2016-02-01, 08:12
Medlem
Jag har märkt att jag inte kan rösta på kommentarer som kommer på jodels jag skrev på annan ort. Tex om jag jodlar i sthlm och sen åker till gbg så kan jag inte rösta på kommentarerna på den jodeln. Nån mer som märkt det?
Citera
2016-02-02, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triffis
Jag kan inte posta jodels längre. De dyker upp under mina jodels men inte i det publika flödet för alla.
Kan det bero på att jag fått 2 st jodels som fått -5st röster?

Kan man installera om appen och behålla karman?

Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Du är avstängd. Det enda sättet att kunna skriva igen är att köpa en ny telefon. De är riktigt fittiga, så fort man skriver något som inte är gulligt och som kan stöta någon på hela jorden så blir du avstängd, undantaget om du skriver hatiskt om SD.
Detta har precis hänt mig med, men jag har ingen aning om varför.. Jag har inte skrivit något stötande osv. Måste man verkligen skaffa ny telefon? Jag testade att installera om appen men fungerar fortfarande inte...
Citera
2016-02-02, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Detta har precis hänt mig med, men jag har ingen aning om varför.. Jag har inte skrivit något stötande osv. Måste man verkligen skaffa ny telefon? Jag testade att installera om appen men fungerar fortfarande inte...
Nej, hör av dig till jodel på länken jag länkade tidigare.
Citera
2016-02-06, 15:56
Medlem
Jodelsupportern är ju helt tappade. Fick det här svaret "Hey ******,

you didn't know that it is wrong to threat other people with rape and call yourself mohammed? Well, it is. In so many ways.

****** & the Jodelteam"

Inget sånt har ens skrivits från min telefon.
Citera
2016-02-21, 12:03
Medlem
Har troligtvis blivit bannad. Inget jag skriver syns..

Någon som vet hur man blir av med detta?
Citera
2016-02-21, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fullan
Har troligtvis blivit bannad. Inget jag skriver syns..

Någon som vet hur man blir av med detta?

Ja, kolla nån sida bakåt så hittar du länken.
Citera
2016-02-21, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schwimmente
Ja, kolla nån sida bakåt så hittar du länken.
Vilken länk?
Citera
2016-02-21, 23:43
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Är det bara i min lilla stad som jodlandet blivit avsevärt mycket sämre de senaste veckorna? Börjar folk redan tröttna på appen?
Citera
2016-02-22, 01:36
Medlem
trattfans avatar
Blev bannad på jodel för länge sedan och har nu skaffat en ny iPhone. Skulle kolla om jag fortfarande var bannad och det var jag.

Trodde det skulle försvinna på nya luren. Men antar att det inte blir så eftersom jag gjorde en återskapning utav min gamla telefon?
Citera
2016-02-22, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fullan
Vilken länk?
En länk till jodels hemsida där du får instruktioner om hur du ska överklaga en banning.
Citera
2016-02-25, 17:39
Medlem
salxars avatar
Efter mycket trollande verkar jag ha blivit bannad från Jodel. När jag skriver inlägg dyker de aldrig upp och när jag kommenterar andras inlägg får jag ALDRIG en like eller ett svar. Alltså är det sannolikt att ingen annan ser mina meddelanden. Installera om fungerar icke. Finns det något program som kollar vilka filer ett program använder för att installera rubbet?
Citera
2016-02-25, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Efter mycket trollande verkar jag ha blivit bannad från Jodel. När jag skriver inlägg dyker de aldrig upp och när jag kommenterar andras inlägg får jag ALDRIG en like eller ett svar. Alltså är det sannolikt att ingen annan ser mina meddelanden. Installera om fungerar icke. Finns det något program som kollar vilka filer ett program använder för att installera rubbet?

Funkar inte så.

Bannen kan endas tas bort av jodelteamet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in