2015-10-19, 00:59
Citat:
Ursprungligen postat av Man-City
Han anser att han är för fin för Big Brother nu. Bara för att gamla Ex on the beach on och Paradise Hotel deltagare är med.

förstår honom iofs eftersom att han blev lovad ett nytt big brother och inte de här gamla dricka å knulla big brother.
2015-10-19, 01:01
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
störa sig eller ej på Sara hon behövs. hon komer säga vad hon tycker till folks ansikten

ja asså där kan jag hålla med, men de sega för mig är ju att de är hon för jag orkar inte se å höra henne, sen att hon kan skapa drama osv de kan alltid vara roligt.
2015-10-19, 01:01
Medlem
soffsitss avatar
"ofc" kan den jävla idioten som säger det hela tiden bara hålla käft?
2015-10-19, 01:02
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Källa

Han driver, för han kan omöjligt veta de även om de skulle vara sant :P
2015-10-19, 01:03
fan sara sa precis "om de är halloween här inne så har jag en dräkt med mig" betyder att min teori om att hon bara skulle stanna någon vecka inte verkar stämma
2015-10-19, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krustov
förstår honom iofs eftersom att han blev lovad ett nytt big brother och inte de här gamla dricka å knulla big brother.

Men samtidigt så lockar det tråkiga INGA tittare överhuvudtaget. Så det måste vara sådant med i programmet vare sig man vill eller inte. Liksom hur tror man att PH har fått sånt mediaspace och många tittare.
Medlem
Placeholders avatar
Vilken skum dialekt kötthuvudet har, han pratar typ rosengårdska men verkar glömma den dialekten ibland.

Vilka plasttuttar den unga tjejen hade, typ 500-grammare. De måste vara nygjorda, annars var de inte speciellt bra gjorda. Hon har ju det där nya tuttar syndromet där de bara måste ha kläder som visar upp dom hela tiden.
Medlem
Citat:
Förstår ärligt talat inte ens vad han gör där, han son blev väl kvitt från cancer för inte sålänge sen
2015-10-19, 01:05
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Han driver, för han kan omöjligt veta de även om de skulle vara sant :P

dock verkar linnea vara på G och lämna också. hoppas dom låter de lämna och kastar in 2 galna deltagare.

att BB tog in 3 från ex on the beach är som de säger "shit vi behöver göra något för rädda programmet".
2015-10-19, 01:05
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soffsits
"ofc" kan den jävla idioten som säger det hela tiden bara hålla käft?

Word!
2015-10-19, 01:07
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Men samtidigt så lockar det tråkiga INGA tittare överhuvudtaget. Så det måste vara sådant med i programmet vare sig man vill eller inte. Liksom hur tror man att PH har fått sånt mediaspace och många tittare.

ja de är klart, men menar mer att jag förstår om sasa är förbannad eftersom han blev lovad något och gick med på att vara med i programmet pga dom löftena och sen verkar de inte som att de hålls.
2015-10-19, 01:07
Medlem
Smirmats avatar
Om dom nu ska fortsätta ta in gamla dokusåpa deltagare tycker jag man ska ta in farmen Kristina

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in