2015-05-15, 12:17
Medlem
Gameplayers avatar
Jag har testat XR General och XR general white. White var faktiskt bst... Det jag tycker r lite dligt r att de innehller vxtfibrer. Alla kanske inte mrker av detta, men jag gr det. Knns som lite "fusk" d jag helst bara vill ha tobak i snuset. Tycker ocks de frlorar smaken snabbare. White var dock bttre och med tiden brjade jag gilla det. Kanske kper igen men fredrar annat snus...
Citera
2015-05-15, 18:53
Medlem
Arlorks avatar
XR Rap r mitt favoritsnus nufrtiden. Innan var jag Ettanlojalist men Rap smakar gott, tar bort nikotinsuget och r billigt. Tycker att priset reflekterar innehllet och r bra mycket godare n ex Kronan som kostar mer dr jag handlar, och prillorna r i riktigt bra format. Dom sitter kanonbra under lppen.
Citera
2015-05-15, 21:40
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arlork
XR Rap r mitt favoritsnus nufrtiden. Innan var jag Ettanlojalist men Rap smakar gott, tar bort nikotinsuget och r billigt. Tycker att priset reflekterar innehllet och r bra mycket godare n ex Kronan som kostar mer dr jag handlar, och prillorna r i riktigt bra format. Dom sitter kanonbra under lppen.
Kronan dyrare n XR?! Brukar betala 28 kr fr en dosa Kronan och 30 fr XR.
Mrkligt att det kan skilja s
Citera
2015-05-20, 18:31
Medlem
bumbaclot.s avatar
Ngra fler hr som har prvat dessa? r framfrallt intresserad av General Xrange White. Men d det r mindre i dosorna s knns det inte som att man sparar ngot om man kper Xrange eller vanliga General White? Eller gr man det? r fr lat fr att orka frska rkna ut det.
Citera
2015-05-24, 21:41
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Ngra fler hr som har prvat dessa? r framfrallt intresserad av General Xrange White. Men d det r mindre i dosorna s knns det inte som att man sparar ngot om man kper Xrange eller vanliga General White? Eller gr man det? r fr lat fr att orka frska rkna ut det.

Provade du General Tailored White? Det r samma snus i en annan dosa, i stort sett.
Citera
2015-05-24, 22:21
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Provade du General Tailored White? Det r samma snus i en annan dosa, i stort sett.

Nej den har jag inte prvat!
Citera
2015-05-25, 10:00
Medlem
Nu har jag testat XR general i varianterna slim large original,slim large white och strong slim large white.

Originalen r enligt mitt tycke godast, vldigt lik en vanlig generalprilla i smaken men med ngot mindre rinn.
White-varianterna blir lite fr torra i slim tycker jag och jvligt hrda prillor som skaver om man inte bakar dom lite frst.
I dom vita xr-sorterna s upplever jag att pepprigheten framtrder mer n i den vanliga white ocks, vilket iofs r trevligt men lite trist eftersom jag brukar uppleva snus i en smakcykel (smaken utvecklas frn slta/tobak-tobak/citrus/bergamott-Tobak/pepprighet/bergamott).
Nu knns det som om smakcykeln bryts och stannar p ett plan hela tiden, ngot trist mste jag sga.

Men men, jag fortstter kpa XR slim large fr den smakar bra och r billig
Citera
2015-05-25, 13:04
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Nej den har jag inte prvat!
Rtt gott snus, men tror inte du tjnar p att snusa det i lngden
Citera
2015-06-02, 20:32
Bannlyst
Kpte en dosa XR General fr 30 riksdaler skulle vara mer smak ..... helt kass smakar inte ens med 2 prillor.

Bortdmt!
Citera
2015-06-17, 17:29
Medlem
Citat:

Har testat xrange general white och XR General strong, strong har inte mycket mer nikotin i sig d sjvla prillan vger mindre n en vanlig white prilla. ca. 0.2g mindre. Men procenten nikotin r 0,5%hgre i strong s du fr ungefr lika mycket nikotin i xr strong som vanlig white, men strong smakar mycket mer, vilket jag personligen inte gillar d jag snsusar fr nikotinet inte fr smaken.
Men nr strong rinner s vill trarna nstan fram

Jag kanske r lite knslig idk. XR rinner minimalt r r nnu torrare p ytan n white s i snitt rinner var tredje prilla, och d vldigt lite.

Per prilla r white (icke xr) 20re billigare.

Men XR white sitter som en smck, men har lite mindre nikotin n vanliga white d prillan r mindre.
Citera
2015-07-23, 23:23
Medlem
Testat XR Rap, vldigt god och den sitter som en smck under lppen, rinner lite och smaken rcker lnge precis som utlovat. Kan starkt rekommendera
Citera
2015-07-23, 23:25
Bannlyst
Har en General portion XR under lppen nu, lskar formen mycket mer n vanliga. Dem knns ocks en aning mjukare n vanliga snus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in