2005-10-12, 22:12
Bannlyst
Vad skulle ni välja?
jag tippar på att de flesta skulle ha valt e, men varför är det så många som tar Amfetamin om E är bättre? Det är ju väl dyrare?
Kan det bero på att man måste vänta lite mellan varje intag på e eller hur är det?
Citera
2005-10-12, 22:17
Medlem
TomiXs avatar
Ecstacy skulle jag valt, men det beror ju lite på tillfället, en stor fest som man vet håller på länge så skulle nog Amfetamin också varit kul, men då är dett måste att ha benzo till hands senare. Utan benzo kommer jag aldrig röra amfetamin igen.
Citera
2005-10-12, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Ecstacy skulle jag valt, men det beror ju lite på tillfället, en stor fest som man vet håller på länge så skulle nog Amfetamin också varit kul, men då är dett måste att ha benzo till hands senare. Utan benzo kommer jag aldrig röra amfetamin igen.
Varför, snear du utan benzo eller?
Citera
2005-10-12, 22:24
Medlem
klåfingrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gigaaz
Varför, snear du utan benzo eller?

Antar att han blir som jag, nervös, rastlös, kan inte sova, kan inte äta, ja hela tillvaron rasar för mig
Citera
2005-10-12, 22:30
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klåfingrig
Antar att han blir som jag, nervös, rastlös, kan inte sova, kan inte äta, ja hela tillvaron rasar för mig

Exakt, det värsta är ju såklart ångesten och det att man absolut inte kan sova . Sist var jag vaken 57timmar efter senaste linan, och hade AT tills jag gick o lade mig... Fyfan vilket helvete det var.
Citera
2005-10-12, 22:32
Medlem
klåfingrigs avatar
Citat:
Exakt, det värsta är ju såklart ångesten och det att man absolut inte kan sova . Sist var jag vaken 57timmar efter senaste linan, och hade AT tills jag gick o lade mig... Fyfan vilket helvete det var.

Yes brukar vara så, därför jag sen förra helgen har lagt av med alla sorters kemiska droger Blir att inhalera lite röka då och då istället
Citera
2005-10-12, 22:36
Medlem
speedracers avatar
jag väljer definitivt tjack, p.g.a. att ruset är billigare (iallafall för mig) om vi tänker oss att man får ett gram tjack för runt 200-350:- beroende på kvalitet och kontakter, och jämför med 3 hyfsat bra E, för 200-350:- ... gillar dessutom tjackruset bättre och tjack behöver man väl inte ta vid enbart festliga tillfällen, till skillnad från E där man väljer att peta under en fest, rave etc.
Citera
2005-10-12, 22:40
Medlem
WeeMaans avatar
Amfetamin såklart!
Det är ju bäst!
Citera
2005-10-12, 22:47
Medlem
organiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klåfingrig
samma här, väljer rakt av e innan dos
Citera
2005-10-12, 22:48
Bannlyst
E är inte bara bra vid fester och så bara för att den fungerar väldigt bra till fester betyder det inte att den är dålig på motsatsen.
Det är du som väljer hur du vill vara uppåt eller neråt.
Du får gärna testa ta några e och testa softa på sängen hemma och kolla på tv eller nått så kommer du nog inse att det är en väldigt bra neråt drog också.
Men är inte amfetamin ruset mycket kortvarigare, vilket gör att Extacyn blir billigare.
Citera
2005-10-12, 22:50
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gigaaz
E är inte bara bra vid fester och så bara för att den fungerar väldigt bra till fester betyder det inte att den är dålig på motsatsen.
Det är du som väljer hur du vill vara uppåt eller neråt.
Du får gärna testa ta några e och testa softa på sängen hemma och kolla på tv eller nått så kommer du nog inse att det är en väldigt bra neråt drog också.
Men är inte amfetamin ruset mycket kortvarigare, vilket gör att Extacyn blir billigare.

Nejdå, Amfetamin varar iallafall lika länge som MDMA om inte längre, och du kan hålla på ganska länge med ett gram, iallafall som oerfaren.
Citera
2005-10-12, 22:53
Bannlyst
Citat:
Nejdå, Amfetamin varar iallafall lika länge som MDMA om inte längre, och du kan hålla på ganska länge med ett gram, iallafall som oerfaren.
Hehe jag som trodde 20-30min på typ 0.2g tror jag läste det tidigare här i FB någonstans men då vat det väl bara skit snack isf..
Men hur är det med ruset är inte E-ruset mycket kraftigare, eller är det också en myt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in