2015-05-15, 03:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Danne90
Så offentliga personer skall man trakassera hemma? Som sagt, gillar vare sig Helin eller AB men jag skulle inte ställa upp på att trakassera folk även om de vore motståndare.

En anledning till att man ogillar AB är just deras metoder som de använder, nu använder ni dessa metoder men tycker att det är rätt. Hyckleri.

Att ge tillbaka med samma mynt är inte hyckleri utan rättvisa. Man är inte hycklare för att man går ner på samma nivå som kulturmarxister. Du din lilla snorunge är ung och korkad.
Citera
2015-05-15, 03:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av folvidon
Att ge tillbaka med samma mynt är inte hyckleri utan rättvisa. Man är inte hycklare för att man går ner på samma nivå som kulturmarxister. Du din lilla snorunge är ung och korkad.

Är du, som föreslår att man ska bajsa i en låda och skicka paketet till Helin, verkligen rätt person att kalla någon för "snorunge"?
Citera
2015-05-15, 04:00
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morality.Cripples
På samma sätt som det inte är Jan Helin personligen som skrivit några artiklar eller arbetat för Expo. Och?

Argumentationen som förts i denna tråd är att AFTONBLADET har betett sig på tritt och tratt vis vilket legitimerat NU's aktion. försöker du nu gå tillbaks från den uppfattningen och börja hävda individuellt ansvar för saker och ting?

Men det är inte Jan Helin själv som gör det. Förstår du skillnaden?

Men, ditt dumfan! Inser du inte att Jan Helin STYR Aftonslasket och därmed är högst och ytterst ansvarig för vad som sker i blaskan? Tror du reportrarna gjort detta utan sanktionerande från mäster Helin? Dessutom står han och hånler i flertalet intervjuer och debattartiklar där han även godkänner slika metoder - hur kan han INTE vara ansvarig? Han är vidare en av de som högst skrikit på att all publicistisk media SKALL ha en ansvarig utgivare - och vem är det på Aftonslasket? Jo, Helin!

Skärp dig!
Citera
2015-05-15, 04:00
Medlem
sericss avatar
hahaha nu är inte jag nationalist eller främlingsfientlig på något vis men fyfan vad skönt att svin helin får smaka på sin egna medicin
Citera
2015-05-15, 04:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CyberPolice
Förutom att du är väldigt barnslig så undrar jag varför denna "någon" alltid ska vara någon annan? Har du funderat på att göra något konkret själv? Om du nu tror att bajsa i en låda och skicka till svinet Helin är en bra metod så vad är det som hindrar dig? Bajsar gör alla människor och lådor hittar du i närmaste affär. Varför ska någon annan göra det, varför kan du inte förverkliga din idé själv?

Ett av Sveriges större problem är ju att svensken generellt är som folvidon: passiv, rädd och vill alltid att någon annan ska agera. Hade inte invandrarna invaderat landet och långsamt utfört ett folkutbyte så hade någon annan ockuperat Sverige med militär längre fram i tiden. Då hade svensken bara ersatt anonyma internetforum med att träffas på katakombliknande platser och uttryckt sin önskan om att någon ska stå upp mot de som ockuperat landet.

CyberPolice fråga till folvidon kanske förtjänar en egen tråd? Man får ju trots allt konstant höra "kan inte någon göra X" på Flashback när det rör sig om helt triviala saker som vem som helst kan göra.
Citera
2015-05-15, 04:29
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Kan se horan Helin framför mig när han efter att dörren stängs får ett raserianfall och misshandlar sin dotter... Helt bindgalen så försöker han sedan få tag i Aschberg, Researchgruppen och Expo för ett extrainkallat krismöte. Fradgan sprutar från hans nu lilafärgade Botoxmun, medan han skrikande befaller sina undersåtar att nu skall bilan falla över de otrogna kaffurs. Senare går han ner i sitt "saferoom" och tokrunkar till underklädesbilderna i Halléns. Han är missnöjd - men, ack så stolt över sin resliga penis. Den mäter faktiskt härliga och växande 13%, förlåt, 13 cm.

