Citat:
Ursprungligen postat av
Trakigtalias
Blir illa till mods av att se hans nya flickvän lägga upp bilder från Lakersmatcher och LA på sitt öppna IG-konto, tätt följt av Filip Hammars likes. Hon har vänstrat med en gift pappa, och han har varit otrogen mot sin gravida fru, kan de inte sköta saker lite snyggare?
Hon söker ju den här uppmärksamheten med det beteendet.
Förstår hur du tänker. Det ser ALDRIG bra ut för någon som är otrogen under LÅÅÅNG tid medan ens partner eller fru dessutom är gravid eller har små barn hemma. Eller att vara den som ser de som ok att inleda något med den personen under någon slags devis att "det är inte mitt fel att de har problem", "jag kan inte rå för om deras förhållande är dött", och den kanske vanligaste: "Ingen planerar för något sånt här, men man kan ju inte RÅ FÖR HUR MAN KÄNNER eller VEM man blir kär i." För tydligen e det så lätt att glömma att även om man inte kan rå för det man känner, så kan man ju ändå bestämma hur man vill agera utifrån det man nu börjat känna. Låt förhållandet som ens flirt/kompis/one night stand redan har , avslutas schysst för den andre partens skull, sedan go all in. Gör inte mot andra sånt som du inte vill bli utsatt för själv, låter aldrig så bra som i sådana här lägen. Men det blir ju nånstans alltid "gjort e gjort".
Det jag tänkte när jag såg att hon var i Washington när F&F var där, och nu hos honom i LA och på Lakers-match. Som du nämnde, det var att de har väl bestämt sig för att nu känns det OK att sakta men säkert börja bli offentliga, hinta att man umgås och sedan bli ett par som "vänskapen blev till kärlek under den tuffa separationstiden för Filip" i Expressen/Hänt Extra. Eller så chockar Filip med att inte mörka att det ser illa ut, och "japp, var otrogen länge och nu efter skilsmässan är min älskarinna istället flickvän, sambo, plastmamma."
Oavsett, hoppas det här inte sabbar hans ex-frus tillit, mentala hälsa så jävla mycket att det kostar henne mycket i kommande relationer eller psykisk hälsa. Att bli sviken på det sättet, så länge, känna den förnedringen, e inte något alla skakar av sig på ett halvår och sedan är A OK igen bara.