2015-05-17, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morality.Cripples
Jag har faktiskt redan nu sett starka tendenser som pekar på att Ryssland är på väg att utvecklas till ett gigantiskt Nordkorea.
Redan nu är det svårt att hitta Ryska medborgare på nätforum runt om i världen. De släpps liksom inte ut ur sina hem ens, metaforiskt sett..

Nu när det dessutom har blivit olagligt för dem att tala illa om Ryssland eller Putin, så har ju intellektuella ryssar egentligen ingenting att göra på nätforum annat än sprida propaganda. De som talar sanning blir ju arresterade direkt och dömda för förräderiliknande brott ganska kvickt, så de enda Ryska medborgare som finns kvar på nätforumen till slut, är de betalda trollen (samt de hjärntvättade frivilligpropagandisterna)..
Snälla, berätta var du har letat. Själv har jag snackat med 5-8 idag via nätet.
2015-05-17, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter

berätta du vilka kanaler där de fortfarande finns. Jag tycker mig se (minst) en halvering av aktivitet där jag befinner mig. Varför kan man börja fundera på
2015-05-17, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becknamycketmera
berätta du vilka kanaler där de fortfarande finns. Jag tycker mig se (minst) en halvering av aktivitet där jag befinner mig. Varför kan man börja fundera på
I onlinespel. Då främst i billiga spel som Counter Strike och Dota 2.
2015-05-17, 22:14
Bannlyst
Citat:
I onlinespel. Då främst i billiga spel som Counter Strike och Dota 2.

Inga direkta diskussionsforum då med andra ord.
Alltså, ett onlinespel räknas INTE som vare sig forum eller community.

När jag säger att jag inte ser ryssar på forumen i världen längre så menar jag diskussionsforum och inte hjärndöda skjut-spel.
2015-05-18, 07:37
Medlem
Citat:
Inga direkta diskussionsforum då med andra ord.
Alltså, ett onlinespel räknas INTE som vare sig forum eller community.

När jag säger att jag inte ser ryssar på forumen i världen längre så menar jag diskussionsforum och inte hjärndöda skjut-spel.
Nä men man kan ju diskutera ändå. För mig spelar det ingen roll om meningen "Det är OK fast lokaltrafiken suger" muntligt eller skriftligt. Men det kanske gör det för dig?
2015-05-19, 11:59
Medlem
tverskoys avatar
Självklart bedriver USA och NATO en propaganda kampanj mot Ryssland och Putin. Det är uppenbart. Man tystar ned Odessa massmordet och ljuger om ryska soldater i östra ukraina.
2015-05-19, 17:09
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tverskoy
Självklart bedriver USA och NATO en propaganda kampanj mot Ryssland och Putin. Det är uppenbart. Man tystar ned Odessa massmordet och ljuger om ryska soldater i östra ukraina.

Syftar du på de två ryska reguljära elitsoldater, på spaningsuppdrag i sydöstra Ukraina, som skall ställas inför rätta i Kiev för terroristbrott?

https://www.youtube.com/watch?v=7qLqQL7YJiI
Senast redigerad av Ola Schubert 2015-05-19 kl. 17:12.
2015-05-19, 20:22
Bannlyst
Citat:
Nä men man kan ju diskutera ändå. För mig spelar det ingen roll om meningen "Det är OK fast lokaltrafiken suger" muntligt eller skriftligt. Men det kanske gör det för dig?

Min ursprungliga kommentar var:

Citat:
Jag har faktiskt redan nu sett starka tendenser som pekar på att Ryssland är på väg att utvecklas till ett gigantiskt Nordkorea.
Redan nu är det svårt att hitta Ryska medborgare på nätforum runt om i världen. De släpps liksom inte ut ur sina hem ens, metaforiskt sett..

Nu när det dessutom har blivit olagligt för dem att tala illa om Ryssland eller Putin, så har ju intellektuella ryssar egentligen ingenting att göra på nätforum annat än sprida propaganda. De som talar sanning blir ju arresterade direkt och dömda för förräderiliknande brott ganska kvickt, så de enda Ryska medborgare som finns kvar på nätforumen till slut, är de betalda trollen (samt de hjärntvättade frivilligpropagandisterna)..

