2005-10-26, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gigaaz
Förresten så är båda centralstimulanta så det är inte så stor skillnad.

Jo det är jävligt stor skillnad

Men jag väljer E fast att jag använder tjack mycket mer.
Citera
2005-10-27, 16:17
Medlem
Jag väljer Ecstacy helt klart!! Det absolut underbaraste som finns....kan inte finnas nått eller nån som kan klå den känslan av TOTAL LYCKA och välmående! Nu var det ett tag sen jag tog det, i början av Maj senast....suget börjar komma tillbaka...

Amfetamin är skönt under tiden men ett HELVETE efteråt. Har testat det några gånger och mådde så jävla dåligt dagen efter. Fy fan säger jag. Det är inte värt det!
Citera
2005-10-27, 17:05
Bannlyst
Men man lär sig ju automatiskt att när AT kommer "aha nu är det AT, försök äta och tänk på att det är p.g.a tjacket jag mår dåligt"

Det funkar bra för mig iallfall

Dock var det bara 5-6 första AT man tog som var jobbigt, tycker det flyter med ganska galant nu och inget man snackar om direkt
Citera
2005-10-31, 19:30
Medlem
Colonel_Lloyds avatar
det beror på vad du vill

om du är ute efter att festa så snorta amfetamin så blir du pratglad och blir uppåt (det tar dock bort lite av alkoholruset) tjack kan du obemärkt ta på krogen

vill du bara njuta av livet så knapra ett par E

jag rekomenderar helt klart E
Citera
2005-11-01, 14:46
Medlem
Mnstrs avatar
Jag väljer amfetamin 3 helger i månaden å E den fjärde.

Enkelt! Men hade narkotikalagarna inte varit så sjuka i sverige så hade jag nog delat lika på helgerna.
Citera
2005-11-01, 15:50
Medlem
jonkeSthlms avatar
Tjack och benz är helt underbart!
Citera
2005-11-01, 17:55
Medlem
AlleyCats avatar
Tjacket alla dar i veckan!

Finns inget värre än tomheten och seratonibristen efter ett par dagars E:ande! Fyfan, tar bort helt glädjen man hade under e:ruset.

Näe tacka vet jag AT:n på tjack. Man blir som en robot och gör sånt som man egentligen inte vill. Typ städar hatthyllan, sorterar strumpor, vilar upp kroppen, osv. Givande rus och givande AT...
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in