2015-11-29, 16:56
Medlem
Dom som klarar sig med flest röster ikväll blir garanterat Puffen och Andre. In i burarna hamnar fetknoppen Lina och långskånken Sara. Ut denna vecka kommer Lina för att stanna en vecka till. Next time är det dags att gå in i buren igen för att inte återvända.
2015-11-29, 16:56
Medlem
Dr_Dollars avatar
Innan jag börjar raljera över dessa trasiga, tråkiga och helt infernaliskt jävla tråkiga människor så har jag bara sett kanske 70% av alla avsnitt.

Jag kan verkligen intr för min värld fatta varför BB har tagit in en sån människa som Andrè?!
Det är väldigt uppenbart att killen haft en mycket trasig barndom/ungdom.
Han har blivit totalt söndermobbad som ung, och det lyser igenom...vilket i sin tur bara gör att om nån blåser tillräckligt hårt så kommer han att gå söner.
I mina ögon är killen bara jävligt....obehaglig.

Det som gör mig så in i helvette satans jävla förbannad är person som verkligen tror att dom är roliga, populära och bara...bra.
Lina.
Det finns en Skidskytt som påminner lite om hennes "roliga beteende", och det är Björn Ferry.
Han är faktiskt inte heller så jävla rolig...som han vill framstå att vara.
Tillbaka till min kapning av Lina då...den här manhaftiga tjejen gör att jag bara vrider och vänder på mig i soffan så fort hon öppnar käften för helvette?!
Citat:
Höhöh...joo, Lantbrukar-kuk...det är ju bra dä
Jisses!!
Och det ska twerkas med trosor, trosor som verkligen inte passar den kroppstyp flickan har.
Det som dock fick mig att börja asgarva var när Alex pushade henne att ta i hand med nån som var där inne på "festen"...och för det fick hon...nått typ av straff?
Citat:
Men va faan då...han sa att det inte gjorde nått jö?!
Bara där så visade hon hur pass jävla korkad hon är.

Dagens AB då, och Linnea?!
Nja...pass måste jag säga på den.
Hon var mer som ett spöke där inne, eller?

Nää BB-produktionen...ni skulle ha lyssnat mer på era tittare, och följt linjen som ni hade i början...alltså 2002 och framåt.
Detta är onekligen den absolut sämsta säsongen.
2015-11-29, 17:03
Medlem
va e de för låt som de spelar för reklamen när morsan kommer in och alla gråter.
2015-11-29, 17:04
Medlem
Nån hörde när Christian tydligen har sagt att han ska lämna ikväll? Läste det på chatten och Christian låter ledsen på rösten. Fan om det har hänt något så att han måste lämna.
2015-11-29, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejtjusare
Hehe precis !

Jag var ju anti-EOTB. Men sen med tiden började jag gilla Andie, han var ju skön !
Där förstod jag inte heller varför man röstade ut honom? Han gjorde ju inget förutom att vara chill och skön

Ja, han gjorde ju t.e.x. hela det där "pensionärsparet" underhållande tillsammans med Linnea, men Linnea fick lika mycket kredd, om inte mer. Otroligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Jag kan verkligen intr för min värld fatta varför BB har tagit in en sån människa som Andrè?!
Det är väldigt uppenbart att killen haft en mycket trasig barndom/ungdom.
Han har blivit totalt söndermobbad som ung, och det lyser igenom...vilket i sin tur bara gör att om nån blåser tillräckligt hårt så kommer han att gå söner.
I mina ögon är killen bara jävligt....obehaglig.

Bara jag som har reagerat över att produktionen har gjort en grej av Andrés nattliga "pollution"? Jag trodde nämligen inte att man sparkade på folk som redan ligger ner, men jag hade visst fel

Produktionen vet hur en slipsten ska dras.
2015-11-29, 17:11
Medlem
Jag tror också att Andre kan haft en eventuell trasig barndom eller annan traumatisk upplevelse. Det betyder i alla fall inte att dessa hyenor har rätt att behandla honom illa. Man kan säga ifrån på ett bra vis om någon är jobbig eller påfrestande. Ser inte heller Andre som någon direkt vinnare men inte någon annan heller den här omgången. Ska i så fall vara Christian.

Jag vill helst se den självgoda Lina bryta ihop ikväll. Tragiska djävla kärringar hela bunten och man vet knappt vem man vill ha ut först. Ut ska dom och lika fattiga som innan.
Senast redigerad av gurkelurkan 2015-11-29 kl. 17:13.
2015-11-29, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnytltosen
Nån hörde när Christian tydligen har sagt att han ska lämna ikväll? Läste det på chatten och Christian låter ledsen på rösten. Fan om det har hänt något så att han måste lämna.

Om någon har hört något, svar tack!
2015-11-29, 17:19
Medlem
Är det någon som vet om Big Brother har sin spellista på Spotify?
Typ låtar som spelas i BB under programmets gång.
2015-11-29, 17:21
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag tror också att Andre kan haft en eventuell trasig barndom eller annan traumatisk upplevelse. Det betyder i alla fall inte att dessa hyenor har rätt att behandla honom illa. Man kan säga ifrån på ett bra vis om någon är jobbig eller påfrestande. Ser inte heller Andre som någon direkt vinnare men inte någon annan heller den här omgången. Ska i så fall vara Christian.

Jag vill helst se den självgoda Lina bryta ihop ikväll. Tragiska djävla kärringar hela bunten och man vet knappt vem man vill ha ut först. Ut ska dom och lika fattiga som innan.

(min feting)
Detta håller jag med dig...till fullo!
Men, det blir på nått sätt tragiskt när man som produktion tar in den här typen av deltagare, eller hur?
Worst case scenario - Tjejerna håller på och trycker ner killen så pass mycket att han klockan 04:41 kliver upp, tar den största kökskniven han kan hitta och bara går bärsärk i sovrummet, blod på väggarna, så pass sargade kroppar att endast via DNA kan Polisen avgöra vem som är vem
2015-11-29, 17:34
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejtjusare
Är det någon som vet om Big Brother har sin spellista på Spotify?
Typ låtar som spelas i BB under programmets gång.
Hade också velat ha en spellista. Letar fortfarande frenetiskt efter låten strippan körde till när han gav Lina en dans.
2015-11-29, 17:59
Medlem
Hunden007s avatar
nu blev det iallafall lite tryck i tråden
2015-11-29, 18:13
Medlem
Inte för att nedvärdera tjejer, men fyfan vad tröga majoriteten i huset är av tjejerna. Anna-Lisa sitter och säger att man ska säga vad man tycker, annars är man falsk.
Ska puffen stå och säga att hon är fet och omogen då så han blir ärlig? Fyfan så patetisk människa.
Och Sara 24 år. Trodde jag var omogen, men vissa är fan värre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in