2015-04-29, 19:24
Medlem
akzags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardly
Jag har också legat med flera...har jag också en horstämpel då?
Frågan är väl om hon har delat ut huvud på toaletten till flera...det kanske kan föranleda en dylik stämpel.
Allvarligt talat, så bör du lämna denna flicka i fred då hon uppenbarligen lider av dålig självkänsla, och delar ut huvud för att bli omtyckt...i själva verket blir resultatet för henne tvärtom, vilket bara gör att hon mår ännu sämre.
Skaffa dig en flicka som du gillar...då kan man få huvud, utan skuldkänslor för någon.
Haha been there done that va? Nej fan han ska fortsätta ha henne tills hen tröttnar. Alltid nice med en trevlig head efter maten.
Citera
2015-04-29, 20:45
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Sperman är väl det Enklaste problemet... På en Toalett!

jag skulle tacka o ta emot... till slut kommer hon inte vara så lockande, men det är ju skönt o ha ett "booty call"...

är hon väldigt ful eller? Varför är du körd om det kommer ut, menar du körd hos andra tjejer?
Hur fan menar du? på en skoltoalett? ha en avsugning där?
Citera
2015-04-29, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
Hur fan menar du? på en skoltoalett? ha en avsugning där?
ja det är väl inte otänkbart.... hur många gånger har man inte i skolåldern varit på toan med en brud.... det var ju lekfull nyfikenhet på sex i skolan... kanske då mer högstadiet än gymnasiet..
Citera
2015-04-29, 21:33
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
ja det är väl inte otänkbart.... hur många gånger har man inte i skolåldern varit på toan med en brud.... det var ju lekfull nyfikenhet på sex i skolan... kanske då mer högstadiet än gymnasiet..
Vadå hur många gånger? låter ju inte direkt så naturligt att ha sex på en skoltoalett.
Citera
2015-04-29, 22:04
Medlem
the new Cookies avatar
Är det avsugningarna eller toaletten du har problem med?
Citera
2015-04-29, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-PK
Tja, fick en avsugning på skoltoan i veckan. Vet att jag kan få fler av denna brud om jag tar initiativet. Problemet är att alla grabbar skämtar om henne, hon har legat med en flera och har något av en horstämpel. Kommer det ut är jag körd. behöver er erfarenhet.

fortsätt inte.
Citera
2015-04-29, 23:04
Medlem
Herr-PKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
Passa så att det inte kommer fram säg inget till någon.

Hur gammal är hon? :O vad gör ni av med sperman då haha??
Handfatet kanske något trevligare nästa gång! Du tror alltså att det är viktigt att det inte kommer ut? Hmm är osäker på detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Game-Set-Match
Jag vill ha BJ men inte ge något. Varför inte fortsätta i skolan? Trevligt tycker jag.

Citat:
Ursprungligen postat av pseudonym9
Hon skulle aldrig kunna sänka mig på det sättet, det tror jag inte.
Citera
2015-04-29, 23:09
Medlem
Herr-PKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Vad är problemet?

Du låter henne suga av dig men blir inte ihop med henne. Om det kommer ut så säger du till dina polare att hon suger av dig.

Hon blir horan och du blir den sköna killen. Du har inget att förlora. Men bli aldrig ihop med slamptjejen samt ha kondom om du knullar henne.
Klokt. Vet inte hur mina polare skulle ta detta dock. Vi är alla ganska oerfarna och BJ är mer än vad de flesta i plugget gjort.

Citat:

är hon väldigt ful eller? Varför är du körd om det kommer ut, menar du körd hos andra tjejer?
Nejdå, över medel helt klart. Menar att jag kommer få ryktet som killen som håller på med herpestjejen typ. Hemskt med tyvärr sant. Okej inte herpes men du fattar, hon anses lös åtminstone.

Citat:
Ursprungligen postat av Don.McLean
Vad gör det om det kommer ut att du blir avsugen av skolans slyna?
Var glad istället för det du kan få och utnyttja slynan fullt ut.

Citat:
Ursprungligen postat av the new Cookie
Är det avsugningarna eller toaletten du har problem med?
Inget av dem, läs igenom inlägget så tror jag det framgår!

Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
fortsätt inte.
Varför?
Citera
2015-04-30, 09:36
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-PK
Klokt. Vet inte hur mina polare skulle ta detta dock. Vi är alla ganska oerfarna och BJ är mer än vad de flesta i plugget gjort.

Förmodligen kommer det verka som att du är väldigt cool.

Om du lyssnar på en erfaren äldre herre så kan jag säga man ångrar bara sånt man inte gjorde. Att du har en tjej som suger av dig i skolan är något du kommer sitta med ett nöjt leende och skrocka åt över en whisky om några år.

Gör det bara.
Citera
2015-04-30, 13:21
Bannlyst
Citat:
Vad är problemet?

Du låter henne suga av dig men blir inte ihop med henne. Om det kommer ut så säger du till dina polare att hon suger av dig.

Hon blir horan och du blir den sköna killen. Du har inget att förlora. Men bli aldrig ihop med slamptjejen samt ha kondom om du knullar henne.
Precis men berätta inte till någon då kommer hon inte suga av dig mer och varför ens smutsa ner henne så
Citera
2015-04-30, 13:21
Medlem
Herr-PKs avatar
Citat:
Förmodligen kommer det verka som att du är väldigt cool.

Om du lyssnar på en erfaren äldre herre så kan jag säga man ångrar bara sånt man inte gjorde. Att du har en tjej som suger av dig i skolan är något du kommer sitta med ett nöjt leende och skrocka åt över en whisky om några år.

Gör det bara.
Kung, ska göra det!
Citera
2015-04-30, 14:03
Medlem
NanaSangres avatar
Så du går i trean på gymnasiet, förmodat, och du springer stup i kvarten i hemlighet in och blir avsugen på toan. låter som högstadiebeteende hela grejen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in