2015-12-09, 23:21
Medlem
Haha bra klippt där DC! Slår vad att Christian smörjer in nu, skulle inte förvåna mig efter idag, och DC tyckte det förstörde hans image lite för mycket, så det blev snabbt byte av kamera
2015-12-09, 23:46
Medlem
"Jag har varit snäll, lärt mig att man ska inte vara för snäll" ÄR HON SERIÖS????!!! Nu har poletten äntligen trillat ner. Myrna, du är inte så omtyckt som du tror, de där inne ser igenom dig och även tittarna. Nu kommer riktiga Myrna fram, nu är fasaden husets kärleksspridare borta...
2015-12-09, 23:52
Medlem
Misstänker att Lina har problem med att känna empati för andra. Hon har aldrig brytt sig om någon annan än sig själv i huset och nu sticker hon kniven i Myrna som är den enda som brytt sig om henne i huset. Visst, det är ett spel men då finns det ju större hot än Myrna därinne och man hugger inte någon som värnar om en i ryggen. Så äckligt och fult gjort av Lina.

Jag tror faktiskt inte att Lina kommer använda pengarna till gården utan hon kommer supa och slösa pengarna på alkohol och tatueringar.
2015-12-09, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnytltosen
"Jag har varit snäll, lärt mig att man ska inte vara för snäll" ÄR HON SERIÖS????!!! Nu har poletten äntligen trillat ner. Myrna, du är inte så omtyckt som du tror, de där inne ser igenom dig och även tittarna. Nu kommer riktiga Myrna fram, nu är fasaden husets kärleksspridare borta...

Fast man förväntar sig nog inte att ens bästa vän i huset sticker en i ryggen, så all sympati för Myrna i det här fallet. Tror nog de flesta skulle reagera som Myrna gör i det här fallet, såvida man inte har problem att känna empati.
2015-12-10, 00:01
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag får en känsla av att du är tänd på Lina. Ofta som du skriver om henne och det är väl inget fel i och för sig om man gillar bondmoror.

Dina känslor stämmer inte. Ogillade henne redan när hon stod i studion med Adam.
2015-12-10, 00:03
Medlem
Så jävla bra vänner har inte Lina och Myrna varit. Jag har väntat i veckor på att riktiga Myrna ska komma fram och nu är hon här. Hon satt och snackade så mycket skit och gav ingenting igår, Lina var den enda hon hade, inte tvärtom.

Sen Patricia, så klankade du ner på Christian idag på utegården från ingenstans, jävligt taskigt, och det tyckte även Christian och Sergio precis för några minuter sen, så säg inte att du har en bra relation med Christian när du försöker ställa honom i dålig dager.

Och att alla hyllar Andre och Puffen? De har också snackat en jävla massa skit om tex bloggtjejerna, och det var innan paradiset. De lyfts till skyarna och det stör mig, för alla är likadana där inne, alla snackar skit om andra, de gör det bara på olika sätt. Att Puffen och Andre blev extra glada efter nominiering är inte så konstigt, eftersom de riskerar att åka ut. Att de andra killarna misstänker något är inte så konstigt, speciellt inte när "Andre kommer ut och inte kan hålla masken".

Nerverna är igång, alla snackar skit, spelet är igång och det kommer nog bli jävligt mycket drama framöver.
2015-12-10, 00:07
Medlem
Myrna du sa ju fan Andre till döden, du ville inte ta dig själv "men sätt Andre då" är du så jävla nära honom????
2015-12-10, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnytltosen
Myrna du sa ju fan Andre till döden, du ville inte ta dig själv "men sätt Andre då" är du så jävla nära honom????

Hon menade inte så utan ångrar sig nu att hon inte valde Lina istället för Andre nu när Lina stack henne i ryggen.
Lina skiter i att Myrna är ledsen utan får sig själv nu att framstå som den det är synd om. Ut med lantbrukarn
2015-12-10, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Hon menade inte så utan ångrar sig nu att hon inte valde Lina istället för Andre nu när Lina stack henne i ryggen.
Lina skiter i att Myrna är ledsen utan får sig själv nu att framstå som den det är synd om. Ut med lantbrukarn

Har du sett mycket på 24/7? Tycka vad man vill om Lina, men Myrna snackar så jävla massa skit nu, att hon och Lina har varit så tajta, det passade bra igår.

Myrna, du borde gå och berätta för dem du har nominerat och varför.

Myrna sa till döden att han skulle ta Andre. Hon hade kunnat tagit Sergio eftersom "han är säker" men hon blinkade knappt på Andre, jag var förvånad. Myrna är stressad för att hon är nominerad. Titta bara på hur hon var när Linnea drog, gick runt och sa vad nära de var när hon knappt pratat med henne. Christian höll ju på att gå genom taket, sa att hon borde söka till sceneskolan, och det är så tydligt hur "kärleksspridare" bara har varit bullshit.
2015-12-10, 00:26
Medlem
Hoppas innerligt att whitetrashet Lina åker ut på fredag, och att röstningen på hemsidan är till någon nytta!
2015-12-10, 00:37
Medlem
Vafan har jag missat? Myrna och Lina bråkar av alla? Skräll
2015-12-10, 00:39
Medlem
Och nu ska hon börja snacka skit om Sergio. Gå och berätta för Puffen och Andre istället att du nominerade dem, innan du visste sanningen från Lina.

Alla i huset har snackat om att du är lite för mycket och egenkär, att du hela tiden ska sjunga, A. L. L. A!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in