Citat:
Ursprungligen postat av Navyblazer
Bekräftar. En före-detta flickvän till mig är väninna till en av Filips slagpåsar. Hon var bland annat medverkande på FH 30 års fest. Det här är som sagt för ett par år sedan men vi diskuterade just Filip och Fredrik. Hon nämnde Filips alternativa intresse och tyckte han var allmänt vedervärdig, dryg och självupptagen.
Det framgick inte i vilken omfattning han arbetade i "ringen" men jag kan bara bekräfta att jag hört samma story.
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Ja de vibbarna har man inte direkt fått. Däremot trodde man kanske inte heller att Thomas Di Leva var den typen, vilket bekräftats från flera håll. Att hans ex höll tyst om det antog ju många berodde på att han i princip står för hela hennes försörjning. Det ville hon säkert inte riskera att förlora i första taget genom att "tjalla".
Situationen tycks rätt lika den för Filips fru. Titta på Jennie Hammars blogg och se vilket otroligt lyxliv hon lever. Ständiga resor, lunchande, träningspass, lyxshopping. Hon lever som en Hollywoodfru. Hon arbetar visserligen som journalist men det finns ju inte på kartan att hon skulle kunna ha en sådan livsstil utan makens stålar. Är du en tvättäkta golddigger som älskar det goda livet som Jennie.. Ja, då tror jag faktiskt att du kan ta en hel del skit för att få bibehålla din livsstil.
Däremot tycker man ju det borde finnas några ex som inte är beroende av Filips pengar som lättat sitt hjärta?
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Det där säger i och för sig ingenting. Hustrumisshandlare finns i alla samhällsklasser.
Nejnejnej, helt omöjligt att Filip skulle slå sin fru. Återigen bara en massa bullshit några flashback-användare tycker det är roligt att sprida. Har träffat Filip privat och han är en otroligt trevlig och lättsam människa. Man vet ju aldrig med folk, men med Filip vet man, han skulle aldrig göra något sånt. Thomas di leva kunde jag lätt ha tänkt som en potensiell hustrumisshandlare. Han verkar ju otroligt instabil och precis typen som kan flippa ut. Filip däremot, nejnejnej!!! Jävla skvallerkärringar