Citat:
Ursprungligen postat av
Olepeter
Nä men man kan ju diskutera ändå. För mig spelar det ingen roll om meningen "Det är OK fast lokaltrafiken suger" muntligt eller skriftligt. Men det kanske gör det för dig?
Min ursprungliga kommentar var:
Citat:
Jag har faktiskt redan nu sett starka tendenser som pekar på att Ryssland är på väg att utvecklas till ett gigantiskt Nordkorea.
Redan nu är det svårt att hitta Ryska medborgare på nätforum runt om i världen. De släpps liksom inte ut ur sina hem ens, metaforiskt sett..
Nu när det dessutom har blivit olagligt för dem att tala illa om Ryssland eller Putin, så har ju intellektuella ryssar egentligen ingenting att göra på nätforum annat än sprida propaganda. De som talar sanning blir ju arresterade direkt och dömda för förräderiliknande brott ganska kvickt, så de enda Ryska medborgare som finns kvar på nätforumen till slut, är de betalda trollen (samt de hjärntvättade frivilligpropagandisterna)..
Du kontrade detta genom att skriva:
Citat:
Ursprungligen postat av
Olepeter
Snälla, berätta var du har letat. Själv har jag snackat med 5-8 idag via nätet.
Vi frågade vilka forum du pratar om och du svarar sedan med att det inte alls är forum du hittar dem på utan i onlinespel.
Har du någonsin vistats på ett diskussionsforum annat än Flashback, och där du sett flera Ryska medborgare vara med och skriva i trådarna på sistone?
Onlinespel är inte forum. I onlinespel har man "casual conversations", såvida de inte har en katalogstruktur likt den Flashback har (eller andra diskussionsforum).
Det går att hitta ryssar på omegle också, mest minderåriga och som klär av sig inför runkande västerländska gubbar.
Det är dock inte vad jag menar när jag säger att antalet Ryska medborgare på diskussionsforum runt om i världen har minskat rejält i antal.