Jag sitter här och kollar på "Får vi följa med?" och märker att framförallt Filip verkar helt och hållet älska sig själv och totalt skiter i hur andra känner.
Jag tycker att han gång på gång driver och försöker vara rolig på andras bekostnad. Det är så jävla vidrig känsla man får i magen när man tänker på hur personerna han driver med och deras nära och kära ska känna när de ser sig själva på TV.
Jag har själv gått från att vara en som totalt älskade Filip och Fredrik till att börja hata dessa jävla muppar(framförallt Filip). Om det beror på att de har en sådan överlägsen äcklig stil, eller för att jag har blivit äldre och inte finner dessa roliga längre eller möjligtvis för att de helt enkelt inte kan vara underhållande utan att driva med andra personer längre vet jag faktiskt inte.
Men man märker att de totalt har noll respekt för de som tycker och tänker annorlunda och man får en stark känsla av att så fort de är någon som inte tycker och tänker exakt som dom så ska de försöka göra sig så jävla roliga över det.
"De är allsmäktiga och sitter inne på sanningen"!
Även fast det blev typ 10 rader text orkar jag fan inte läsa igenom, så om jag skriver vackert så får det vara så.
Jag var bara tvungen att skriva att jag helt enkelt fått känslan av att det nu för tiden är så att Filip och Fredrik bara älskar sig själva och ingenting annat(Framförallt Filip

). Man får en stark känsla av att han med största sannolikhet njuter av att sniffa på sina egna fjärtar...
Eller är det jag som ser någonting som inte finns där?