2016-12-20, 11:47
Medlem
Arzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Hur mycket fick Filip och Fredrik för sin tradera-annons?
3.400.000:- http://www.expressen.se/noje/filip-o...-musikhjalpen/
Citera
2016-12-21, 15:37
Medlem
Tranquility Bass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cerealtubeman
Det är rätt underliga regler. Google har rätt att ta och lägga ut bilder. Privatpersoner har inte det. Act of terrorism Ingen har inte sagt att reglerna har oundvikliga brister.

Är nog inte konstigare än att det går att söka tillstånd för att få filma. Kommer ihåg en scen i Top Gear där teamet blir stoppade i London för att man filmar. Efter att man visat polisen att man har tillstånd att filma får man åka vidare.

Kan dock hålla med om att denna topp av lagar oftast blir konstiga. För jag är rätt säker på att det kommer tas tusentals foton/filmer av broar i NY idag av turister som bara vill ha en fin semesterbild.
Citera
2016-12-28, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Att som ung attraktiv tjej bli ihop med en gift , ful, äldre man kan ju om inte annat indikera en stor möjlighet för att hon är en sk "golddigger", eller hur? Om Filip Hammar inte varit produktionsbolagsman med miljoninkomster hade en sån tjej antagligen inte sett åt honom.

Fast visst, allt är ju möjligt i vår märkliga värld.

Just "golddigger" var i sammanhanget hennes IG-konto, så menade jag att av bilderna att döma så är hon knappast värd sådana ordval (talanglös, ful etc).
Om hon sedan kan tänkas ha attraherats av hans offentliga persona och att han är rik och på så vis kan ses som golddigger, det är en annan femma.
Citera
2016-12-28, 11:46
Medlem
Trakigtaliass avatar
Blir illa till mods av att se hans nya flickvän lägga upp bilder från Lakersmatcher och LA på sitt öppna IG-konto, tätt följt av Filip Hammars likes. Hon har vänstrat med en gift pappa, och han har varit otrogen mot sin gravida fru, kan de inte sköta saker lite snyggare?
Hon söker ju den här uppmärksamheten med det beteendet.
Citera
2016-12-28, 13:03
Medlem
Bockstensmannens avatar
Kolla på jul-klippet på Filips instagram som nämndes i senaste podavsnittet (lars filip hammar @ IG). Filip är uppenbart full och sluddrar till barnen som leker med julgranen. "Ska jag ta ett glas vin? Ska jag ta ett glas vin, Ilse?" Fy... Obehagligt att se för en som vuxit upp med alkoholiserade föräldrar iaf..
Citera
2016-12-28, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
Kolla på jul-klippet på Filips instagram som nämndes i senaste podavsnittet (lars filip hammar @ IG). Filip är uppenbart full och sluddrar till barnen som leker med julgranen. "Ska jag ta ett glas vin? Ska jag ta ett glas vin, Ilse?" Fy... Obehagligt att se för en som vuxit upp med alkoholiserade föräldrar iaf..
https://www.instagram.com/p/BOUH039j...arsfiliphammar
Citera
2016-12-28, 13:55
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakigtalias
Blir illa till mods av att se hans nya flickvän lägga upp bilder från Lakersmatcher och LA på sitt öppna IG-konto, tätt följt av Filip Hammars likes. Hon har vänstrat med en gift pappa, och han har varit otrogen mot sin gravida fru, kan de inte sköta saker lite snyggare?

Lite kolla på mig så häääärlig och vild jag är till skillnad mot din tråkiga fru som bara är en tjatig morsa.
Citera
2016-12-28, 15:58
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
Citat:
Ursprungligen postat av huminten
https://www.instagram.com/p/BOUH039j...arsfiliphammar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Lite kolla på mig så häääärlig och vild jag är till skillnad mot din tråkiga fru som bara är en tjatig morsa.
Fan vad sjukt, nu blir man orolig för barnen om de tvingas vara ensamma med Filip.

- Vad är planen, Tage?

