2012-09-25, 16:30
Medlem
Zeke Wargs avatar
Hörde en liten fågel viska att
detta kärlekspar är landets
mesta smygbögar.

Bägge lever ett dubbelliv
med fruar och barn.

Men om det är sant vill jag
låta vara osagt.

Mycket talar dock för detta.
Citera
2012-09-25, 17:24
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeke Warg
Hörde en liten fågel viska att
detta kärlekspar är landets
mesta smygbögar.

Bägge lever ett dubbelliv
med fruar och barn.

Men om det är sant vill jag
låta vara osagt.

Mycket talar dock för detta.

Det där är så himla gjort. Om man inte gillar nån så kan man hitta på att de är bögar! Fniss fniss. Men de är ju uppenbarligen inte bögar, så den komiska poängen uteblir.

T om. de själva skämtade ju en hel del om det redan för typ 8 år sen.

Man kan säga att det fiktiva bögryktet är lika trist som din gimmick gällande hur du formatterar din text.
Senast redigerad av swimp78 2012-09-25 kl. 17:27.
Citera
2012-09-25, 19:27
Medlem
laban112s avatar
Tycker ryktet om Fredrik känns rätt osannolikt. Hade nästan kunnat tro på det om det var Filip men Fredrik känns inte som hans karaktär alls.
Citera
2012-10-03, 23:58
Medlem
EdwardWs avatar
I "Videokväll hos Luuk" berättade Fredrik att han blev tillsammans med sin nuvarande fru runt 96, om jag inte minns helt fel. Sedan minns jag att Filip i något program ELLER podcast sagt något i stil med att Fredrik knullat mest på sitt kändisskap, något som Fredrik snabbt bytte ämne ifrån. Därmed känns det inte otroligt alls att han varit "otrogen" mer än en gång?

Å andra sidan så är det osannolikt att hans fru isåfall inte skulle veta om det, han har ändå varit tv-kändis i tio år nu. Klart hon förstår att han knullat snett, samma förmåner som rockstjärnor ofta får av sina fruar.

On another note, jag såg precis några videoklipp på en osminkad Fredrik från Augusti-September iår. Två olika intervjuer och ett kort videoklipp från en podcastinspelning. Blir lite orolig för honom, tycker han ser sjukt sliten ut. Jag hoppas bara det är pga mycket arbete och hård kritik runt breaking news, för sånhär vill jag inte se en person jag idoliserar.

http://www.youtube.com/watch?v=cJMRk...endscreen&NR=1

Tycker Filip gått åt helt motsatt håll. Förut var det han som såg lite sliten ut, nu ser han jävligt fräsch och alert ut! Dessutom var Filip den dryge förut, det börjar luta åt det motsatta även med det.
Senast redigerad av EdwardW 2012-10-04 kl. 00:12.
Citera
2012-10-04, 00:05
Medlem
EdwardWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Filip har aldrig haft sex med någon man men känner sig nyfiken på det. Det är vad jag har hört honom "erkänna" i pod-casten. Att du försöker slänga ut det där som ett rykte känns larvigt då han är så öppen med den grejen ändå.

Han har dessutom sagt att han inte tänker dö utan att ha knullat med en man, så "bi-curious" passar kanske bäst på honom.
Citera
2012-10-04, 00:27
Medlem
Ungoliants avatar
Någon som vet vilket gym Filip gymmar på i stockholm?
Citera
2012-10-04, 00:55
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laban112
Tycker ryktet om Fredrik känns rätt osannolikt. Hade nästan kunnat tro på det om det var Filip men Fredrik känns inte som hans karaktär alls.

Det är sant, kan inte bekräfta hur jag vet det utan att outa mig tyvärr.
Citera
2012-10-04, 13:02
Medlem
riffkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ungoliant
Tror han sa det i podcasten som kom idag.
Citera
2012-10-04, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ungoliant

http://www.deltagym.com/
Citera
2012-10-04, 13:11
Medlem
SeMeNoMores avatar
Jag är bekant med en av pojkarnas väninnor som påstår om att det gick rykte om att en utav pojkarna hade haft ett bråk med sin respektive för en sisådär 5-6 år sedan som slutade med att en av pojkarna gav sig på sin dam fysiskt.
Det ryktades om slit och puttningar men jag hörde inget om något slag.

Detta är förstås bara ett rykte som jag inte kan styrka .
Citera
2012-10-04, 13:13
Medlem
riffkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
Jag är bekant med en av pojkarnas väninnor som påstår om att det gick rykte om att en utav pojkarna hade haft ett bråk med sin respektive för en sisådär 5-6 år sedan som slutade med att en av pojkarna gav sig på sin dam fysiskt.
Det ryktades om slit och puttningar men jag hörde inget om något slag.

Detta är förstås bara ett rykte som jag inte kan styrka .
Jag vet att Filip var i en mörk och väldigt tråkig relation under inspelningarna av Grattis Världen, du kan höra om det i "det mörka avsnittet" på filipochfredrik.com om jag inte missminner mig!
Citera
2012-10-04, 13:22
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riffkin
Jag vet att Filip var i en mörk och väldigt tråkig relation under inspelningarna av Grattis Världen, du kan höra om det i "det mörka avsnittet" på filipochfredrik.com om jag inte missminner mig!
2005 gjordes Grattis Världen vilket passar i tiden. Det var givetvis Filip som är den misstänkta. Dock vet vi alla hur skvallerkåta kvinnor brukar vara så nog ska vi vara försiktiga med detta. Jag vill fan inte ligga bakom några skriverier på Aftonbladet.

Men visst ser han ut som en kvinnomisshandlare ibland
http://stureplan.se/articles/105/ima...64fce9080c.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in