Jag hatar Patricia. Hon både ser för jävlig ut och beter sig för jävligt.
Jaaaag med hon är så nära att se omänsklig ut som man kan !! Därför kommer hon vinna BB 2015 för folk lider med henne eller någe vad vet jag !! Hon är bedrövlig hoppas verkligen hon blir bortplockad av Puffen och Andre !!
Tycker faktiskt synd om André nu. Gillar honom inte och får spel på hans märkliga sätt men det är inte hans fel i sak och fan vad det måste vara jobbigt för en person med så taskiga social skills att få höra att man är fel fel fel.
Tur att att han har Puffen där inne vid sin sida för jag tror att Puffen kan få honom att förstå och reda ut begreppen.
Är dem taktiska så tar dem inte ut Sara utan Patricia
Ja då tar dom ju även ut en stark. Även om jag tror att folk tycker annorlunda om Patricia efter detta. Var när hon var auto och var mot Alexander hon var populär.
Sånt här skitsnack sker överallt,säkert bakom allas ryggar.
Men varför dummaförklara Andre? Han är inte mer awkward än andra,han påminner om en polare till mig som har ADD
Hoppas Patricia ryker nästa gång. Hatar hennes röst.
Hur fan kan man spy så jävla äckligt mycket lösbajs över någon som Patricia gör? Och när dom tror att han är ute o kan se.. "Det finns ingen människa som jag mått så dåligt av att vara i närheten av som André" /Patricia.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!