2014-04-06, 20:12
Medlem
EugeneHutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Men det är ju helt självklart att de 'testat' och använt flera olika narkotikum. Det har ju alla, varför inte de?

Jag skrev inte att dom inte har det.
Citera
2014-04-08, 19:57
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Tycker La Bamba är det bästa dom gjort sedan High Chaparall. Avsnittet när Filip njuter hos Dominan är tv med en hög dos av självförakt. Sånt tllltalar iallafall mig.

Att Fredrik uppenbarligen njuter av spektaklet är en liten extra krydda. Min favorit av de 2 är Filip. Tycker han har ett helt annat djup än Fredrik.

Jag tror på fullaste allvar att Filip skulle vilja gå mkt i La Bamba än de kan göra i mainstream.

Skulle man lyckas pricka in de stunder då Fippe mår som sämst och göra tv av dom skulle mysfaktorn bli hög i tv soffan.

Förslag på inslag i kommande produktioner av LaBamba.

Filip säljer sex till bögar i Mexico

Filip skjuter heroin

Filip äter upp en kattunge

Filip och Fredrik byter liv ett halvår.
Citera
2014-04-08, 20:56
Medlem
Engelskas avatar
Ryktet säger att Fredrik ofta är otrogen alternativt att han i varje fall kladdar på unga tjejer när han är berusad. Detta enligt min kompis vars tjejkompis sägs ha legat med Fredrik för 2-3 år sedan.

Sanningshalten får ni ta med en nypa salt men jag har hört detta från flera håll nu så jag undrar om inte det stämmer lite grand åtminstone. Fredrik kanske har ett "öppet förhållande" med sin fru?
Citera
2014-04-08, 21:29
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelska
Ryktet säger att Fredrik ofta är otrogen alternativt att han i varje fall kladdar på unga tjejer när han är berusad. Detta enligt min kompis vars tjejkompis sägs ha legat med Fredrik för 2-3 år sedan.

Sanningshalten får ni ta med en nypa salt men jag har hört detta från flera håll nu så jag undrar om inte det stämmer lite grand åtminstone. Fredrik kanske har ett "öppet förhållande" med sin fru?

Hur man startar/sprider falska rykten, grundkurs 101.
Citera
2014-04-09, 05:40
Medlem
B´stards avatar
Citat:

Med tanke på att Fredrik är så whipped det bara går så betvivlar jag starkt det. Lägg till att han fick tråna länge innan han fick henne (och då är hon inte direkt snygg) så lär han inte våga göra några snedsteg (troligen inte ens vid onani)
Citera
2014-04-09, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Med tanke på att Fredrik är så whipped det bara går så betvivlar jag starkt det. Lägg till att han fick tråna länge innan han fick henne (och då är hon inte direkt snygg) så lär han inte våga göra några snedsteg (troligen inte ens vid onani)

Är inte så säker på det ja. Jag har aldrig sett Fredrik som attraktiv på något sätt, snarare tvärtom. Och därför tror jag att han tar för sig, för mig är han den typiska tönten som aldrig fick ligga men sen woho rik o känd och tjejerna flockas.

Och nyligen fick jag veta att han är hett villebråd hos unga (väldigt unga, typ gymnasie) hipstertjejer. De har honom som deras egen posterboy typ och dyrkar honom på det där intensiva sättet som bara unga tjejer kan. Detta förvånade mig, unga tjejer med koll väljer alltså Fredrik Wikingsson (borde ses som en gammal gubbe för dem?) av alla människor som sitt främsta sexobjekt?! Galet. Men med detta i åtanke litar jag mer på otrohetsryktena som tidigare funnits i tråden. Jag trodde inte att han var så eftertraktad nämligen.
Citera
2014-04-09, 14:00
Bannlyst
Citat:

Och detta tror du själv på? Mammas pojke Fredrik otrogen? Knappast.
Citera
2014-04-09, 14:39
Medlem
swimp78s avatar
Det har ju dykt upp påståenden några gånger i tråden och varje gång specifikt om just Fredrik , så vem vet, det kanske stämmer. Vore ju märkligt om flera av varandra oberoende medlemmar beslutat sig fel att under lång tid droppa påhittat förtal om just Wikingsson ? Då Skulle de väl broderat ut mer o h kanske inkluderat Filip i historierna också
Citera
2014-04-09, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Såg nyss La Bamba: Vad snabbt de börjat se gamla ut!

Lite deprimerande på nåt vis hur tydligt man går från en platåfas till ett skarpt sluttande plan när man passerat 35.

Man kan se rätt jämnbevarad ut mellan 25 och 35 - där har man en skön 10-årsperiod - men plötsligt runt 38 nånting kan man från et år till ett annat se jättesliten och gammal ut!
Nu är ju inte heller Hammar någon Tom Cruise eller George Clooney, precis.
Han är ju rätt lik sin (i och för sig utvecklingsstörda ) syster.
Grattis säger vi till Hammars fru!
Citera
2014-05-10, 12:24
Medlem
Westridges avatar
Filip tycker det är ok med att köra rattfull iaf
http://www.expressen.se/sport/langds...nsk-os-hjalte/
Citera
2014-05-10, 12:47
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westridge

Nja, det han sade i podcasten var att det är förlåtligt. Det ska mycket till innan något blir oförlåtligt var väl kontentan.
Citera
2014-05-10, 13:30
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westridge

Men Filip måste väl för faro fatta att Södergren menade att fenomenet rattfylla är oförlåtligt, inte personen Petter Northug.
Senast redigerad av vinbra 2014-05-10 kl. 13:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in