Citat:
Ursprungligen postat av
B´stard
Med tanke på att Fredrik är så whipped det bara går så betvivlar jag starkt det. Lägg till att han fick tråna länge innan han fick henne (och då är hon inte direkt snygg) så lär han inte våga göra några snedsteg (troligen inte ens vid onani)
Är inte så säker på det ja. Jag har aldrig sett Fredrik som attraktiv på något sätt, snarare tvärtom. Och därför tror jag att han tar för sig, för mig är han den typiska tönten som aldrig fick ligga men sen woho rik o känd och tjejerna flockas.
Och nyligen fick jag veta att han är hett villebråd hos unga (väldigt unga, typ gymnasie) hipstertjejer. De har honom som deras egen posterboy typ och dyrkar honom på det där intensiva sättet som bara unga tjejer kan. Detta förvånade mig, unga tjejer med koll väljer alltså Fredrik Wikingsson (borde ses som en gammal gubbe för dem?) av alla människor som sitt främsta sexobjekt?! Galet. Men med detta i åtanke litar jag mer på otrohetsryktena som tidigare funnits i tråden. Jag trodde inte att han var så eftertraktad nämligen.