Med illa dold förtjusning, somnar Jihad-Jan in med en stilla förhoppning om fred på jorden och med LillJan i hand. Min värld består, är sista tanken som far genom dumskallens cortex...

Nordisk Ungdom gjorde precis vad var man borde göra - inklusive mig själv - ställa folk till svars för folkutbytet och nedmonteringen av det en gång så vackra Sverige. Att utkräva ansvar är vad alla borde göra. Ansvariga utgivare som ex. Helin och Mattsson tror att de står långt från lagens långa arm och kan göra som de vill - med lite mild övertalning och utmattningstaktik, likt denna, så kan även dessa dinosaurier till slut falla till föga - "fight fire with fire"!
Citera
2015-05-15, 05:01
Medlem
Langnasas avatar
Riktigt bra gjort av Nordisk Ungdom. Bra uppförande också, medans Helin bara var otäck och hotfull (väntat).
Citera
2015-05-15, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Han har ju ett konstigt beteende när han ska gå runt och fotografera dem och "verkar" vara dryg. Det tror jag bara triggar nazze-patrasket.

Det jag skulle vilja är att han inte ens tittar dem i ögonen och säger rakt ut i luften, "vi är inte intresserade. Ni får gå till nästa hus". Sen stänger han dörren.

Ringer nazze-patrasken på dörren igen så öppnar han och frågar, "var det svårt att förstå? Nästa gång ni ringer på dörren så ringer vi polisen". Sen stänger han dörren.

Ringer nazze-patrasken trots detta på dörren igen så öppnar han inte dörren utan ringer polisen och säger att de är "någon nazist-attack runt huset".

Som han agerar nu så ger han nazze-skräpet lite för mycket respekt. Han talar till dem och svarar till och med på tilltal. Fy och usch på dig Helin.
Nazze-patrasket? Enligt SÄPO finns det ca 300 nazister i Sverige. Samma SÄPO som är Regeringens förlängda arm. Har du fler klyschor på lager?
Citera
2015-05-15, 06:37
Bannlyst
Alltid humor när Svea rikes befriare vågar sig bort från dataskärmen. Det finns nåt så ömkligt i de trevande försöken att passa in i sociala sammanhang. Lite som att se ett gäng psykopater med asperger driva ett familjeresort.

Kom igen flashbackers, ut med er på gatorna nu. Vill ha mer skratt i livet.
Citera
2015-05-15, 08:36
Medlem
SpecialEditions avatar
Det var bara en person som gjorde bort sig i den videon och det var Jan Helin

Förträffligt gjort av grabbarna och det kanske fick Tjock-Janne att fundera lite över vad han och hans medarbetare håller på med
Citera
2015-05-15, 09:08
Medlem
Bluebeast72s avatar
Applåder, kudos o ett stort fång rosor till de alldeles utmärka grabbarna som bjuder janne på sitt eget recept.

Så janne lelle, nu är det inte så jävla kul o försöka hänga ut flashbackare efter eget tycke va? Hur känns det nu när du aldrig mer vet vem eller när ngn står beredd o lysa igenom dig i din familjs liv?

Keep up the good work lads, på tiden ngn satte ribban för jan självt.
Citera
2015-05-15, 09:10
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnilas-bulle
Oavsett om personen är Jan Helin eller partiledare för nazistdeluxpartiet har han eller hon rätt till ett privatliv och utfrågningar sköts mellan 8-17 på vardagar och deras familjer ska definitivt lämnas utanför. Detta var direkt osmakligt och i nivå med Aschberg.

Alla har rätt till liv, men jag gråter inga floder till hängningen av Saddam Hussein. När onda människor får smaka på rekylen är åtminstone jag återhållsam med sympatierna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in