2018-06-13, 17:43
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert

Det är mer än rykten, vad det gäller dessa två rikstöntar.
Har hört att även Fredrik är lite obalanserad och kan synas ute på gatorna i de tidiga gryningstimmarna, med vilt stirrande ögon.
Har hört andra berätta historier om honom, som att han skrikit att han är en örn, till en taxichaufför.

Var inte fränt dig jag riktade mig till, utan till den som tog din fråga som ett sant påstående. Men det är ju ett spann mellan att synas på gatorna på natten till ett aktivt självmordförsök. Vad är ens 'vilt stirrande ögon'? Han var väl påtänd som vem som helst.
Citera
2018-06-13, 17:52
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Var inte fränt dig jag riktade mig till, utan till den som tog din fråga som ett sant påstående. Men det är ju ett spann mellan att synas på gatorna på natten till ett aktivt självmordförsök. Vad är ens 'vilt stirrande ögon'? Han var väl påtänd som vem som helst.
Sorry, jag citerade fel person.
Sådant kan hända i hastigheten.

Men varför försvarar du Filip & Fredrik i den omfattning du gör?
Citera
2018-06-13, 17:55
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Sorry, jag citerade fel person.
Sådant kan hända i hastigheten.

Men varför försvarar du Filip & Fredrik i den omfattning du gör?

Hur menar du 'i den omfattning' jag gör? Jag stör mig inte på att Hammar syns påtänd på småtimmarna, är det det du menar?
Citera
2018-06-13, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Haha, är det allt som får dig att tro på ett rykte? Ett kritiskt förhållningssätt är inget för TuffaViktor va.
Han har väl bråkat med hotellet där hans fylla ställde till det för Filip?
Citera
2018-06-13, 18:08
Medlem
Nicki-Lilltrolls avatar
Jag var på deras produktionsbolag när de gjorde breaking News hösten 2016. Vid minst tre tillfällen så var Fredrik märkbart berusad på helt vanliga vardagar. Tror han har problem med spriten
Citera
2018-06-13, 18:11
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
Han har väl bråkat med hotellet där hans fylla ställde till det för Filip?

Hur kopplar du detta till flera självmordsförsök (där han varje gång räddats av filmteamet lol) Rimbert ställde en insinuant fråga och för dig blev det en etablerad sanning.
Citera
2018-06-14, 02:20
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicki-Lilltroll
Jag var på deras produktionsbolag när de gjorde breaking News hösten 2016. Vid minst tre tillfällen så var Fredrik märkbart berusad på helt vanliga vardagar. Tror han har problem med spriten

Tack för info. Intressant att höra, och jag är inte det minsta förvånad.

Något mer skvaller du kan dela med dig av?
Citera
2018-06-20, 13:12
Medlem
HenrikBerggrens avatar
Är det någon som vet om det finns någon Brittisk eller Amerikansk serie som liknar 100 Höjdare (när F&F intervjuar udda eller spännande människor) eller High Chapparall?
Citera
2018-06-23, 03:13
Medlem
Silltunnas avatar
https://youtu.be/FEObW0QPy8o

Vad i helvete är detta för nåt?
Citera
2018-06-23, 13:01
Medlem
HenrikBerggrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
https://youtu.be/FEObW0QPy8o

Vad i helvete är detta för nåt?

Kan ha fel, men är rätt så säker på att det där är från showen de gjorde för att samla in pengar till Somalias bandylandslag. Tror de säger att de lyckades samla in ca 50 000 kr.

Du kan se dokumentären Trevligt folk Deluxe ( https://www.dplay.se/program/trevligt-folk-deluxe ).
Citera
2018-07-08, 02:43
Medlem
jay.simpsons avatar
Filips vuxna vänner lyssnade inte på polisen och försökte störa Jimmie Åkessons tal under Almedalen. Enligt en neutral och nykter Hammar buade vännen för att visa sitt ogillande. Enligt polisen som har lite högre förtroende än en missbrukare försökte väninnan störa talet till den grad att det nästan inte gick att genomföra, tillsagd flera gånger innan hon och hennes pojkvän avlägsnades. Finns det på film så vi själva kan avgöra?

https://unv.is/aftonbladet.se/nyhete...-bort-av-polis

En gång wt Hammar är väl en sån där folkhemsnazist som röstar på Socialdemokraterna? Han döpte till och med en unge till Tage. Nu kan det vara efter Danielsson eller Erlander vad vet jag.
Senast redigerad av jay.simpson 2018-07-08 kl. 02:46.
Citera
2018-07-08, 02:50
Medlem
Jag gillar Fredrik men Filips anti-sociala personlighet har sedan länge varit ett faktum, alltid ett behov av att underminera motståndaren. Fredrik försöker bättra honom men hur lätt är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in