• 1
  • 2
2015-04-29, 15:29
Medlem
Herr-PKs avatar
Tja, fick en avsugning på skoltoan i veckan. Vet att jag kan få fler av denna brud om jag tar initiativet. Problemet är att alla grabbar skämtar om henne, hon har legat med en flera och har något av en horstämpel. Kommer det ut är jag körd. behöver er erfarenhet.
Citera
2015-04-29, 15:32
Medlem
Skäms inte över den du är. Hyckla inte. Det är mitt råd. Ibland blir man kåt...
Citera
2015-04-29, 15:34
Medlem
Banditas avatar
Då är det väl uppenbarligen flera andra som är skyldiga till att ligga med henne de också. Inte bara du.

Och vad gör det om hon ligger mycket? Det är lika najs att ligga för oss tjejer!
Citera
2015-04-29, 15:38
Medlem
Völunds avatar
Jag säger som Frank Andersson: "Kuken måste ju ha sitt..."
Citera
2015-04-29, 15:40
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Kör på för fan. Lite avkoppling måste man ju få mellan lektionerna. Kommer säkert höja din prestationsförmåga också vilket kommer leda till bättre betyg!
Citera
2015-04-29, 15:44
Medlem
Hardlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-PK
Tja, fick en avsugning på skoltoan i veckan. Vet att jag kan få fler av denna brud om jag tar initiativet. Problemet är att alla grabbar skämtar om henne, hon har legat med en flera och har något av en horstämpel. Kommer det ut är jag körd. behöver er erfarenhet.

Jag har också legat med flera...har jag också en horstämpel då?
Frågan är väl om hon har delat ut huvud på toaletten till flera...det kanske kan föranleda en dylik stämpel.
Allvarligt talat, så bör du lämna denna flicka i fred då hon uppenbarligen lider av dålig självkänsla, och delar ut huvud för att bli omtyckt...i själva verket blir resultatet för henne tvärtom, vilket bara gör att hon mår ännu sämre.
Skaffa dig en flicka som du gillar...då kan man få huvud, utan skuldkänslor för någon.
Citera
2015-04-29, 15:51
Medlem
TheDarkCats avatar
Passa så att det inte kommer fram säg inget till någon.

Hur gammal är hon? :O vad gör ni av med sperman då haha??
Citera
2015-04-29, 15:56
Bannlyst
Sluta med det i skolan. Ta hem henne, umgas, om det fortfarande blir fina BJ sa kan du ju svara med "excellent" cunnilingulus.

Att bara fortsatta pa toa i skolan kanns fel...Gillar hon att suga kuk till varje pris, sa ok, aven jag kan stalla mej i kon. Men nanstans maste du fa lite mer relation till henne.

Vad du har skrivit tidigare sa anser du henne som forbrukad pga av alla tidigare sexuella eskapader:

Fine! avsluta da forhallandet, eller det blivande forhallandet. Inte manga man som klarar att flickvannen sugit av de flesta av hans vanner..
Citera
2015-04-29, 16:03
Medlem
jaybones avatar
Vad är problemet?

Du låter henne suga av dig men blir inte ihop med henne. Om det kommer ut så säger du till dina polare att hon suger av dig.

Hon blir horan och du blir den sköna killen. Du har inget att förlora. Men bli aldrig ihop med slamptjejen samt ha kondom om du knullar henne.
Citera
2015-04-29, 16:23
Medlem
Om både gillar det så varför inte?

Problemet skulle väl vara ifall de gliringar hon redan får tar hårt på henne och hennes (förmodligen) redan dåliga självkänsla försämras ytterligare. Då finns risken att hon gör vad hon kan för att svärta ner även ditt rykte i hopp om att själv känna sig lite bättre. Vem vet, hon kanske får för sig att du utnyttjat henne och sprider detta över skolan? Inte okej eller önskvärt men jag antar att hon fortfarande är en relativt hormonstinn tonåring?
Citera
2015-04-29, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
Passa så att det inte kommer fram säg inget till någon.

Hur gammal är hon? :O vad gör ni av med sperman då haha??
Sperman är väl det Enklaste problemet... På en Toalett!

jag skulle tacka o ta emot... till slut kommer hon inte vara så lockande, men det är ju skönt o ha ett "booty call"...

är hon väldigt ful eller? Varför är du körd om det kommer ut, menar du körd hos andra tjejer?
Senast redigerad av Detevigaaviga 2015-04-29 kl. 16:37.
Citera
2015-04-29, 18:06
Medlem
Don.McLeans avatar
Vad gör det om det kommer ut att du blir avsugen av skolans slyna?
Var glad istället för det du kan få och utnyttja slynan fullt ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in