2009-11-01, 19:06
Medlem
Där sade du ett sant ord. Någon som klarsynt upptäcker hur spridd den "svenska sjukan" är i samhället.
Citera
2009-11-02, 02:32
Medlem
tier4s avatar
Dom gör underhållande tv, å fått ett par schöna slantar för det men i övrigt...

Jag stör mej på deras inställsamma sätt.. jävla pajasar som gör "crazy" saker å säger "crazy" saker för att vara så jävla coola.. förbannade moboffer e vad dom är.
Citera
2009-11-02, 09:04
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spindelmagneten
Som rubriken säger, har Filip tappat gnistan? Ni som sett de två första avsnitten av "Vem kan slå..." vet vad jag pratar om. Han ser less ut, har blivit (mycket?) tjockare, han bjuder inte på något leende, när han förlorar grenar så säger han liksom bara "jahapp.." och är inte rapp i käften i huvudtaget.

Nån som vet vad detta beror på? Okej, jag fattar inte heller varför de gjort det här programmet som är alldeles för familje-TV för F&F men det ser ju ut som Hammar vill gå och hänga sig hela tiden.

Har Filip tappat gnistan? Tja, han är ju numera gift (inte med Fredrik dock) och sånt kan ju få folk att kasta in handduken och sätta en kula för pannan. Livsfarligt det där med äktenskap.
Jag tycker att Filip och Fredrik är två sköna lirare. Träffade dem för ett par månader sen - trevliga och varma. Men Filip verkade inte riktigt tillfreds med tillvaron. Så som jag uppfattade det, så var hustrun väldigt redo för barn nu. Filip verkade inte riktigt lika redo.
Citera
2009-11-02, 09:10
Medlem
Genastys avatar
Filip ser helt klart deppad ut. Tror han vill dra långt bort en stund.
Citera
2009-11-14, 03:45
Medlem
Arbetarbroders avatar
Jag såg Filip på "Schulman Show"* på Aftonbladet TV och jag tycker inte han verkade så neråt? Han hade gått ner 8 kg och var som vanligt i programmet. Rätt pigg.
Iofs har jag inte sett så mycket av "Vem kan slå Filip & Fredrik", men jag tycker båda av dem gjorde ett kasst program i första säsongen, just det måste ju vara de sämsta programmet de gjort ihop...?

Han och Fredrik Wikingsson kommer tydligen med en bok som släppts, "Tårtgeneralen".

(*Schulman Show är som en skvallertidning i TV-version, jag hade aldrig kollat på det om inte Filip Hammar var med i programmet.)
Citera
2009-11-14, 06:07
Medlem
Dom verkar lite småbögiga i alla fall. Men jag har sett Fredrik(?*) på stan med sin fjälla, så jag tvekar till att dom är det.

*Blandar ihop deras namn. Det var den långe med mörkt hår.
Citera
2009-11-16, 00:10
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftii
Dom verkar lite småbögiga i alla fall. Men jag har sett Fredrik(?*) på stan med sin fjälla, så jag tvekar till att dom är det.

*Blandar ihop deras namn. Det var den långe med mörkt hår.
Bravo, du hade rätt
Citera
2009-11-23, 22:30
Medlem
Nån annan som visste att de har en radiotalkshow som bara sänds i Usa? Dom nämnde det i slutet av den här intervjun:
http://www.fredrikochfilip.se/video/..._elfving.shtml
men vad fan heter den då så att man kan kolla upp den online?
Citera
2009-11-23, 23:41
Medlem
Fattar inte varför F&F inte rycker upp sig och slutar med deras lekprogram. Gör en ny version av Grattis Världen eller Ett Herrans Liv men inga jävla lekprogram i stil med Vem kan slå F&F.

Tragiskt att två av Sveriges bästa programledare kastar bort sin tid på att tramsa i pajiga lekprogram.
Citera
2009-11-27, 15:46
Medlem
heyyoutheres avatar
Filip Hammar är mycket fotbollsintresserad och det finns en myt som säger att hans favoritlag i England är Arsenal
Citera
2009-11-27, 15:59
Medlem
frankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
Filip Hammar är mycket fotbollsintresserad och det finns en myt som säger att hans favoritlag i England är Arsenal

Okej. Det här har säkert stått i tråden innan men han håller på MFF.
Citera
2009-11-27, 16:13
Medlem
Vålnadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kortnamn
Nån annan som visste att de har en radiotalkshow som bara sänds i Usa? Dom nämnde det i slutet av den här intervjun:
http://www.fredrikochfilip.se/video/..._elfving.shtml
men vad fan heter den då så att man kan kolla upp den online?

Filip nämner i intervjun att den sänds på Sirius. http://www.sirius.com/
Kan väl kolla runt på sidan där om du hittar något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in