Citat:
Ursprungligen postat av
Raptor-
Det finns ju tur..
Nja, inte riktigt min grej med sdant.. jag har en beroendepersonlighet ocks s det knns lite riskabelt,
Och du frestller dig att trisslotter inte ingr i den beroendepersonligheten..?
Kan sga vad jag sjlv sett, ven om du kper buntar med skrapplotter gr du sannolikt back (tragikomiska ngon gjorde det regelbundet och kunden efter fick vinsten

) Eftersom du kommer vinna kommer du knna att du har flytt. Gr i vgor ett par hundra upp, ett par hundra back, du vinner igen lotten, ibland tv lotter efter kp av en, vilket naturligtvis leder till nya lotter, kanske tv nit ibland en vinst (ny lott) I slutet har du buntar av nitlotter. Visst kan du vinna, sannolikare r att du gr till "fel" butik eller bara nrmar dig vinstlotten som kanske finns dr men ngon annan kper.
Sedan kan du fortstta till spelautomaterna. Systemet kommer du att se. I efterhand finns det dr vilket hjrnan noterar och lurar dig att tro att det fanns dr innan. Sitt dr mnga timmar, nr du vinner kommer du naturligtvis inte sluta med sdant flax, det slutar ngon gng ibland med att du brnt ett par tusen. Okej det var pengarna du fick in samma dag och som skulle g till hyran. Fan, men bttre lycka nsta gng. Tjack r rtt bra ocks fast att du naturligt kommer sitta lst nd. Kanske kommer det till anvndning nr du sitter hemma och kastar trning i tta timmar i strck. Frn brjan spelade du s klart Yatzy men vad fan... skit i blocket o pennan, det r trots allt utslaget du vill t. Du vill vinna fast att du egentligen sitter och spelar med dig sjlv.
Lycka till!