Citat:
Ursprungligen postat av
mitthopp
Jag har Alltid granskat alla heliga texter - det kanske du inte har läst eller förstått.
Alla prövningar - en text ska hålla för alla prövningar, testa Jesus kontra koranen ?
Detta är hur er Psykopat till Gudom funkar.Till och med kvinnor barn och gamla åkte med i dom striderna samt hästarna vad hade de gjort??? Jos 11:9-11
Jos11:9-11
9.
Och Josua gjorde med dem såsom HERREN hade befallt honom: på deras hästar lät han avskära fotsenorna, och deras vagnar lät han bränna upp i eld.
10.
Därefter, vid samma tid, vände Josua tillbaka och intog Hasor och slog dess konung med svärd; ty Hasor var fordom huvudstaden för alla dessa riken.
11.
Alla de som voro därinne blevo slagna med svärdsegg och givna till spillo, så att intet som anda hade lämnades kvar; och själva Hasor brände han upp i eld.
Detta är bara ett axplock hur de farit fram mot andra människor på order av deras Satans gudom Jehova Jahve. Och var tog budet du skall icke dräpa vägen då???Och vad Jesus fader gör det gör också sonen.Joh 5:19
Joh 5:19
19 Då talade Jesus åter och sade till dem: "Sannerligen, sannerligen säger jag eder: Sonen kan icke göra något av sig själv, utan han gör allenast vad han ser Fadern göra; ty vad han gör, det gör likaledes ock Sonen
Så Jesus är en lika stor råpsykopat som hans fader. Och som jag skrivit tidigare kommer han åter så ska jag spika upp han en gång till och om han nu är både Fadern och Sonen är inte det att lida av personlighetsklyvning med en stor portion psykopati involverat???