2015-05-10, 08:43
Medlem
skeghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Skulle äta på McDonalds med ett ex. Klockan är väl ca 22. In kommer en storvuxen svensk man. Tänk er en alkoholiserad jultomte men med luffarkläder och smutsblont hår som har en bag. Sitter framför oss trots att det finns platser.

Han tittar på oss sen ler han och hälsar. Frågar om vi bor här i närheten. Ja säger vi. (Ni vet hur det är när pundare m.m. ska prata med en man bara svarar hövligt och hoppas han går iväg).

Han säger han inte har någonstans att bo.

Ok säger vi.. sen skruvar han på sig och säger typ.. "och nu kommer det.. pinsamma.. får jag följa med er hem?" Vi säger artigt att nej tyvärr. Han ler och klappar sin väska.. "är ni säkra? Jag har grejer.." nej säger vi och går iväg.
Där förlorade du din livs upplevelse. Är det något jag lärt mig så ska man alltid lita på jultomtar. Och du har ingen aning om vilka grejor det var. Det kunde ha varit:
Sprit
Knark
Leksaker
Tält och ficklampor
Musikinstrument
Ninjakostymer och kaststjärnor
Meningen med livet
Korv med bröd
Smällare

ALLT!
Citera
2015-05-10, 10:24
Medlem
JayJayAdamss avatar
När jag var 15-16 så sätt där en man som såg ut som en typisk pedofil/snuskgubbe med skitiga mjukisbyxor, lika skitig t-shirt, stora 70-tals glasögon, lite småfet med en ganska stor ölmage och håret var mörkt, brunt har jag för mig och väldigt fettigt iaf...det minns jag väl.

Han satt två bort ifrån oss, så det var ett bord som skiljde oss åt och detta var nog en fredag vid 3-4 tiden.
Alla skulle samlas på donken eller BK på fredagar efter skolan, detta inträffade på BK.
Iallafall så är där relativt mycket folk men vi sitter på andra våningen där det är lite glesare bland gästerna och betydligt större lokal.
Man känner direkt att något är märkligt med denne man och mitt i maten när jag har en whopper intryckt i munnen så tar pervot upp en vit dildo som han sitter och fingrar med.
Han gör inget märkvärdigt med dildon utan håller den i händerna framför sig och precis som han inspekterar den eller bara sitter o tittar på den..kanske bara ville ta upp den framför ett gäng 15-åringar.
Vi börjar känna oss lite småäckliga och matlusten är borta så vi slänger i oss lite till så snabbt vi kan och går ut därifrån.

Vi går ut på torget där BK ligger och ställer oss vid en av fontänerna och snackar lite. Då ser vi mannen en stund senare komma ut från BK med ett rejält stånd, dock inte den största dicken direkt men man såg ståndet tydligt eftersom han hade lite löst satta tunna mjukis.
Pervot ställer sig också på torget och njuter lite av sommarsolen mitt bland människor med stånd i högsta hugg.

Detta hände på Gustav Adolfs Torg i Malmö där det cirkulerar ganska mycket folk en sommarfredag
Citera
2015-05-10, 11:28
Medlem
Abban2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skierfe
Haha, det borde ha föranletts av en rolig fyllehistoria. Vederbörande måste plockat upp viltet på någon väg efter det hade blivit överkört.

Fin fyllegrej, "Vi tar med oss huvudet och slänger det i donkens toalet"
Citera
2015-05-10, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abban2
En kompis som jobbar där berättade att han skulle städa en toalett, så öppnar han dasslocket och ser ett jävla grävligshuvud

Haha, jag är helt hundra på att jag någonstans för flera år sedan sett detta i någon kompis fb-flöde.
Minns tyvärr inte vems, så jag kan inte hitta bilden.
Citera
2015-05-10, 11:46
Medlem
sexboxs avatar
Beställning av någon yngre förmåga från mena på knackig svenska

- cheeseburgare!
- var det bra så?
- jag vill inte ha ost på, inga grönsaker heller.
- okej... Så en hamburgare utan grönsaker?
- nej.... Eller vad är det på då?
- då blir det bröd, kött och ketchup
- jag är vegetarian, ingen kött!
- vill du ha bröd med ketchup?
Tystnad.....
- 10kr, tack.

Killen betalade och gick å satte sig. Hade tyvärr brådis, men antar att hon fick sin "burgare" sen
Citera
2015-05-10, 11:49
Medlem
pedrinos avatar
Själv bajsade jag på golvet inne på donken i Malmö. Sedan ställde jag mig o pissade på dörren, dock så rann det ut piss genom springan och ut utanför toaletten. Där var det stor kö. En vakt knackade på dörren och frågade vad jag höll på med. Jag öppnade då dörren och sprang.
Citera
2015-05-10, 12:10
Medlem
dA_1_nibblahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nejdetbliringet
Sjukaste som hänt dig på donken?

Vet inte har inte "Donken" här på måååånga mil.. Dem har bra Pommes strips iallafall har Jag fått för mig.

Haha en del sköna berättelser här i tråden dock.

Vilken fantastisk historia. Tack för bidraget.
Citera
2015-05-10, 12:12
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedrino
Själv bajsade jag på golvet inne på donken i Malmö. Sedan ställde jag mig o pissade på dörren, dock så rann det ut piss genom springan och ut utanför toaletten. Där var det stor kö. En vakt knackade på dörren och frågade vad jag höll på med. Jag öppnade då dörren och sprang.
Du är ett stort steg bakåt för den mänskliga utvecklingen.
Citera
2015-05-10, 12:39
Medlem
Danneliuss avatar
Träffade en svensk i kassan..??
Citera
2015-05-10, 13:14
Medlem
Jag var närvarande när en man, ca 50år, fick en hjärtattack i kön. Lite obehagligt och det finns en mörk ironi där i.
Lyckligtvis gick det bra den här gången och ambulans var snabbt på plats.
Citera
2015-05-10, 13:15
Medlem
brunnsangs avatar
Det sjuka är när dom stängt för natten och man 9 ggr av 10 ser en neger städa eller nån utvecklingsstörd svensk. Har sett detta ca 20 gånger.
Citera
2015-05-10, 13:20
Medlem
IlNeros avatar
Blev avsugen på toaletten av en gammal flickvän. Säger än idag att det var de bästa fem kronorna jag spenderat.

En annan gång kom det fram en härdad, äldre karl och såg mig djupt i ögonen och tyckte jag var en fin människa och gav mig en handfull oidentifierade piller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in