Skulle köpa en nuggetsmeny på donken efter en blöt utekväll. Av någon anledning står det 630 på skärmen när jag skall betala. Tänker vad fan, de är nyktra så de borde veta vad de håller på med. Betalar och vips börjar tio McFeast menyer att lastas in i tre stora kassor.
En tjej undrar vad jag skall göra med all maten. Svarar att jag inte vet och ger henne en kasse för att dela ut till "behövande". Den andra kassen ger jag till en tiggare utanför donken och den tredje delar jag ut till människor i tunnelbanan.
Minns knappt någonting förutom att jag gick in där med inställningen att köpa en nuggetsmeny och kom ut med halva (nåja) restaurangen
EDIT: Just det, hade även en het argumentation med en kommunist på donken en gång. Mitt under debatten får rödingen för sig att börja kasta pommes på mig, men cool som jag är så behåller jag lugnet. När hon sedan kallar mig för fascist rinner bägaren över.
VISST, JAG ÄR JU HITLER ÅTERFÖDD!!! 
skriker jag o börjar heila på donken o upprepar orden Heil Hitler gång på gång. Sedan fortsätter jag min rant på gatan samtidigt som jag hyttar med näven åt en massa tiggare