Citat:
Ursprungligen postat av
Raptor-
Det finns ju tur..
Nja, inte riktigt min grej med sådant.. jag har en beroendepersonlighet också så det känns lite riskabelt,
Och du föreställer dig att trisslotter inte ingår i den beroendepersonligheten..?
Kan säga vad jag själv sett, även om du köper buntar med skrapplotter går du sannolikt back (tragikomiska någon gjorde det regelbundet och kunden efter fick vinsten

) Eftersom du kommer vinna kommer du känna att du har flytt. Går i vågor ett par hundra upp, ett par hundra back, du vinner igen lotten, ibland två lotter efter köp av en, vilket naturligtvis leder till nya lotter, kanske två nit ibland en vinst (ny lott) I slutet har du buntar av nitlotter. Visst kan du vinna, sannolikare är att du går till "fel" butik eller bara närmar dig vinstlotten som kanske finns där men någon annan köper.
Sedan kan du fortsätta till spelautomaterna. Systemet kommer du att se. I efterhand finns det där vilket hjärnan noterar och lurar dig att tro att det fanns där innan. Sitt där många timmar, när du vinner kommer du naturligtvis inte sluta med sådant flax, det slutar någon gång ibland med att du bränt ett par tusen. Okej det var pengarna du fick in samma dag och som skulle gå till hyran. Fan, men bättre lycka nästa gång. Tjack är rätt bra också fast att du naturligt kommer sitta låst ändå. Kanske kommer det till användning när du sitter hemma och kastar tärning i åtta timmar i sträck. Från början spelade du så klart Yatzy men vad fan... skit i blocket o pennan, det är trots allt utslaget du vill åt. Du vill vinna fast att du egentligen sitter och spelar med dig själv.
Lycka till!