• 4
  • 5
2016-02-10, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
r det inte s att de varar kortare, varav billigare?

Nja, min erfarenhet r dock att det varar rtt mycket lngre. Dremot r prillorna mindre (lttare) = inte liga mnga gram snus per dosa = billigare. Dock verkar priset p XR ha hjts med ca 5kr verallt, i alla fall hr i Lule. Blir dock nd billigare per mnad fr mig att snsusa XR n samma snus fast original.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Provat XR Grov nu och kan sga att det r helt klart godknt

Har bara provat Grov white innan och det r ju frbannat gott, men lite fr dyrt fr min smak.
Trots att jag bara snusar white annars s kan jag se mig sjlv kpa det snus d och d!
Har ocks provat det nu! Riktigt bra mste jag sga, sknt att det slpptes nu d jag brjar bli trtt p Rape XR.
Citera
2016-02-14, 11:37
Medlem
Skrups avatar
Har nyligen provat Grov XR och tycker den rinner mindre n Grov white, och upplever att snusen blir torr snabbare.. Formen gr dock prillan mer diskret under lppen.
Citera
2016-02-14, 12:27
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrup
Har nyligen provat Grov XR och tycker den rinner mindre n Grov white, och upplever att snusen blir torr snabbare.. Formen gr dock prillan mer diskret under lppen.

XR Grov kpte jag ocks nyligen. Riktigt gott faktiskt och jag blev positivt verraskad. Jag har lnge velat se en billigare version av Grov. Fr mnga r sen skrev jag att de borde infra en mini-version av Grov d det fanns General mini. S helt klart kul att Swedish match slppt denna produkten. Jag r dock inte sker p vilken som r bst av denna och General XR. Tycker att denna tappar smaken ganska snabbt... Det r dock billigare n vanlig Grov och den r trots allt min favorit sen 25 r.
Citera
2016-02-20, 17:42
Medlem
Tablettaskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
r det inte s att de varar kortare, varav billigare?

Skulle sga att dom hller lngre n vanliga sorten, drav namnet X-Range. Extra hllbarhet ?
Citera
2016-03-02, 01:02
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tablettasken
Skulle sga att dom hller lngre n vanliga sorten, drav namnet X-Range. Extra hllbarhet ?

Jag gillar dem men de hller faktiskt smaken smre n originalen. Har testat och jmfrt med vanlig Grov portion. De r dock goda och billigare s de r nd ett bra alternativ.
Citera
2016-05-18, 00:08
Medlem
Snusar Grov white i vanliga fall! Aldrig gillat "original" portion! Men grov XR r skit fint! Gillar storleken p psarna! Och dom smakar bra! Va 100% sker p att sambon skulle avisa det eftersom det va original och hon vill inte att det ska smaka snus nr vi "myser" 😏
Undrar om det kommer grov white XR i framtiden?!
Citera
2017-02-22, 13:33
Medlem
unknownxs avatar
Har krt XR strong sen lanseringen typ..

Har upplevt senaste 2 mnaderna att det tok rinner ur dessa nu fr tiden.. Fr ibland spotta ut den efter 2 minuter fr det forsar ur snuset.

Ngon mer som mrkt av detta ? Knns verkligen som dom gjort ngot i produktionen
Citera
2017-02-23, 19:44
Medlem
Krexuss avatar
Undra varfr dom har slutat med Xrange Grov? Inte fr att jag direkt snusar det men har lst att mnga uppskattade den.
Citera
2017-06-27, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krexus
Undra varfr dom har slutat med Xrange Grov? Inte fr att jag direkt snusar det men har lst att mnga uppskattade den.

Som med XR General salmiak, ska tydligen ha slutat sljas fr att ge nya produkter mjlighet att skapas! Trkigt dock.
Citera
2019-02-06, 07:32
Bannlyst
Det r mindre nikotin i XR och det r skillnaden mot originalet?

Jag snusar XR Rap. Tycker det inte verkar s stor skillnad p den och originalet alls.
Citera
2019-06-21, 22:38
Medlem
25Decembers avatar
Nya sparkling r helt okej. Lite smtt stt.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in