- Kan jag ta ett glas vin, Ilse?

Han bara tjatar och tjatar, samma fraser om och om.

Sedan går en julkula i kras och Filip fortsätter att tjata om att få ta sig ett glas vin innan han ska plocka upp det, allt medan lillkillen kryper rakt mot skärvorna och filmandet och sluddrandet bara fortsätter att rulla på.
Senast redigerad av emma80 2016-12-28 kl. 16:01.
Citera
2016-12-28, 20:37
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Fan vad sjukt, nu blir man orolig för barnen om de tvingas vara ensamma med Filip.

- Vad är planen, Tage?

- Kan jag ta ett glas vin, Ilse?

Han bara tjatar och tjatar, samma fraser om och om.

Sedan går en julkula i kras och Filip fortsätter att tjata om att få ta sig ett glas vin innan han ska plocka upp det, allt medan lillkillen kryper rakt mot skärvorna och filmandet och sluddrandet bara fortsätter att rulla på.
Det mest vidriga är ju alla kommenterar under posten som hejar på det synnerligen dräggiga beteendet. Tyvärr föder detta bara Filips perversa självbild som intressant.
Citera
2016-12-28, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakigtalias

Förstår hur du tänker. Det ser ALDRIG bra ut för någon som är otrogen under LÅÅÅNG tid medan ens partner eller fru dessutom är gravid eller har små barn hemma. Eller att vara den som ser de som ok att inleda något med den personen under någon slags devis att "det är inte mitt fel att de har problem", "jag kan inte rå för om deras förhållande är dött", och den kanske vanligaste: "Ingen planerar för något sånt här, men man kan ju inte RÅ FÖR HUR MAN KÄNNER eller VEM man blir kär i." För tydligen e det så lätt att glömma att även om man inte kan rå för det man känner, så kan man ju ändå bestämma hur man vill agera utifrån det man nu börjat känna. Låt förhållandet som ens flirt/kompis/one night stand redan har , avslutas schysst för den andre partens skull, sedan go all in. Gör inte mot andra sånt som du inte vill bli utsatt för själv, låter aldrig så bra som i sådana här lägen. Men det blir ju nånstans alltid "gjort e gjort".

Det jag tänkte när jag såg att hon var i Washington när F&F var där, och nu hos honom i LA och på Lakers-match. Som du nämnde, det var att de har väl bestämt sig för att nu känns det OK att sakta men säkert börja bli offentliga, hinta att man umgås och sedan bli ett par som "vänskapen blev till kärlek under den tuffa separationstiden för Filip" i Expressen/Hänt Extra. Eller så chockar Filip med att inte mörka att det ser illa ut, och "japp, var otrogen länge och nu efter skilsmässan är min älskarinna istället flickvän, sambo, plastmamma."
Oavsett, hoppas det här inte sabbar hans ex-frus tillit, mentala hälsa så jävla mycket att det kostar henne mycket i kommande relationer eller psykisk hälsa. Att bli sviken på det sättet, så länge, känna den förnedringen, e inte något alla skakar av sig på ett halvår och sedan är A OK igen bara.
Citera
2016-12-28, 21:53
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Det mest vidriga är ju alla kommenterar under posten som hejar på det synnerligen dräggiga beteendet. Tyvärr föder detta bara Filips perversa självbild som intressant.
Jag skummade nog bara de synliga, men klickade fram fler nu.

Bara massa "gulliga" och "söta" och "hahaha" och "mitt ideal då jag blir farsa" plus massa hjärtan och glada smileys.

Nu lär det garanterat komma ännu fler sådana klipp, en vinnande formel i Filips ögon. Jag hoppas att han tar en nyårsfylla långt iväg från barnen, annars lyckas väl Tage hitta en smällare och Ilse tändstickorna. Allt medan Filip hittar champagnen.
Citera
2016-12-28, 21:55
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Allt medan Filip hittar champagnen.
Och pillerburkarna med opiater. Helfestliga att blanda med alkohol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in