2015-05-09, 01:41
Medlem
På ett BK i Malmö såg jag en äldre kvinna i en permobil/skoter sno en ballong och massa sugrör.
Efter det så hade hon så bråttom ut därifrån att hon skrikandes körde in i en glasvägg och skadade sig själv.

Ambulans fick tillkallas och jag fick även vänta extra länge på mina chili cheese.
Citera
2015-05-09, 01:46
Medlem
Bonham48s avatar
Såg MODO - Mora i sista grundseriematchen för 7-8 år sedan på teven.

Mora bragdade och lyckades ta en slutspelsplats och jag var glad för deras skull. Några timmar senare drar jag på MAX (iofs) och då kommer hela Mora in och ska käka lökringar osv. Tyckte det var sjukt nice. Jag tog i hand med deras stjärna, någon utlänning som jag inte kommer ihåg namnet på nu och sen snackade jag med tränaren och assisterande och grattade dom.

Dom var riktigt trevliga och var på bra humör såklart, dom sa också att allt framöver bara var en bonus. Inte så sjukt, men det är ett besök som jag minns i alla fall.
Citera
2015-05-09, 02:02
Medlem
Kom på en till sak, donken nordstan. Sitter o äter vid 01.00 snaret med några vänner. En dyngrak polare kommer in med en cigarr tänd i käften. Vi andra hade precis ätit klart o sitter o snackar lite o garvar åt polaren som kommer in med en cigarr i käften o ena framtanden var borta efter någon tidigare helg. När personalen ser detta efter ca 45 sek-1 min ber dom oss lämna. Vi ställer oss upp o går ut o tar en cigg. Ser sedan hur samma person som sagt åt oss att lämna komma springandes till där vi satt tidigare o tar av sig sin donkenkeps o slår mot soffan. Jag som var nykter klickar att snabbt o frågar polaren vart fan han gjorde av sin cigarr. "äääh den ligger där inne tror jag", då insåg jag att det var dax att dra fort som fan. Hade förmodligen börjat glöda i soffan efter cigarren.

En annan gång på nyår gick vi till donken när krogen stängde, var dansmusik i högtalarna så fick för mig att jag skulle upp på bordet där man kastar sitt skräp. Var så full att 2 personer fick putta på min röv för att jag skulle komma upp. Polaren gick o handla mat till mig när jag stod där uppe, han kom efter 20 min o stod fortfarande kvar. När alla andra satt o käka stod jag kvar o åt o dansa samtidigt. Kändes som att halva stan var där, fick massa meddelanden på facebook dagen efter "Du såg ut att må bra igår"
Citera
2015-05-09, 02:04
Medlem
Satt på donken och käkade med en polare, inte långt ifrån oss satt dett ett gäng babbar där en av dem satt och sköt papper med sitt sugrör. När sedan en av hans kompis sköt tillbaka blev han så lack så han började jaga honom. Det slutade med att han sulade sin milkshake efter polaren som sprang förbi kassan och det flög milkshake på alla som stod i kö.
Vi åkte därifrån precis efter det och vad möter vi inte på vägen från donken? En polisbil i full fart.

Har också sett en zigge-familj som satt och spelade kort och körde runt med radiostyrda bilar i restaurangen..
Senast redigerad av Pumpvax 2015-05-09 kl. 02:07.
Citera
2015-05-09, 02:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum
* Ett gäng minderåriga fick sin öl beslagtagen, poliserna lade den beslagtagna ölen på bilhuven och gick in igen för att fortsätta snacka med gänget. Vi var klara, gick ut och tog ölen med oss.

* Var lite väl hög. Beställde två menyer, satte mig ned och åt upp maten. Med sötsuget stillat satt jag i min egen värld (räknade lampor i taket, glömde vad som kom efter fyra lampor), helt omedveten om min omgivning. När jag väl ''kommer tillbaka till verkligheten'' har jag tydligen suttit och stirrat på fyra personer i min ålder i runt 20 min, två killar o två tjejer. De såg allt annat än underhållna ut.
Ena tjejen viskar något till killarna och de båda killarna spänner blicken i mig, drog upp ärmarna, reste sig och (försökte) hotfullt gå fram till mig.
Avvärjde situationen genom att ta av mig tröjan (linne under), se arg ut och låtsas resa mig upp. De gick tillbaka till bordet med svansen mellan benen och jag blev lämnad ifred.

