Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Förstår honom till viss del faktiskt, hon ger ett smådrygt intryck när hon sitter i tv och framhäver hur oerhört viktigt hennes "Project playground" är och hur skitviktig och duktig hon är som håller på med detta, hon ska definitivt inte sitta där och "tro" att hon är någon sorts ny moder Theresa för det är hon inte, den nyblivne maken är också en sällsynt trist nickedocka som ger bifall till det här (i hennes fall) påklistrade överklassbeteendet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Förstår honom till viss del faktiskt, hon ger ett smådrygt intryck när hon sitter i tv och framhäver hur oerhört viktigt hennes "Project playground" är och hur skitviktig och duktig hon är som håller på med detta, hon ska definitivt inte sitta där och "tro" att hon är någon sorts ny moder Theresa för det är hon inte, den nyblivne maken är också en sällsynt trist nickedocka som ger bifall till det här (i hennes fall) påklistrade överklassbeteendet.
Bra förklaring. Enda gången eller en av få gånger jag håller med herr Filip. Jag vill även att Sverige ska legalisera the shit

Kändisar som Sofia Wistman fjäskar för Sofia.
Nu när han står för en öppen invandring till Sverige vill jag gärna höra hans syn på USA:s behandling av undocumented mexicans. Tjänar småpengar på värsta tänkbara jobb ingen amerikan varken vill ta i eller orkar, lever i ovisshet och kan närsomhelst sändas till Mexiko. En kvinna som bott i USA i tjugo år någonting sändes nyligen hem. Hon har sina vuxna barn och barnbarn i USA. Kritiserar man Sverige och anser att Sverige har hårda lagar samtidigt som man bor i USA får man gärna uttala sig.