Du kontrade detta genom att skriva:

Citat:

Vi frågade vilka forum du pratar om och du svarar sedan med att det inte alls är forum du hittar dem på utan i onlinespel.

Har du någonsin vistats på ett diskussionsforum annat än Flashback, och där du sett flera Ryska medborgare vara med och skriva i trådarna på sistone?

Onlinespel är inte forum. I onlinespel har man "casual conversations", såvida de inte har en katalogstruktur likt den Flashback har (eller andra diskussionsforum).
Det går att hitta ryssar på omegle också, mest minderåriga och som klär av sig inför runkande västerländska gubbar.

Det är dock inte vad jag menar när jag säger att antalet Ryska medborgare på diskussionsforum runt om i världen har minskat rejält i antal.
2015-05-19, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tverskoy

Du menar judarna? Det är judarna som ligger bakom alla krig överallt, direkt som i Ukraina och MENA med kryptojudar och deras judiska uppdragsgivare i bakgrunden. Nudelman, Kapitalman, Valtzman och allt vad de nu heter på riktigt i Washington och i Kiev. Låter som ett Bar Mitzvah. Oy vey!

Sen angående de antiryska trollen. Det är judar (kryptojudar) lejonparten utan tvekan. Bara titta var de mer brukar enträget sitta och hasbara loss: Diskussioner om Israel, om judar och sionism, de är i frontledet i Rysslandhatet överallt, och de är alla för globalism, "demokrati" och mångkultur för goyim.

Tillfälligheter? I think not!
2015-05-19, 22:08
Medlem
Citat:
Vi frågade vilka forum du pratar om och du svarar sedan med att det inte alls är forum du hittar dem på utan i onlinespel.
Nej, han frågade vilka kanaler, inte forum.
Citat:
Har du någonsin vistats på ett diskussionsforum annat än Flashback, och där du sett flera Ryska medborgare vara med och skriva i trådarna på sistone?
Vad klassar du som diskussionsforum?
Citat:
Det är dock inte vad jag menar när jag säger att antalet Ryska medborgare på diskussionsforum runt om i världen har minskat rejält i antal.
Du sa att ryssar inte släpps ut ur sina hem, vilket de bevisligen gör efter som att det fullkomligt svämmar över med ryssar på nätspel. Sen att du inte förstår att ryssarna föredrar sina kloner på reddit och facebook är en annan femma.

Jag tror inte andelen ryssar på nätets forum har minskat, däremot har det blivit mindre poppis att säga sig vara ryss. Hur vet du att andelen ryssar har minskat till att börja med?
2015-05-19, 23:54
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nissenissesson
Du menar judarna? Det är judarna som ligger bakom alla krig överallt, direkt som i Ukraina och MENA med kryptojudar och deras judiska uppdragsgivare i bakgrunden. Nudelman, Kapitalman, Valtzman och allt vad de nu heter på riktigt i Washington och i Kiev. Låter som ett Bar Mitzvah. Oy vey!

Sen angående de antiryska trollen. Det är judar (kryptojudar) lejonparten utan tvekan. Bara titta var de mer brukar enträget sitta och hasbara loss: Diskussioner om Israel, om judar och sionism, de är i frontledet i Rysslandhatet överallt, och de är alla för globalism, "demokrati" och mångkultur för goyim.

Tillfälligheter? I think not!
Judar. Judar överallt. Det har du rätt i. Bakom Putin. Framför Putin. Bredvid Putin. Runt Putin:
(FB) Rysslands maktstruktur
2015-05-20, 07:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
Judar. Judar överallt. Det har du rätt i. Bakom Putin. Framför Putin. Bredvid Putin. Runt Putin:
(FB) Rysslands maktstruktur

Det är sant. Det är så här judarna agerar. Man kontrollerar båda sidorna för att få det att verka som att det är två stridande parter. I själva verket är det chutzpah vi ser. Lenin förordade denna judiska strategi med att kontrollera båda sidor av stridande parter. Här kan du se mer, hur judar styr feminismen och är i frontledet för antifeminismen.
https://www.youtube.com/watch?v=T4421MEyJQo
Samma med svensk invandringspolitik, de styr SD och de styr FP, S och övriga tokar.
Så Ryssland är också belägrat ja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in