I "Videokväll hos Luuk" berättade Fredrik att han blev tillsammans med sin nuvarande fru runt 96, om jag inte minns helt fel. Sedan minns jag att Filip i något program ELLER podcast sagt något i stil med att Fredrik knullat mest på sitt kändisskap, något som Fredrik snabbt bytte ämne ifrån. Därmed känns det inte otroligt alls att han varit "otrogen" mer än en gång?
Å andra sidan så är det osannolikt att hans fru isåfall inte skulle veta om det, han har ändå varit tv-kändis i tio år nu. Klart hon förstår att han knullat snett, samma förmåner som rockstjärnor ofta får av sina fruar.
On another note, jag såg precis några videoklipp på en osminkad Fredrik från Augusti-September iår. Två olika intervjuer och ett kort videoklipp från en podcastinspelning. Blir lite orolig för honom, tycker han ser sjukt sliten ut. Jag hoppas bara det är pga mycket arbete och hård kritik runt breaking news, för sånhär vill jag inte se en person jag idoliserar.
http://www.youtube.com/watch?v=cJMRk...endscreen&NR=1
Tycker Filip gått åt helt motsatt håll. Förut var det han som såg lite sliten ut, nu ser han jävligt fräsch och alert ut! Dessutom var Filip den dryge förut, det börjar luta åt det motsatta även med det.