Citat:
Ursprungligen postat av
sarkhanv
de gör ju fortfarande inte vinst..och gud vet hur många miljoner de har spenderat på åren av utveckling.
läste på FB att batteriet till sensorn håller ca 7 år, då undrar man 1) hur vet man om det är slut? och 2) vad gör man om det är slut? Köper en ny krage för 3 lax?
nej, detta är o förblir en nischprodukt tror jag. möjligen att det slår när kineserna kommer med nåt liknande för 500kr.
Detta handlar ju inte om några smarta människor. Jag kan tänka mig att någon av "uppfinnarna" knullade en man från Möllevången eller Lilla Torg som hade en idé under knarkruset och då snodde hon den eftersom hon själv var sinnesslö. Det var hennes utväg ur patraskträsket. I dessa kretsar räcker det att man har hela och rena kläder för att bli klassad som smartare än dem.
Jag misstänker att de tillverkar skiten i Kina men anledningen att den inte blivit plankad är för kineserna tycker det är en korkad idé och har ratat den annars hade de plankat den på en gång. De plankar bara det som det går att tjäna pengar på och kundkretsen för denna skitprodukten är feministpatrask som bor tillsammans med korkade män som betalar rubbet (för de har gått på argumentet att om man tjänar mer så betalar man mer så att ludret kan handla mer för sina pengar).
Batteridelen har de inte löst på ett smidigt sätt för att de har inte teknisk kompetens eller hjärnceller att ta tag i den biten. Man märker på hur de löst saker att de inte har varken har kapacitet, förmåga eller kompetens att se helheten, att inte förstå samband är en klassiker speciellt i Malmö.
anledningen till att de inte gör vinst är för att de som är smarta inser att det är en skitprodukt men det är bra att det finns idioter som köper skiten så att man kan identifiera vilka får som är riktigt korkade. Jag har inte lagt tid på att kolla upp skitföretaget men alla "innovativa" Malmöföretag får pengar av Malmö stad, via någon skattefinansierad fond för det är ingen som tror på dessa självdöende och halvklara idéer.