2015-10-16, 17:21
Medlem
elpirros avatar
har dom fått in alkohol? ser att christian sippar på en kall
2015-10-16, 17:24
Medlem
Varför gillar ni Sasa? Han är en 42 årig pappa i Big brother.
2015-10-16, 17:25
Medlem
Linnea verkar gilla hiphop väldigt mycket känns det som. Med tanke på hennes t-shirts: Yeezus och A$AP. Någon som har mer info om henne?
2015-10-16, 17:35
Medlem
Placeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Linnea verkar gilla hiphop väldigt mycket känns det som. Med tanke på hennes t-shirts: Yeezus och A$AP. Någon som har mer info om henne?
Hon klär sig sådär manligt som hiphop-dansare gör, har för mig att det finns videos där hon dansar. Hon har ju ett ganska manligt beteende tycker jag också. Men hon är ju också astråkig, hon har sagt några ord nu iaf så det blir bättre. I närbild när hon ler så är hon väldigt söt och då ser man inte hennes kläder... Så hon har ju det iaf.

Hittade en gammal bild, måste ju vara hon? https://www.flickr.com/photos/linusekenstam/4147151983
Senast redigerad av Placeholder 2015-10-16 kl. 18:26.
2015-10-16, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
Visst är det kul med deltagare som gillar att diskutera, men deras diskussioner är helt ointressanta för det mesta. Det är typ Facebook nivå. De pratar oftast om saker som de inte ens vet något om så man blir bara arg när man hör alla dumheter som de spottar ur sig.

Nu pratar de igen om det här med att tänka samma. Hur svårt är det att göra det egentligen. "kan du äta en hel lök?" bara svara nej för fan, det är väl inte det normala att göra det. "kan du twerka?" hur många vill göra det? svara nej.
Vilka är det som pratar om sånt? De känns omogna.
2015-10-16, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
Hon klär sig sådär manligt som hiphop-dansare gör, har för mig att det finns videos där hon dansar. Hon har ju ett ganska manligt beteende tycker jag också. Men hon är ju också astråkig, hon har sagt några ord nu iaf så det blir bättre. I närbild när hon ler så är hon ju väldigt söt och då ser man inte hennes kläder.
Vart finns det videos? Jag tycker lätt att hon är snyggast i huset.
2015-10-16, 17:38
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
har dom fått in alkohol? ser att christian sippar på en kall

tror dom har över alkohol och det är inte för BB är snälla utan att dom är så tråkiga.
2015-10-16, 17:39
Medlem
Skadat godss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vart finns det videos? Jag tycker lätt att hon är snyggast i huset.
Google? Tuben?
2015-10-16, 17:44
Medlem
emaptis avatar
Har varken följt BB eller tråden så jag hoppas jag inte upprepar.

Det här:
http://www.arbetarbladet.se/gastrikl...ns-hade-borjat

Citat:
– Jag var helt inne på att jag skulle vara med, men så kom samtalet. Nu känns det mest konstigt. Jag hade ju packat väskan och styrt om en del saker här hemma för att jag skulle vara med, säger Zone Capone och tillägger:
– Och jag har inte fått någon förklaring till varför det blivit ändrade planer.
Okej, han har aldrig varit någon raketforskare även om det finns få med högre tankar om sig själv, men nog borde det vara rätt uppenbart varför han inte fick vara med, att se ut som en karikatyr räcker inte. Castingen till BB går väl i första hand ut på att säkra guppande täcken, och vem av fjortisarna där inne(fjortis som begreppet, inte ålder) vill ligga med en klent utrustad 50-årig gubbe på ynka 170 cm inför kameror?
2015-10-16, 17:51
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Har varken följt BB eller tråden så jag hoppas jag inte upprepar.

Det här:
http://www.arbetarbladet.se/gastrikl...ns-hade-borjat

Okej, han har aldrig varit någon raketforskare även om det finns få med högre tankar om sig själv, men nog borde det vara rätt uppenbart varför han inte fick vara med, att se ut som en karikatyr räcker inte. Castingen till BB går väl i första hand ut på att säkra guppande täcken, och vem av fjortisarna där inne(fjortis som begreppet, inte ålder) vill ligga med en klent utrustad 50-årig gubbe på ynka 170 cm inför kameror?

Intressant

Citat:
– Med den här typen av program, där deltagare skickas in och ut, pusslar man en hel del med casten under programmets gång. I Big Brother är det först när spelarna är på plats som man kan se hur de interagerar med varandra, eftersom de inte fått mötas tidigare. På söndag kommer en ny grupp spelare in, och då har man tittat på hur gruppen som redan har varit i huset i en vecka fungerar och beslutat om vilka nya spelare som ska gå in. Det händer att man får lägga om pusslet.
2015-10-16, 17:55
Medlem
Skoj det där med att någon ny grupp ska komma in. Oklart hur många men dom har väl märkt att det blir för tråkigt med dagens deltagare. Dom borde göra som 2005 och auto nominera dom tråkiga hehe
2015-10-16, 18:14
Medlem
kanelipullas avatar
Vilka tror ni vinner i år? Jag har en känsla att det blir Puffen eller Patricia.
För kollar man på bilden här så står dom i mitten..

http://imgur.com/l4Rkyjn

Vem va det som stog i mitten förra året.. Anders! Sammanträffande eller? hahaha..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in