2012-10-04, 13:30
Medlem
riffkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
2005 gjordes Grattis Världen vilket passar i tiden. Det var givetvis Filip som är den misstänkta. Dock vet vi alla hur skvallerkåta kvinnor brukar vara så nog ska vi vara försiktiga med detta. Jag vill fan inte ligga bakom några skriverier på Aftonbladet.

Men visst ser han ut som en kvinnomisshandlare ibland
http://stureplan.se/articles/105/ima...64fce9080c.jpg
haha, jag tror absolut inte han har gjort något sådant, får man fråga vart du fått din story ifrån?
Citera
2012-10-04, 13:39
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riffkin
haha, jag tror absolut inte han har gjort något sådant, får man fråga vart du fått din story ifrån?
Nej jag är också skeptisk. Som sagt från en vän som känner paret. Ett rykte.
Citera
2012-10-05, 00:43
Medlem
dementeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
Nej jag är också skeptisk. Som sagt från en vän som känner paret. Ett rykte.
Han är skyldig mig en trisslott, Har gängat en donna som han senare lägrat vid namn Jenny, ingen aning om det är hon som är omnämnd men känns inte troligt då hon var lugn som en filbunke.
Citera
2012-10-06, 11:54
Medlem
Narvis avatar
Så om man ska lyssna till vad som skrivs här inne så knullar Fredrik tonåringar i varenda liten håla han besöker och Filip spöar på sina flickvänner.

Kryp tillbaka till era hålor era as som försöker sprida falska rykten!
Citera
2012-10-09, 02:05
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narvi
Så om man ska lyssna till vad som skrivs här inne så knullar Fredrik tonåringar i varenda liten håla han besöker och Filip spöar på sina flickvänner.

Kryp tillbaka till era hålor era as som försöker sprida falska rykten!

Som jag skrev så är det inte (iaf inte allt) rykten. Du tror att fredrik är den första kände mannen som utnyttjar sin kändisskap till att ligga ungt? Är du född i går?
Citera
2012-10-09, 10:12
Medlem
swimp78s avatar
Jag skulle kunna gå in i vilken kändisrelaterad tråd som helst och påstå att "jag umgås med folk som känner XXX" och sedan påstå exakt vadsomhelst. T ex att Filip Hammar gillar vuxenblöjor.
Flashback är en utmaning för källkritiskt tänkande.
Citera
2012-10-09, 10:26
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Jag skulle kunna gå in i vilken kändisrelaterad tråd som helst och påstå att "jag umgås med folk som känner XXX" och sedan påstå exakt vadsomhelst. T ex att Filip Hammar gillar vuxenblöjor.
Flashback är en utmaning för källkritiskt tänkande.

Det där har jag också hört. En kompis vars mamma jobbade i en vuxenblöjaffär hade känt igen honom.
Det ska tydligen vara orsaken till att han alltid har lite pösiga byxor.
Citera
2012-10-11, 09:59
Medlem
Narvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundagren
Som jag skrev så är det inte (iaf inte allt) rykten. Du tror att fredrik är den första kände mannen som utnyttjar sin kändisskap till att ligga ungt? Är du född i går?

Absolut finns det offentliga personer som utnyttjar sitt kändisskap till att få fitta. Men jag har otroligt svårt för personer som du som bara kastar ur sig skit utan att komma med bevis för ditt påstående. Så jag vidhåller att du mfl är as.
Citera
2012-10-11, 11:37
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narvi
Absolut finns det offentliga personer som utnyttjar sitt kändisskap till att få fitta. Men jag har otroligt svårt för personer som du som bara kastar ur sig skit utan att komma med bevis för ditt påstående. Så jag vidhåller att du mfl är as.

Detta är inte forumet för vetenskap, utan skvaller. Det finns inget behov för bevis. Hade jag kunnat jag ge bevis utan att outa mig hade jag gjort det. Du får så klart tycka vad du vill.
Citera
2012-10-11, 16:16
Medlem
Zlatan VÄGRAR att träffa Filip och Fredrik står det på löpet idag. Vad har de nu gjort för att hamna på Ibracadabras svarta lista
Citera
2012-10-12, 00:08
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Zlatan VÄGRAR att träffa Filip och Fredrik står det på löpet idag. Vad har de nu gjort för att hamna på Ibracadabras svarta lista

Zlatan är arg för att han inte fick vara med i Vem kan slå Filip och Fredrik.
Uppdraget gick istället till Henke Larsson, vilket FoF nämner i dagens podcast...

Zlatan blev skitsur!
Citera
2012-10-12, 11:42
Medlem
Xaviniesta1899s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edeis

Är väl för att dom "skrek & gapade" när dom var på en presskonferans med Zlatan & Lasse Lagerbäck för ett par år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in