* Ett invandrarkiddo kommer in och försöker tränga sig i kön, blir tillsagd att ställa sig i kön eller att lämna donken. Då blir det liv. ''Eyy, mannen, vet do vem jag e huh? Jag är med i fakkin Black Cobra, jiddra inte. Vi kommer döda dig, wallah!'' Tog sedan upp en kniv, snurrade runt med den i en sekund och gick ut igen.

Skulle ha spöat skiten ur ungen och märkt honom med sin egen kniv i ansiktet...
Citera
2015-05-09, 02:21
Medlem
Rundcrantzs avatar
Kom in en snorfull finsk kärring mitt på blanka dagen, barfota, vintertid. Gick direkt mot mitt bord, skrek på finska samtidigt som hon stoppade alla mina pommes i käften på sig själv. Därefter sprang hon ut. Allt detta skedde inom loppet av en minut. Jag satt mållös med öppen käft (enligt min kompis som var med). Minns hennes fruktansvärda odör och nuna än idag. Tänk er Pippi Långstrump i klimakteriet.
Citera
2015-05-09, 02:29
Medlem
Hejhopens avatar
Hämtade 5 polare som hade varit på krogen. Hungrig som jag va sa jag att vi dra in på donken och käkar först. Väl inne i donken sa jag att det bara är 4 st som kan åka med, p.g.a att det inte får plats mer i bilen. Så jag kan dem en utmaning. Den som går fram och beställer en cheese och sedan går till toan för att stoppa in kuken i den och gå tillbaka till kassan får välja vem det är som inte får följa med hem. Haha, sjuka i huvudet som de är så görs det direkt. Den otroligt groteska damen som stod i kassan lös upp som en sol, troligtvis inte mycket kuk den damen har fått.

Nu när vi har varit där efter så får man endel underligga blickar från personalen.
Citera
2015-05-09, 02:49
Medlem
Gick ut från donken vid medis ikväll. Följande konversation följde då

H: Taxi?!
J: Nej
H: Annat?!
J: Vad för annat?
H: Kola och weed
J: Nej tack
H: Vill du ha tjejor!?!?

En vanlig donkenkväll alltså..
Citera
2015-05-09, 02:51
Medlem
Carcosas avatar
beställde hamburgare för 10 kr, men fick en cheeseburgare. jag blev tokig
Citera
2015-05-09, 02:52
Medlem
inevahs avatar
Jag kom in på ett helt fullsatt donken och var lite dragen. Såg att det fanns ett lite längre handräcke (kommer inte på namnet!) som var som perfekt för att ta sats mot, hoppa och glida med rumpan på för att sedan glida av snyggt och imponera på alla där inne.

Sagt och gjort, jag tog sats och fart mot räcket och då började de flesta glo. Jag hoppade och gled lite med rumpan men ramlade baklänges och slog i huvudet ordentligt i golvet

Blev utskrattad av alla som satt där inne. Flera skrattade så hårt att de kom fram och erbjöd sig betala en Big Mac & Co åt mig så jag tackade och tog emot
Citera
2015-05-09, 02:56
Medlem
The foxs avatar
BK på Plattan, överhörde en kostymklädd man fråga efter diverse droger, helt öppet I kön. Har för mig det var kola han letade efter.

En annan gång så fick någon heroinisttjej ett psykbryt och började skrika I telefonen, då hon inte hittade något att skjuta upp, men det verkade som hon lugnande sig tillslut, och gick därifrån med sin väninna.

Förvisso inte Donken, men kanske räcker ändå?
Citera
2015-05-09, 02:57
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
En gång såg jag en som beställde en Big Mac och en äppelpaj!!! Hahahahaha

Haha! Det var tamefan det sjukaste jag hört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in