2015-06-01, 22:16
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Det har du nog rätt i, var bara en tanke som slog upp för en som håller på United, har för mig att LvG kritade på 2 års-kontrakt, halva kvar nu.. Gubben är väl runt 70 idag..

LvG har kontrakt till 2017.
Citera
2015-06-01, 22:30
Medlem
Axezzs avatar
James Milner och Danny Ings närmar sig Liverpool.
Citera
2015-06-01, 22:31
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Ja..ok. Van Gaal blir kvar om han inte får sparken.
Citera
2015-06-01, 22:34
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz

Ett stiligt par!
Citera
2015-06-01, 22:44
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Är väl inte så att det vattnas i mun, eller? Borde ju gå att få tag på en billigare truppspelare än Milner kan man tycka.
Citera
2015-06-01, 22:50
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Är väl inte så att det vattnas i mun, eller? Borde ju gå att få tag på en billigare truppspelare än Milner kan man tycka.
Vattnas, nej. Men Ings borde ju inte kunna mycket prestera sämre än vad klubbens friska anfallare åstadkommit under säsongen. Även om steget från en mindre klubb till en större klubb kan vara en svår omställning. Milner skulle definitivt tillföra rutin. Något som man kommer vara i stort behov av. Om det stämmer att han ska ha blivit garanterad startplats som det ryktas om gillas inte. Att vara tänkt som startspelare är en sak, bli lovad att starta något helt annat. Det ska ju självklart baseras på prestation och inget annat.
Citera
2015-06-01, 23:25
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nja..Van Gaal är väl född 51? Ingen fara på taket än.

64 år fyller han i augusti ser jag här, så var man ute och cyklade..

Ja, då är det mer logiskt att han kommer och krita på nytt kontrakt ifall nästa säsong blir mer lyckat.
Citera
2015-06-01, 23:26
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy

Jasså? ok, borde ha kollat upp det där innan man yttrade sig här

(Vet ej varifrån jag fick för mig att han hade 2 års kontrakt)
Senast redigerad av EastClintfood 2015-06-01 kl. 23:29.
Citera
2015-06-01, 23:28
Medlem
adzzs avatar
Citat:

Jag tycker Milner låter som ett väldigt bra namn för Liverpool, hårt arbetande engelsman. Passar bra in på många profiler i Pool.
Citera
2015-06-01, 23:28
Medlem
4522s avatar
Bortsett från lönespecen så måste Milner vara Englands mest underskattade spelare?
Citera
2015-06-01, 23:41
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:

Närmar sig och närmar sig. Rapporterna från England gör ju gällande att man är muntligt överens med båda spelarna.

Danny Ings har absolut utvecklingspotential och ska bli intressant att se, kan omöjligt bli sämre än årets tre clowner till forwards.

James Milner är sannolikt en av Englands mest underskattade spelare. Han har ju legat bakom ett flertal mål som gett shitty poäng i år. Hursomhelst tillför han absolut nödvändig rutin till vårt mittfält. Han är tillräckligt bra för att vara ordinarie i Reds om han bibehåller den form och arbetsintensitet han haft de senaste åren. Tycker han varit en av de bättre spelarna i shitty denna säsong när han fått spela.
Citera
2015-06-02, 00:13
Medlem
MentosFruitcores avatar
Ja, Milner har varit väldigt bra när jag sett honom spela i PL. Får man in honom på fri transfer är det ett kap. Visst, det behövs mycket mer för att Liverpool ska kunna utmana om någon liga-titel eller liknande, men Ings + Milner är ingen dålig början.

Hur blir det med Balotelli, Lambert och Borini? Balotelli bör ju rimligtvis få en säsong till på sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in