• 1
  • 2
2005-10-09, 20:37
Medlem
Aldrig provat förut , ensda jag gått på är tradolan men de sluta ja me igår

Tänkte om någon har lite tiips eller något väl valda ord till mig innan ja stoppar i mihg ett par,,, jag har 5 st nu men en slank ner i magen nu

vad mer gebövs för attt fÖR mig att bli go :d:d ?
Citera
2005-10-09, 20:47
Medlem
Spunkbumbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av båt
Aldrig provat förut , ensda jag gått på är tradolan men de sluta ja me igår

Tänkte om någon har lite tiips eller något väl valda ord till mig innan ja stoppar i mihg ett par,,, jag har 5 st nu men en slank ner i magen nu

vad mer gebövs för attt fÖR mig att bli go :d:d ?

Bara så du vet så är Stilnoct (Zolpidem) ett snabbverkande sömnmedel besläktat med Benzodiazapinerna... inte någon Opiat.

Så jag föreslår att du tar en till... gömmer resten, spärrar telefonerna och tar dig en öl.
Citera
2005-10-09, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spunkbumbi
Bara så du vet så är Stilnoct (Zolpidem) ett snabbverkande sömnmedel besläktat med Benzodiazapinerna... inte någon Opiat.

Så jag föreslår att du tar en till... gömmer resten, spärrar telefonerna och tar dig en öl.

låter härligt det tack för hjälpen iaf
Citera
2005-10-09, 21:20
Medlem
StorMammas avatar
Om du tar och söker i " övriga droger " så lär du få svar.
Jag flyttar denna tråd dit..// MOD.
Citera
2005-10-09, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Om du tar och söker i " övriga droger " så lär du få svar.
Jag flyttar denna tråd dit..// MOD.

Okej tack stormama
Citera
2005-10-09, 22:12
Medlem
du kommer må super dagen efter, tillsdu inser att du ligger i en gränd i stockholms förort och skedar med en lodis. <:
Citera
2005-10-09, 23:19
Medlem
hundens avatar
rofl.
Citera
2005-10-09, 23:19
Medlem
[quote=caspian]du kommer må super dagen efter, tillsdu inser att du ligger i en gränd i stockholms förort och skedar med en lodis. <:[/QUOTE

haha låter inte så trevligt :P
har tagit 4 st nu men känner inte ett skit
Citera
2005-10-09, 23:32
Medlem
[quote=båt]
Citat:
Ursprungligen postat av caspian
du kommer må super dagen efter, tillsdu inser att du ligger i en gränd i stockholms förort och skedar med en lodis. <:[/QUOTE

haha låter inte så trevligt :P
har tagit 4 st nu men känner inte ett skit

Hur länge var det sedan du tog dem? När åt du senast?

Åt du nyligen kan allt slå till efter 1-2 timmar om du har otur, och då kommer du nog vakna imorgon utan något minne av att ha läst det här eller av alla skruvade inlägg du skrivit på forumet. ^^
Citera
2005-10-09, 23:34
Bannlyst
http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=256157
Citera
2005-10-10, 00:17
Medlem
Tilläggas bör att min snedtripp som Depraverad länkade till var en engångsupplevelse bland många intressanta och givande, men man ska givetvis ha respekt för Stilnoct. Den kan vara starkt hallucinogen om man är känslig.
Citera
2005-10-10, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jafyfan
Tilläggas bör att min snedtripp som Depraverad länkade till var en engångsupplevelse bland många intressanta och givande, men man ska givetvis ha respekt för Stilnoct. Den kan vara starkt hallucinogen om man är känslig.

den är stark som fan, iaf på mig. har hallucinerat en massa, sett människor och krokodiler, you name i o:
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in