2009-11-27, 17:31
Medlem
Murkrets Förstes avatar
F&F:s glansdagar är förbi. Tacka vet jag Erik & Mackan.
Citera
2009-11-28, 23:21
Medlem
KTNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murkrets Förste

Fast de är långt ifrån i att hålla samma klass som F&F
Citera
2009-11-28, 23:23
Medlem
klart de är gay, kolla på dem
Citera
2009-11-29, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettis97
klart de är gay, kolla på dem

vaddå menar du?
Citera
2009-11-29, 11:19
Medlem
Urtrista har de blivi iaf, gay eller ej.
Citera
2009-11-29, 11:22
Medlem
cerns avatar
Bögar såklart, man ser ju tydligt vem som tar den i 2an (Fredrik)
Citera
2009-11-29, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KTN
Fast de är långt ifrån i att hålla samma klass som F&F

mja...erik och mackan är rätt sköna tycker jag! vet inte om de är bättre egentligen men ska filip och fredrik göra dåliga lekprogram så vore det bättre att erik och mackan fick göra något lite större och kuligt tycker jag. de är i vilket fall som helst ett utmärkt substitut när F&F failar med skräp!
Citera
2009-11-29, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murkrets Förste

Men snälla..
Citera
2009-11-29, 18:15
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vålnaden
Filip nämner i intervjun att den sänds på Sirius. http://www.sirius.com/
Kan väl kolla runt på sidan där om du hittar något.

Den var inte lätt att hitta men killarna verkar sända på Rawdog men tiden verkar inte vara den bästa. Vore kul att höra någon gång. Hittade tyvärr ingen podd men det lär väl dyka upp på fredrikochfilip.se etc.

The Nosebleed Nightshift with Filip & Frederik
Thursdays 11:59 pm ET
Raw Dog never sleeps ... but it’s morning in Europe, and we grabbed Europe’s hottest comedy duo for a weekly show.

http://www.sirius.com/rawdog
Citera
2009-11-29, 19:22
Medlem
Drumsticks avatar
Det håller helt klart på att gå åt helvete med Filip & Fredrik nu när de istället för att göra reportage-aktiga program som 100 höjdare och kunskapsinriktade som BTP, har börjat ägna sig åt äcklig lek-tv
Citera
2009-11-29, 20:03
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drumstick
Det håller helt klart på att gå åt helvete med Filip & Fredrik nu när de istället för att göra reportage-aktiga program som 100 höjdare och kunskapsinriktade som BTP, har börjat ägna sig åt äcklig lek-tv

Det har med åldern att göra, det är skillnad att vara +27 år och singel och vara 35 och gifta småbarnsföräldrar. Du har säker i din egen bekantskapskrets märkt skillnaden på polare före och efter de blev sambos/gifte sig/skaffade barn. Den halvgalne festprissen förvandlas till tråkig, vuxen och ansvarsfull. Detta har gradvis skett med våra TV-polare Fredrik & Filip.

Trist men så funkar livet.
Citera
2009-11-29, 21:14
Medlem
RajtanTajtanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddar Tengil
mja...erik och mackan är rätt sköna tycker jag! vet inte om de är bättre egentligen men ska filip och fredrik göra dåliga lekprogram så vore det bättre att erik och mackan fick göra något lite större och kuligt tycker jag. de är i vilket fall som helst ett utmärkt substitut när F&F failar med skräp!

Tror inte E&M klarar av att leverera på någon annan nivå än hål i väggen (tycker inte dom levererar där heller egentiligen). Jämfört med F&F är dom skräp, min åsikt givetvis, men det borde väl vara ganska uppenbart vilken klasskillnad det är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in