2015-03-17, 08:20
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColinCherry
Någon som vet när något nytt släpps med dom? Brukar ju släppas program på våren?
På instagram är dom på resande fot. Fredrik gillade även en bild där en kamerman fotade något som liknande samma ställe där F&F är och skrev något i stil med "jobbet". Kanske långsökt. Men det verkar bli något program på resande fot i alla fall.
Citera
2015-03-17, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
På instagram är dom på resande fot. Fredrik gillade även en bild där en kamerman fotade något som liknande samma ställe där F&F är och skrev något i stil med "jobbet". Kanske långsökt. Men det verkar bli något program på resande fot i alla fall.

aha intressant såg det ut att vara i Sverige eller utomlands? Kanske La bamba fortsätter men nu med wikingssons drömmar?
Citera
2015-03-17, 13:39
Medlem
emma80s avatar
De verkar vara i Khartoum, Sudans huvudstad.

http://websta.me/p/942669273921272206_143759141

larsfiliphammar American Hospital, Khartoum.
Citera
2015-03-17, 14:52
Medlem
Ballongdjurs avatar
Och vi vet fortfarande inte vad de gjorde i Gambia?
Jag som var så säker på att ett svensk-gambiskt par skulle vara med i "Ska vi göra slut?"
Måste vara på de temat, då Filip alltid varit besatt av den manliga prostitutionen i Gambia.
Citera
2015-03-17, 15:20
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballongdjur
Och vi vet fortfarande inte vad de gjorde i Gambia?
Jag som var så säker på att ett svensk-gambiskt par skulle vara med i "Ska vi göra slut?"
Måste vara på de temat, då Filip alltid varit besatt av den manliga prostitutionen i Gambia.

Dom filmade ju i Afrika till deras film. Så skulle tro att det var anledningen. Annars kanske filma dom till ska vi göra slut. Som inte hamna i programmet.
Citera
2015-03-18, 01:05
Medlem
Ballongdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack
Dom filmade ju i Afrika till deras film. Så skulle tro att det var anledningen. Annars kanske filma dom till ska vi göra slut. Som inte hamna i programmet.
Nu har jag inte sett dead film, men jag antar att de filmade i Somalia isf?
Avståndet mellan Gambia-Somalia är väl nästan lika långt som avståndet Gambia-Sverige.
Citera
2015-03-18, 13:54
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballongdjur
Nu har jag inte sett dead film, men jag antar att de filmade i Somalia isf?
Avståndet mellan Gambia-Somalia är väl nästan lika långt som avståndet Gambia-Sverige.

Vet inte hur långt avståndet är exakt. Men dom kanske tog en avstickare dit en helg. Det skedde ändå i början på förra sommaren. Känns som om dem filmat något annat där så hade det redan visats.
Citera
2015-03-18, 17:12
Medlem
Jag minns ett avsnitt av deras podd i somras då Fredrik skulle låna Filips kåk. Fredrik gjorde det mycket klart att han ville ha trädgården fullständigt dränkt i insektsgift innan sitt besök. Han var panikslagen över tanken på att råka träffa på någon amerikansk bug i den amerikanska utomhusmiljön. Typ två veckor senare läste jag i någon blaska om hur FW på något oklart vis skulle stödja MP i den kommande valkampanjen. Jag har lite svårt för att ta hans politiska ställningstagande på allvar.

Om du som läser detta inte förstår mitt inlägg så beror det säkert på att du själv är miljöpartist. Då är resonemang och dess inkonsekvens likt FWs fullt normalt.
Citera
2015-03-18, 18:00
Medlem
swimp78s avatar
Verkar inte Filips inställning till pillermissbruk normaliserats lite väl på sistonde?
Han berättar utan att skämmas att han trycker i sig stora doser smärtstillande mediciner för att sova på flygplan, han berättar att han vaknar upp och har spillt ut piller på golvet och får tillsägelse av kabinpersonal, han tror på allvar att folk i kabinen fotograferar honom och gör sig lustig över honom när han sover... Han har även tidigare berättat som en kul grej om hur han äter vicodin för att det är skönt osv. I svenska podden var han ju vid nåt tillfälle helt sluddrig av nån sorts lugnande.
Sen sitter Hammar på twitter häromdan och rantar över att ha blivit förknippad med nån svensk ståuppare via en retweet och blir då förolämpad att han, Filip Hammar, som är en "internationell spelare" nämns i samma andetag som nån mindre känd svensk..

Får urspårat missbruk/hybris-vibbar av detta.

Lite illavarslande också Filips drömmar om att slå som skådis i Hollywood. Vi som följt deras program vet hur USLA både Filip och Fredrik är på att leva ut i spelad form, typ sketcher, härma dialekter, spela upp scener osv. Klart han aldrig kommer slå som skådis , han har noll utstrålning för den typen av akter
Citera
2015-03-18, 18:14
Medlem
mrtowlies avatar
Det är så klart bara fake. Inte ens i en "kändis" liv händer tillräckligt mycket balla saker för att underhålla folk med podcastvärdiga anekdoter varje vecka, så det skarvas hejvillt. Förmodligen är hela flygplansgrejen uppdiktad och det faktum att de är usla skådespelare, ja det är väl knappast något de själva förnekade när detta diskuterades?

Jag slogs snarare av hur krystat Fredrik skulle spela "avundsjuk" när Filip med sin hybris raljerade om att han kanske skulle "make it" - en dynamik som för länge sedan var äkta men som nu används då det "funkar" i podcasten. De återvinner skit från den svenska podden hela tiden, inklusive deras "banter" (vad fan heter det på svenska?), kivande? Nåväl, det är utstuderat - det märker man som gammal svensk följare av F&F men amerikanarna kanske kittlas av detta, vem vet.

"Fan Filip, du måste ha mer HYBRIS"!
"OK, Fredrik, men du måste verka mer AVUNDSJUK och påpeka att du CANT TAKE IT om jag MAKE IT"

Sist det var äkta var när Filip skulle köra sommarprat, då märkte man på allvar hur Fredrik blev illa berörd.
Senast redigerad av mrtowlie 2015-03-18 kl. 18:17.
Citera
2015-03-18, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Verkar inte Filips inställning till pillermissbruk normaliserats lite väl på sistonde?
Han berättar utan att skämmas att han trycker i sig stora doser smärtstillande mediciner för att sova på flygplan, han berättar att han vaknar upp och har spillt ut piller på golvet och får tillsägelse av kabinpersonal, han tror på allvar att folk i kabinen fotograferar honom och gör sig lustig över honom när han sover... Han har även tidigare berättat som en kul grej om hur han äter vicodin för att det är skönt osv. I svenska podden var han ju vid nåt tillfälle helt sluddrig av nån sorts lugnande.
Sen sitter Hammar på twitter häromdan och rantar över att ha blivit förknippad med nån svensk ståuppare via en retweet och blir då förolämpad att han, Filip Hammar, som är en "internationell spelare" nämns i samma andetag som nån mindre känd svensk..

Får urspårat missbruk/hybris-vibbar av detta.

Lite illavarslande också Filips drömmar om att slå som skådis i Hollywood. Vi som följt deras program vet hur USLA både Filip och Fredrik är på att leva ut i spelad form, typ sketcher, härma dialekter, spela upp scener osv. Klart han aldrig kommer slå som skådis , han har noll utstrålning för den typen av akter
Han tar väl inga tunga droger direkt? Han har en lång väg till att bli en ny John Belushi.
Citera
2015-03-18, 18:16
Medlem
swimp78s avatar
Vicodin är väl en tung opiat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in