2018-01-26, 14:25
Medlem
InflatableBoppos avatar
Om Isabella Löwengrip kritiseras för att vara en frånvarande mamma kan Hammar kritiseras för att vara en frånvarande pappa. Båda är i samma klass när det kommer till kändisskap.
Citera
2018-01-26, 14:38
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Vad vet du om hans relation till sina barn? Han har ju lägenhet i Stockholm där han har barnen hela tiden. Om man lyssnar på podden verkar det som han spenderar mer tid i Stockholm än i LA numera.

Han är dessutom inte den första 40-plussaren med barn som skilt sig, det är snarare normen numera.

Gläds åt att färgstarka karaktärer som Filip finns i stället för att projicera din ångest över din inrutade och förutsägbara tillvaro på honom.

Han har sannerligen inte barnen i Sthlms-lägenheten hela tiden. Var har du fått det ifrån? Läs Jennies blogg och så får du en ganska klar bild över vem som tar hand om barnen. Barnen bor i LA, de är hos henne 99% av tiden. De få dagar per kvartal som Filip är i LA passar han dem i snitt något dygn, resten av dagarna glider han runt road trips eller festar med nya donnan. Kolla Agnes instagram, hon liverapporterar dygnet runt som tidigare sagt, inte så fördelaktigt för Filip.

Jag gillar F&F men är väldigt tveksam till hycklaren Filip som sviker sina ungar. Kan inte sympatisera med såna människor öht.
Senast redigerad av Lalande 2018-01-26 kl. 15:22.
Citera
2018-01-29, 19:35
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
OK att leva som Filip om man är i 20-årsåldern, men har man fyllt 40 och har barn kan man inte alltid sätta sina egna behov främst. Filmen tårtgeneralen kommer att floppa. Varför göra en film om en lokalkändis från Köping på 80-talet ?? Kanske hade det varit mer lyckat att göra film om nån mer känd person som tex. Ronnie Petersson, Björn Borg eller Ted Gärdestad. Detta ville inte F&F eftersom de ska vara udda, men deras idéer går bara hem hos en smal publik vilket leder till att framgångarna uteblir.
Framgångar uteblir? De har fylld Globen med en podcast. En pod som de har haft igång sen typ 2010 och fortfarande släpper varje vecka och verkar inte ha problem med att hitta annonsörer. Den är väl också en av de poddar med flest lyssnare. De har hållt sig kvar i tv-rutan i snart 15 år med egna produktioner. Jag tror inte deras mål är att svennebanan ska tycka om dom direkt. Jag gillar inte deras pk-trams i BN eller i podden men i övrigt är de värda att kolla och lyssna på.
Citera
2018-02-06, 08:51
Medlem
Åh jag stör mig så mycket på Filips tjej Agnes och hennes daddy issues. Konstanta insta-stories med rapporter om hur tossig Filip och hans familj är. Kallar honom gammelgäddan. Urk varken gulligt eller kul bara så patetiskt.
Citera
2018-02-06, 11:21
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfane
Åh jag stör mig så mycket på Filips tjej Agnes och hennes daddy issues. Konstanta insta-stories med rapporter om hur tossig Filip och hans familj är. Kallar honom gammelgäddan. Urk varken gulligt eller kul bara så patetiskt.

... men du följer henne på Insta och kollar hennes stories? Man ba why?
Citera
2018-02-06, 12:31
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Om Isabella Löwengrip kritiseras för att vara en frånvarande mamma kan Hammar kritiseras för att vara en frånvarande pappa. Båda är i samma klass när det kommer till kändisskap.

Båda har samma bokstavskombination.
Citera
2018-02-09, 08:30
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfane

Men samma här! Har du lagt märke till att hennes stories-filmklipp ofta bryts hastigt när Filip ber henne sluta filma. Han verkar ganska less på hennes smygfilmande. Han utbrister ofta argt "men sluuuta". Man undrar ju om hon är ett barn mognadsmässigt. Är hon hans tredje unge? Det är så tragiskt!
Citera
2018-02-09, 17:07
Medlem
Sellingyourselfs avatar
Vad åstadkommer ens Filip där borta i LA?

Det har väl bevisats att deras/hans(?) försök att slå stort i USA har misslyckats, den där podcasten på engelska lyser ju med sin frånvaro..

Måste vara ett ekonomiskt självmord att pendla mellan LA och Stockholm.
Citera
2018-02-09, 19:43
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sellingyourself
Vad åstadkommer ens Filip där borta i LA?

Det har väl bevisats att deras/hans(?) försök att slå stort i USA har misslyckats, den där podcasten på engelska lyser ju med sin frånvaro..

Måste vara ett ekonomiskt självmord att pendla mellan LA och Stockholm.

Han har väl sitt liv där borta, han har ju bott där ett tag. Passar nog honom bättre att bo i LA och hänga med dekadenta produktionstyper och halvkändisar än i pissiga Stockholm.
Citera
2018-02-09, 20:53
Medlem
Citat:
Gläds åt att färgstarka karaktärer som Filip finns i stället för att projicera din ångest över din inrutade och förutsägbara tillvaro på honom.

Färgstark karaktär? Det var det löjligaste på länge. Hammar är ljusår ifrån att vara färgstark. En mellanmjölkstråkig lättkränkt PK-toffel som bara måste börja gapa om orättvisor och feminism och "bruuunhööööger" vid första bästa tillfälle. Det är vad han blivit. Han är lika färgstark som en tråkig osynlig familjefarsa som tankar Passat-kombin för att köra ungarna till närmaste Lekland.
Citera
2018-02-09, 22:09
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staaarboy
Färgstark karaktär? Det var det löjligaste på länge. Hammar är ljusår ifrån att vara färgstark. En mellanmjölkstråkig lättkränkt PK-toffel som bara måste börja gapa om orättvisor och feminism och "bruuunhööööger" vid första bästa tillfälle. Det är vad han blivit. Han är lika färgstark som en tråkig osynlig familjefarsa som tankar Passat-kombin för att köra ungarna till närmaste Lekland.

Ja, visst är det trist att han och alla andra underhållare inte har exakt samma politiska uppfattning och värderingar som dig, det gör honom i sanning helt värdelös som underhållare.
Citera
2018-02-10, 00:23
Medlem
Citat:
Ja, visst är det trist att han och alla andra underhållare inte har exakt samma politiska uppfattning och värderingar som dig, det gör honom i sanning helt värdelös som underhållare.

det handlar inte om det, med tanke på hur grova F&F var i sin tidigare humor så är det inget annat än hyckleri att Hammar numera ska spela så förbannat emotionell och tunnhudad när det kommer till grejer de själva drivit hejdlöst med. Så lägg inga ord i min mun, tack så mycket. En hycklare av rang. Och fortfarande inte ett dugg färgstark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in