2015-10-16, 18:17
Medlem
vanligvaniljs avatar
Är Puffen verkligen seriös? verkar som han myttar en hel del, duschar typ aldrig och tvättar sina kläder i skön.
2015-10-16, 18:21
Medlem
blckbois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Linnea verkar gilla hiphop väldigt mycket känns det som. Med tanke på hennes t-shirts: Yeezus och A$AP. Någon som har mer info om henne?

https://instagram.com/linneavall/?hl=en

Hennes kille verkar hålla på med musik iaf.
2015-10-16, 18:26
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blckboi

fan va go hon är, hennes stil e sylvass

hon verkar hänga med en del "kändisar" erik johansson (fotbollspelare, gent), anton ewald, olivia schough (landslagsspelare i fotboll)
Senast redigerad av elpirro 2015-10-16 kl. 18:28.
2015-10-16, 18:29
Medlem
blckbois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
fan va go hon är, hennes stil e sylvass

hon verkar hänga med en del "kändisar" erik johansson (fotbollspelare, gent), anton ewald, olivia schough (landslagsspelare i fotboll)

Aaa, hon är en riktigt cool katt

Hon är ju syrra med Madeleine Vall, MMA tjejen som va inne i BB förra året och körde ett gympass med deltagarna.
Senast redigerad av blckboi 2015-10-16 kl. 18:33.
2015-10-16, 18:39
Medlem
Håller med om att Linnea ser bra ut. Hon är nästan en kopia (till utseende) av en av mina bästa vänner faktiskt

Har de fått in alkohol idag igen eller är det sparat från gårdagen?
2015-10-16, 18:40
Medlem
EasyJoes avatar
Patricia och Sasa är bäst, dom ska gå hela vägen. Hon är egentlig snygg den där Patricia, man blir ju bara glad av att kolla på denna sprudlande tjejen. Och glöm inte skånske'n då, riktig skönt att höra denne skärande rösten bland all våra kompisar där inne..
2015-10-16, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blckboi

Visste inte att hon hade en svart kille.
2015-10-16, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EasyJoe
Patricia och Sasa är bäst, dom ska gå hela vägen. Hon är egentlig snygg den där Patricia, man blir ju bara glad av att kolla på denna sprudlande tjejen. Och glöm inte skånske'n då, riktig skönt att höra denne skärande rösten bland all våra kompisar där inne..
Gillar Patricia. Kanske inte så mycket Sasa. Lite konstigt att han är 42 årig pappa i BB. Sedan förstår jag inte när folk säger att Patricia har en snygg kropp, hon är ju bara smal.
2015-10-16, 18:47
Medlem
7.47s avatar
Är Puffen på riktigt eller?

Såg precis gårdagens avsnitt och garvade som fan när han berättade om dumpster diving och om hur han lever i sin stuga. Sasa, Troy och Christian såg ut såhär: o_o

2015-10-16, 18:51
Medlem
Hur kan ens partner vara OK med att man är med i BB?
2015-10-16, 18:54
Medlem
Vad Linneas syrra säger om Linneas medverkan vilket låter helt rätt

"Linnea är kanske den sista jag trodde skulle vara med i Big Brother, hon känns inte alls som “en sån”. Vilket såklart (från min sida) är baserat på förutfattade meningar och generaliseringar och vilket jag också förmodligen kommer att få käka upp. Dock ska det, ur ett psykologiskt perspektiv, bli väldigt spännande att se hur hon reagerar på omständigheterna. I mina ögon är hon en smart och målinriktad tjej med fötterna på jorden, och som i ett sånt här sammanhang, tillsammans med “Big Brother-personligheter” snarare skulle kunna bli tråkig istället, just bara för att hon är vettig. "
2015-10-16, 18:58
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hur kan ens partner vara OK med att man är med i BB?
Ha! Så olika vi är. Vissa är orolig för att låta sin flickvän vara inlåst med en massa kameror, själv skulle jag vara glad över att få 100% ostörda träffar, kanske träffar där man ser på BB nakna, med t ex hennes kompis.

Seriöst, det måste ju vara flera resor värre att vara den instängda vad gäller nojjor om partnern. Guppar gumman täcke inför kamerorna har man antingen ett öppet förhållande/är cuckold eller så blir man instant singel och alla hennes vänner kommer och tröstar.

Jupps, jag knullade mitt ex kompis, därför är exet ett ex, hade hon varit inlåst i huset hade hon inte fått veta nåt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in