2018-07-08, 07:11
Medlem
Filip har blivit "såhär" sedan han blev ihop med Agnes. Gissar att han är en sådan som helt enkelt är väldigt lätt att influera.
Citera
2018-07-08, 08:26
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson
Filips vuxna vänner lyssnade inte på polisen och försökte störa Jimmie Åkessons tal under Almedalen. Enligt en neutral och nykter Hammar buade vännen för att visa sitt ogillande. Enligt polisen som har lite högre förtroende än en missbrukare försökte väninnan störa talet till den grad att det nästan inte gick att genomföra, tillsagd flera gånger innan hon och hennes pojkvän avlägsnades. Finns det på film så vi själva kan avgöra?

https://unv.is/aftonbladet.se/nyhete...-bort-av-polis

En gång wt Hammar är väl en sån där folkhemsnazist som röstar på Socialdemokraterna? Han döpte till och med en unge till Tage. Nu kan det vara efter Danielsson eller Erlander vad vet jag.
Idiotisk vän. Folk är där för att lyssna på Jimmie, då ska 'vännen' inte vara fascist och med försöka förhindra det. Passar det inte behöver dom ju inte gå just dit.
F försöker lite på halvfart fösvara det med att andra grupper ju stört under Almedalen.
Citera
2018-07-08, 20:27
Medlem
Nu är Hammar avslöjad med att själv ha stört mötet och blivit avvisad av polis. Pajas och fascist är väl det vänligaste jag kan säga om Hammar.
Citera
2018-07-08, 20:35
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Nu är Hammar avslöjad med att själv ha stört mötet och blivit avvisad av polis. Pajas och fascist är väl det vänligaste jag kan säga om Hammar.

Precis samma odemokratiska metoder som nassarna använde.
Citera
2018-07-08, 20:37
Medlem
Idittfejss avatar
Citat:

Nej, Hammar blev ej avvisad av polis och störde ej. Det var en bekant till honom som börja spontant bua under Åkessons tal
Citera
2018-07-08, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
Nej, Hammar blev ej avvisad av polis och störde ej. Det var en bekant till honom som börja spontant bua under Åkessons tal
Kontrollera fakta innan du uttalar dig.
https://youtu.be/EsBAASkLxsU
Citera
2018-07-08, 20:44
Medlem
Idittfejss avatar
Citat:
Kontrollera fakta innan du uttalar dig.
https://youtu.be/EsBAASkLxsU

Så det är fascism att bua åt en meningsmotståndare? eller vänta! dom kanske bua åt polisen? är det fascism?
Citera
2018-07-08, 20:47
Medlem
Europes avatar
Det är vanligt att de ständigt hycklande och ljugande PK-politrukerna i svensk gammelmedia är missbrukare. Dels för att stor konsumtion av alkohol/droger är vanligt bland psykopater, samt det är begripligt om de som nu eventuellt inte är psykopater behöver ständigt supa för att klara av att se sig själva i spegeln. Hur pass omfattande är Hammars missbruk?

Han ser ganska dragen ut när polisen vid Jimmie Åkessons Almedalstal avhyser Hammar & Co:

https://www.youtube.com/watch?v=VSRWS8FtXXo
Citera
2018-07-08, 20:49
Medlem
Europes avatar
Citat:
Så det är fascism att bua åt en meningsmotståndare? eller vänta! dom kanske bua åt polisen? är det fascism?

Ja, när fascister, t.ex. svenska PK-fascister lojala till sjuklöverregimen, buar ut icke-fascister, så är de fascister. De hade dock fortsatt vara fascister även om de inte hade buat åt någon, så det är inte värst relevant om Hammar buade eller inte.
Senast redigerad av Europe 2018-07-08 kl. 20:51.
Citera
2018-07-08, 20:51
Medlem
Idittfejss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Ja, när fascister, t.ex. svenska PK-fascister lojala till sjuklöverregimen, buar ut icke-fascister, så är de fascister. De hade dock fortsatt vara fascister även om de inte hade buat åt någon, så jag tror felet ligger i själva din frågeställning.

Kvinnan verka vara väldigt arrogant mot polisen.
Citera
2018-07-08, 21:03
Medlem
LordLancasters avatar
Citat:

Förvånar mig inte. Jag följer vänstertwitter av morbid nyfikenhet och så gott som dagligen förfasar de sig över att Polisen är rasister eller rent av nazistsympatisörer. Detta har pågått i åratal. Dessa människor ser Polisen som en helt illegitim förtrycksapparat som helst bör avskaffas och i andra hand bespottas och kränkas. De inser inte att Polisen är det enda som nätt och jämnt håller uppe fasaden av ett civiliserat samhälle. Utan Polisen skulle dessa vänsterkvinnor bli berikade med omskurna kebabrullar på två röda sekunder utan att någon skulle hjälpa dem.
Citera
2018-07-08, 21:31
Medlem
Citat:

Sprid inte fake news!! det va Filip som blev bortförd med sina vänner, även han buade enligt videon.

Vem är den dryga bruden? Uppenbart hon skulle memorera polisens namn för att senare starta hatdrev mot han och hans familj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in