2015-12-10, 16:30
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Sweet! Nu är "Döden"/"Liemannen" Inne i huset igen, dags för André att ha samtal med honom.

Älskar att André börjat prata på samma sätt som döden Alla har pratat som vanligt medan döden är som han är, men André kör på samma stil^^
2015-12-10, 16:38
Medlem
Jäklar vad Patricia pladdrar på! Ett svar på en fråga som skulle kunna vara ett par meningar blir till en hel bok
Senast redigerad av Smexliq 2015-12-10 kl. 16:43.
2015-12-10, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Älskar att André börjat prata på samma sätt som döden Alla har pratat som vanligt medan döden är som han är, men André kör på samma stil^^
Hahaha, lade märke till det också.. han sänkte rösten direkt han kom in till Dödens rum.

Har aldrig hört Döden prata så mkt som han gör nu med Patricia, som i sin tur babblar så mkt att jag inte längre vet vad hon pratar om

Skrattade högt när Döden flyttade fram den där fågeln närmare och närmare André och André såg förvirrad ut och inte visste åt vilket håll han skulle titta åt.
Senast redigerad av Erzulie 2015-12-10 kl. 16:45.
2015-12-10, 17:03
Medlem
Christian inne hos "Döden" nu och får som André fågeln uppkörd i nyllet. Jag skrattar så jag gråter av det här!
När "Döden" sedan flyttar fågeln igen så frågar Christian om han ska fortsätta svara på frågan som "Döden ställde" varpå han svarar Mmm.. Ok Thomas, svarade Christian då, alltså måste dom känna till varandra sedan innan åtminstone.
2015-12-10, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Nuförtiden blir jag aldrig förvånad över folks dumhet i dessa program... "men jag vill inte rösta ut någon, jag gillar alla..." DET ÄR ETT SPEL DITT NÖT, DET GÅR UT PÅ DET.

Meh, det ironiska är att ni inte fattar det. Det är ju inte som att hon inte vet vad programmet går ut på. Men det är ju en del av rollen hon valt att spela där inne vilket varför jag alltid sagt att hon (men egentligen alla) är väldigt tillgjorda. Hon kör ju sin lilla rutin därinne som naturmänniska, alltid genuin och väldig känslig för det minsa lilla..

Alla spelar ju roller. Det är ju ändå TV det här. Tro aldrig att reality shower är 100% på riktigt.
2015-12-10, 17:44
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Christian inne hos "Döden" nu och får som André fågeln uppkörd i nyllet. Jag skrattar så jag gråter av det här!
När "Döden" sedan flyttar fågeln igen så frågar Christian om han ska fortsätta svara på frågan som "Döden ställde" varpå han svarar Mmm.. Ok Thomas, svarade Christian då, alltså måste dom känna till varandra sedan innan åtminstone.

Jag tror att "Döden" fick instruktioner från någon i produktionen på något sätt, vilket Christian råkade höra. Personen kallade då "Döden" för Thomas.

Verkar vara något sånt, men är inte helt säker.
2015-12-10, 19:38
Medlem
Fan vad BB kör på med Linnea för att få en reaktion från Christian. Jag tycker det är orättvist att han får mer fördelar med det sen sin maktvecka.
2015-12-10, 20:03
Medlem
Fan vad gött att Andre fick se och höra hur det gick till, han har ju ändrat sin version flera gånger. Jag tycket dock att de borde ha visat lite innan när han börjar håna henne från ingenstans och inte börja klippet mitt i, då hade han nog gått ut genom dörr pga skam.

Jag är ändå sur att många av de kvar i huset knappt syntes medans Linnea var central i nästan varje klipp, och hade tom två egna. Det finns så mycket roligt att visa från de som är kvar, så det gör mig irriterad. Det är tydligt att BB vill pusha Christians tankar om Linnea inför återträffen nästa vecka, men jag tycker att det är lite för mycket favorisering och lite taskigt mot honom samtidigt. Han är en klar favorit, men jag hade velat sett dom i huset framför deltagare som lämnat självmant.
2015-12-10, 20:11
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnytltosen
Fan vad BB kör på med Linnea för att få en reaktion från Christian. Jag tycker det är orättvist att han får mer fördelar med det sen sin maktvecka.

Har ett svagt minne att tidigare vinnare har fått "extra" TV tid veckorna innan final, ser inte Christian som en värdig vinnare.
Ser hellre Puffen på guldplats alternativt kackelhönan Patricia.

Men hoppas Lina åker på fredag. Och övriga kan hamna på bronsplats.
2015-12-10, 20:42
Medlem
Ser att alla packar. Har dom fått besked om när/hur dags "Döden" hämtar ngn imorgon?
2015-12-10, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Har ett svagt minne att tidigare vinnare har fått "extra" TV tid veckorna innan final, ser inte Christian som en värdig vinnare.
Ser hellre Puffen på guldplats alternativt kackelhönan Patricia.

Men hoppas Lina åker på fredag. Och övriga kan hamna på bronsplats.

Var puffen ens med i ett enda klipp, eller Myrna? Sergio och Christians ansikten syntes någon gång och de andra fick varsitt klipp, men det är tydligt vad BB ville egentligen med dessa klipp.

Jag kan inte fatta varför alla som är kvar inte fick ett eget klipp? Varför inte visa från paradiset, Sergios bråk med Sara, Myrna titta på sig själv när hon sjunger och dansar, Patricia göra något galet? Det finns alltid saker att lägga märke till i bakgrunden. Bb hade ju lika gärna kunnat visa klipp bara från Linnea dejten känns det som.

Hade gärna att de fick se från paradiset, istället var inte Puffen med.
2015-12-10, 21:04
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ser att alla packar. Har dom fått besked om när/hur dags "Döden" hämtar ngn imorgon?

Det stod på TV:n att alla ska välja kläder inför imorgon och packa resten som då ska in i slussen nu, redan ikväll alltså. Borde ju innebära att personen får lämna tidigt imorgon.

Jag har ju inget emot om exempelvis Lina skulle få lämna. Dock vill jag inte det innan skräcknatten. Under skräcknatten vill man ju ha med personer som Bella och Lina.

Är för övrigt helt övertygad om att Patricia kommer förstöra stora delar av skräcknatten imorgon. Man såg ju dom tendenserna redan då Big Brother spelade upp "läskigt" ljud för några veckor sen då André berättade godnattsaga och Puffen berätta om sitt besök på nedlagda mentalsjukhuset. Dock ser jag fram emot imorgon som fan!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in