2025-06-05, 14:26
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Senaste avsnittet med Ebba von Sydow och dom pratar om vad alla tar i bänkpress och Filip säger att han tar som max 110kg vilket är troligt då han har tränat stenhårt i många år nu, Ebba kläcker ur sig att hon minsann tar 80kg i bänkpress.... Och ingen av dom ifrågarsätter ens. Rekordet i sverige viktklass 60kg vilket Ebba skulle kunna väga är 85kg, alltså rekordet. Hatar förövrigt Ebba Von Sydow.
Jag tror snarast det har att göra med att Filip också (som vanligt) skarvade en del angående hur mycket han tar. Lite som en tyst överkommelse att ”om du inte synar mitt lite skarvade värde så synar jag inte ditt”.
Citera
2025-06-05, 15:41
Medlem
Knattarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jag tror snarast det har att göra med att Filip också (som vanligt) skarvade en del angående hur mycket han tar. Lite som en tyst överkommelse att ”om du inte synar mitt lite skarvade värde så synar jag inte ditt”.

Så Ebba sa så som ett rent hån alltså? Ärligt talat låter det lite som en efterhandskonstruktion man läser in i efterhand.

Ebba känns inte riktigt som den typen som dels skulle öppet håna Filip och dels komma på ett subtilt sätt att göra det mellan raderna. I stundens ingivelse dessutom.
Citera
2025-06-27, 21:29
Medlem
NorthSNKRs avatar
Lite nyfiken på vart på söder det är Filip skaffat ny lya, nån som vet området?
Citera
2025-06-30, 14:08
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR

Hans bolag Filip Hammar AB har adressen Folkungagatan 136 A så jag gissar att det är där. Stämmer även bra med att det är nära till Erstagatan som Fredrik sa i podden
Citera
2025-07-04, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Ett av de sämsta avsnitten någonsin.

Och dessutom Tom Cruise....

Tröttaste skådespelaren att ta upp och de har gjort det 40-50 gånger?

Vad sades om Tom Cruise? Lätt nyfiken.
Citera
2025-07-04, 07:17
Medlem
Citat:

Gissar på att han köpt penthouse på Lilla erstagatan 4
Citera
2025-07-08, 17:47
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:

Dom har blivit så fruktansvärt tråkiga när dom nu är en del av etablissemanget. Nyrika tv-grisar som skapar nepobabys. Vad exakt gör dom här två för vår planet eller framtiden som ska bringa nytta?

Filips kändiskåthet är så otroligt barnslig och ängslig, och dom tror att de är unika med anekdoter om "Houston street" eller att dom är på fest med någon känd person. Alla som har bott i USA någon gång har varit med om detta. Inget konstigt eller unikt alls. Och barerna dom besöker och beskriver är fan de mest uppenbara du kan vara på i New York.

Fattar inte att svenskar lyssnar på dom här två föredettingarna längre.
Citera
2025-07-08, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Dom har blivit så fruktansvärt tråkiga när dom nu är en del av etablissemanget. Nyrika tv-grisar som skapar nepobabys. Vad exakt gör dom här två för vår planet eller framtiden som ska bringa nytta?

Filips kändiskåthet är så otroligt barnslig och ängslig, och dom tror att de är unika med anekdoter om "Houston street" eller att dom är på fest med någon känd person. Alla som har bott i USA någon gång har varit med om detta. Inget konstigt eller unikt alls. Och barerna dom besöker och beskriver är fan de mest uppenbara du kan vara på i New York.

Aha är det där på Söder han bor alltså.
Citera
2025-07-08, 18:43
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gassyoh
Aha är det där på Söder han bor alltså.

Hans företag finns på Kocksgatan 39. Kanske där då? Fint ska det va!
Citera
2025-07-08, 18:53
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always

Vad har de sagt om Houston Street nu då?
Citera
2025-07-08, 19:42
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Vad har de sagt om Houston Street nu då?

Någon gammal skitanekdot om att en lärde sig uttala det på annat sätt. Det är väl det första man lär sig om man bor i New york och känner en amerikan ungefär. Det var där jag insåg hur platta dom här två tv-personligheterna är och hur lättroade och okunniga vi svenskar är.
Citera
2025-07-09, 09:02
Medlem
NorthSNKRs avatar
Då bor Filip intill tunnelbanebygget i Stigbergsparken när han är i Sverige... tur det är nära till sjukhuset också om det blir för mycket buller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in