Förstår mig inte på Milner, varför han just väljer Liverpool? Han kommer få spela lika mycket i City och Arsenal. Om man utgår från deras skadehistorik.
Spekulerats mycket i att Milner inte trivs på kanten i City utan istället önskar en mer central mittfältsroll i stil med vad han spelade i Aston Villa. Gerrards ersättare med andra ord?
Av senaste rapporterna att döma så får Brendan Rodgers behålla jobbet så länge han går med på vissa krav, bland annat så får han så gott som ingen makt över transfers, lite som Pulis krävdes av Crystal Palace. Låter som en riktigt dålig deal, men Rodgers saknar ryggrad så han kommer att gå med på det här antagligen.
Förstår mig inte på Milner, varför han just väljer Liverpool? Han kommer få spela lika mycket i City och Arsenal. Om man utgår från deras skadehistorik.
Ja, Milner har varit väldigt bra när jag sett honom spela i PL. Får man in honom på fri transfer är det ett kap. Visst, det behövs mycket mer för att Liverpool ska kunna utmana om någon liga-titel eller liknande, men Ings + Milner är ingen dålig början.
Hur blir det med Balotelli, Lambert och Borini? Balotelli bör ju rimligtvis få en säsong till på sig.
Personligen ser jag helst att man säljer alla tre. Tyvärr tror jag Balotelli blir kvar ytterligare en säsong. De andra två är som det låter på väg ut. Borini hade man i princip sålt redan i fjol men han vägrade flytta till Sunderland.
Personligen ser jag helst att man säljer alla tre. Tyvärr tror jag Balotelli blir kvar ytterligare en säsong. De andra två är som det låter på väg ut. Borini hade man i princip sålt redan i fjol men han vägrade flytta till Sunderland.
Balotelli kommer stanna i Liverpool en säsong till och lyckas han inte då heller då blir det något mitten lag i Serie A för Italienaren.
Hade han fått den andra chansen i någon annan PL-klubb?
Knappast. Han hade sannolikt inte ens varit med i truppen i något annat PL-lag med den form han visat denna säsong. Skyller allt på transferkommitt'en som gör managern bakbunden.