Jag brukar inte vanligtvis upptäcka dessa "kola-moments" i F&Fs program som ni snackar om, men avsnittet med Birgit Nielsen var verkligen.... konstigt.
Bara för att 2 killar är säkra i sin sexuallitet och har självdistans gör dom inte till bögar! Jag har kysst mina polare (med tunga ) bara för att skojja och chokera och jag är väldigt heterosexuell! Det är kul att vara fri!
Bara för att 2 killar är säkra i sin sexuallitet och har självdistans gör dom inte till bögar! Jag har kysst mina polare (med tunga ) bara för att skojja och chokera och jag är väldigt heterosexuell! Det är kul att vara fri!
undrar vad behovet att tungkyssas med en kille kommer ifrån. Du säger att det var för att provocera, jag tror att du skönmålar dina motiv
Det är väl upp till var och en vad man vill ha för sexuell läggning. FF är verkligen inte bögar, inget som jag kan bekräfta, man bara vet att dom inte är det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!