2015-10-17, 00:30
Vad har puffen i örat? hörapparat? eller ska vi dra en skön flashback-teroi å tro att de kanske är hörselsnäcka så han kan utföra saker BB säger åt honom att göra?
2015-10-17, 00:30
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
Om det är så att de skickar ut två så är det väl ännu en sak de tagit från BB Uk, att de får sitta i ett annat rum och lyssna på deltagarna innan de skickar in de igen så det blir konfrontationer.

Det låter ju rimligt, men då är det ju egentligen ingen vidare makt Troy har, ifall det bara är en luring.
2015-10-17, 00:31
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krustov
Vad har puffen i örat? hörapparat? eller ska vi dra en skön flashback-teroi å tro att de kanske är hörselsnäcka så han kan utföra saker BB säger åt honom att göra?
Öronproppar. Han fick nog av bongotrummorna.
2015-10-17, 00:34
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Det låter ju rimligt, men då är det ju egentligen ingen vidare makt Troy har, ifall det bara är en luring.
Oavsett hur mycket makt en enskild deltagare har så är det ändå produktionen som styr i slutändan. Det är bara en illusion. Deltagarna är schackpjäser för produktionen.
2015-10-17, 00:38
Medlem
vanligvaniljs avatar
Klarar fan inte av Alex, kvinna som försöker vara så grabbig som möjligt, usch Linnéa är ögongodiset denna säsongen. Diggar Christian mest just nu, Puffen verkar vara en skum snubbe som spelar teater. Vem har ni som favoriter?
Senast redigerad av vanligvanilj 2015-10-17 kl. 00:44.
2015-10-17, 00:42
Medlem
neqers avatar
Tänk om produktionen var med i programmet, typ som några slags deltagare. Fast det skulle innebära att det måste finnas en produktion över produktionen.
2015-10-17, 00:42
Medlem
Placeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanligvanilj
Klarar fan inte av Alex, kvinna som försöker vara så grabbig som möjligt, usch
Måste de inte genomgå en psykundersökning innan de får göra könsbyte? Hur kunde de anse att Alex är mogen nog att ta ett sådant beslut? Som sagt han beter ju sig som 14.

Och hur orkar Debbie och Myrna med det där snacket från Alex hela tiden. Förstår inte det alls.
2015-10-17, 00:43
Medlem
Smirmats avatar
Jag tror Troy kan ha fått ett uppdrag att lyckas lura övriga deltagare att två ska lämna. Och om dom går på det så får Troy någon form av belöning.
2015-10-17, 00:44
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
Måste de inte genomgå en psykundersökning innan de får göra könsbyte? Hur kunde de anse att Alex är mogen nog att ta ett sådant beslut? Som sagt han beter ju sig som 14.
Det var inte särskilt längesen han påbörjade sin behandling och han är bara halvvägs tror jag han sa.
2015-10-17, 00:47
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Det var inte särskilt längesen han påbörjade sin behandling och han är bara halvvägs tror jag han sa.

Har Alex sagt vad hon hette innan namnbytet?

Gissar på Alexandra, men kanske har lite bättre fantasi en så.
2015-10-17, 00:48
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Har Alex sagt vad hon hette innan namnbytet?
Ja. Angelica.
2015-10-17, 00:50
Medlem
vanligvaniljs avatar
Jag har inte riktigt förstått tror jag, vissa säger att Alex är en hane och vissa säger att Alex är en hona, Alex föddes väl med en vagina?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in