Pipa är en mysig hobby och ett väldigt bra sätt att få till riktigt nikotinmys. Men jag snusar fortfarande ca en dosa/vecka. Och handlar lite rulltobak för krog/fest...Men jag röstar på pipan!
Snuskigt o beroende framkallande med både cigg o snus.
Pipa, avnjut olika snaker, o ta de lugnt me en film o nått gött.
Mena du vattenpipa, eller pipa?
Menar pipa. Några rekommenderande tobak sorter?
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Pipa är en mysig hobby och ett väldigt bra sätt att få till riktigt nikotinmys. Men jag snusar fortfarande ca en dosa/vecka. Och handlar lite rulltobak för krog/fest...Men jag röstar på pipan!
problemet med mig är att jag alla tre... Så ska försöka hålla mig till en men Max två! Därför frågar jag om rådgivning.
Senast redigerad av BushDidNineEleven 2015-04-27 kl. 23:34.
Cigg är den enbart WT som fortfarande röker. Det är det absolut värsta tänkbara sättet att inta tobak. Pipa och snus är båda mycket bättre. Så välj bort ciggen, utan tvekan.
problemet med mig är att jag alla tre... Så ska försöka hålla mig till en men Max två! Därför frågar jag om rådgivning.
(FB) Att röka pipa. här finns diskussion om tobak och var den kan inhandlas.
En snusdosa kan man ju ha med sig om man är nikotinist som jag. Men röka lite pipa några gånger i veckan blir man inte beroende av. När det kommer till piptobak så finns det många olika varianter och det är det som också är lite kul. Att leta efter den perfekta tobaken...
Pipa är naturligtvis det självklara valet. Cigg är enbart för de som kan tänka sig att desperat stå och huttra i regn och snålblåst för att få en nikotinfix som inte ens smakar bra.
Bra svar. Men Snus och pipa väger mest då antar jag,.
men det här med el cigg, vad är så gott med det? Jag tycker bara att man blir torr i halsen av skiten
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!