2012-04-06, 22:50
Medlem
NorthSNKRs avatar
Det här är alltså huset som Filip hyr i L.A

http://maps.google.se/maps?q=2229+N,...=h&deg=90&z=21
Citera
2012-04-07, 10:08
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Navyblazer
Jag reagerade och tyckte att det lät märkligt. Filip känns inte som någon "Cassius Clay" och att han skulle vevat ner någon i största allmänhet känns riktigt långsökt. Men när Xallo droppade att snacket gått i "mediasfären" att Filip gillade "hemmaboxning" ja, då var det kanske inte taget ur luften.

Det kom också som en chock när det framgick att Daniel "Papa Dee" Wahlgren viftat med nävarna lite för mycket.

Tragiskt är ordet, om det här nu stämmer med Filip som kanske inte gått och blivit "folklig" men ändå blivit ett ansikte mot Sverige med humor som agenda.

Jag vill poängtera att det bara är ett rykte, jag vet inte att eller om det är så det förhåller sig. Källan är dock trovärdig hur man än vrider och vänder på det, jag vill absolut inte måla ut Filip som hustrumisshandlare eftersom jag inte vet hur det förhåller sig. Att andra skribenter hört liknande saker får stå för dem.

Peace
Xallo
Citera
2012-04-07, 10:15
Medlem
Walkers avatar
Filip känns inte som den typen som skulle göra så mot frun.

Däremot har Fredrik vid upprepade tillfällen visat på våldsamma tendenser i berusat tillstånd, visserligen mot Filip men i alla fall.

Tycker inte någon av dem känns som en ny "Papa Dee", de lever lite för bra liv för att ta ut frustrationen mot sina fruar.
Senast redigerad av Walker 2012-04-07 kl. 10:17.
Citera
2012-04-07, 11:21
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Tycker inte någon av dem känns som en ny "Papa Dee", de lever lite för bra liv för att ta ut frustrationen mot sina fruar.

Det där säger i och för sig ingenting. Hustrumisshandlare finns i alla samhällsklasser.
Citera
2012-04-07, 12:09
Medlem
Hehe ja, i mina ögon verkar herr Hammar vara urtypen för en toffel. Hans fru verkar dessutom vara rätt fit, så är det nån som åker på moppo där röstar jag nog på lille herr Hammar. God bless him!
Citera
2012-04-07, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR

De husen i området lär inte vara billiga
Citera
2012-04-07, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Navyblazer
Bekräftar. En före-detta flickvän till mig är väninna till en av Filips slagpåsar. Hon var bland annat medverkande på FH 30 års fest. Det här är som sagt för ett par år sedan men vi diskuterade just Filip och Fredrik. Hon nämnde Filips alternativa intresse och tyckte han var allmänt vedervärdig, dryg och självupptagen.

Det framgick inte i vilken omfattning han arbetade i "ringen" men jag kan bara bekräfta att jag hört samma story.

Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Ja de vibbarna har man inte direkt fått. Däremot trodde man kanske inte heller att Thomas Di Leva var den typen, vilket bekräftats från flera håll. Att hans ex höll tyst om det antog ju många berodde på att han i princip står för hela hennes försörjning. Det ville hon säkert inte riskera att förlora i första taget genom att "tjalla".

Situationen tycks rätt lika den för Filips fru. Titta på Jennie Hammars blogg och se vilket otroligt lyxliv hon lever. Ständiga resor, lunchande, träningspass, lyxshopping. Hon lever som en Hollywoodfru. Hon arbetar visserligen som journalist men det finns ju inte på kartan att hon skulle kunna ha en sådan livsstil utan makens stålar. Är du en tvättäkta golddigger som älskar det goda livet som Jennie.. Ja, då tror jag faktiskt att du kan ta en hel del skit för att få bibehålla din livsstil.

Däremot tycker man ju det borde finnas några ex som inte är beroende av Filips pengar som lättat sitt hjärta?

Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Det där säger i och för sig ingenting. Hustrumisshandlare finns i alla samhällsklasser.

Nejnejnej, helt omöjligt att Filip skulle slå sin fru. Återigen bara en massa bullshit några flashback-användare tycker det är roligt att sprida. Har träffat Filip privat och han är en otroligt trevlig och lättsam människa. Man vet ju aldrig med folk, men med Filip vet man, han skulle aldrig göra något sånt. Thomas di leva kunde jag lätt ha tänkt som en potensiell hustrumisshandlare. Han verkar ju otroligt instabil och precis typen som kan flippa ut. Filip däremot, nejnejnej!!! Jävla skvallerkärringar
Citera
2012-04-07, 18:32
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnektar
Nejnejnej, helt omöjligt att Filip skulle slå sin fru.

Jag har aldrig påstått det heller, jag bara sa emot han som skrev att det var omöjligt eftersom de "levde ett gott liv". Det är ju inte så att rika människor inte kan misshandla sina kvinnor.

Jag gillar Filip och Fredrik supermycket så jag själv väljer att inte tro på några lösa rykten än så länge. Bara för att nån enstaka anonym flashbacknisse påstår något är det inte sanning för mig.
Citera
2012-04-07, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR

Det stämmer. Svängde förbi det för 2-3 dar sedan (var 5 min bort) och det stog 2229 på postlådan. Välldigt fint område och huset nedanför är minst sagt grisigt .
Citera
2012-04-07, 21:55
Medlem
serdumignus avatar
Huset som Filip "hyr" i LA? Köpt menar du. 1,7 miljoner dollar.

Filip lämnade för övrigt Allstar i Umeå med okänd kvinna i riktning hotellrum under inspelningen av "Får vi följa med". Notera att jag inte var där själv och kvinnan må ha varit en assistent av något slag.
Låt hoppas!
Citera
2012-04-07, 21:57
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serdumignu
Huset som Filip "hyr" i LA? Köpt menar du. 1,7 miljoner dollar.

Filip lämnade för övrigt Allstar i Umeå med okänd kvinna i riktning hotellrum under inspelningen av "Får vi följa med". Notera att jag inte var där själv och kvinnan må ha varit en assistent av något slag.
Låt hoppas!

Hur vet du att de gick till hotellrummet?
Citera
2012-04-07, 23:01
Medlem
serdumignus avatar
Okej då, det lever väl i min fantasi, men i riktning mot hotellet då! Och det låter väl rimligt vare sig det vore någon random hookup eller en crewmember då det finns nada att göra i Umeå efter 2... Efterfest isåfall. Men det faller på att Filip skulle med min polare (som berättat storyn) till efterfest men det sket sig med taxi och annat i fyllan och villan.
Som sagt, behöver inte vara nåt. Men faktan är iaf: Filip + kvinna som inte var hans fru lämnade krogen tillsammans efter stängning. Eventuell annan info lämnar jag till andra som eventuellt var där då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in