Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-21, 02:17
  #253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exevogranmasfrigo
min jodel är riktigt sjuk faktiskt vi är en stad på 40k personer och igår la en upp att araber och syrier var dumma i huvudet och massor och till min stora förvåning fick den 30 upvotes
feminister blir snabbt nervotade

Östersund eller?
Citera
2018-02-25, 21:11
  #254
Avstängd
Första gången jag hör om Jodel.
Citera
2018-03-16, 01:03
  #255
Medlem
Jag gick loss tidigare idag och spammade en jodlare genom att skriva dö på alla olika möjliga sorters språk, och nu när jag försöker öppna appen så går det inte! Har dom slängt ut mig??😩
Citera
2018-04-29, 17:03
  #256
Medlem
ChiliPepperss avatar
Jag tycker jodel är kul och det är skönt att kunna vara anonym, till skillnad från vad ni säger så är det inte mycket "vänster" alls i mitt flöde. De flesta verkar vara SD-sympatisörer, sedan är det ju såklart folk som inte sympatiserar som röstar på alliansen som är med, men de är nog vänsterextremister de med.

Jodel är faktiskt rätt blandat och inte lika rörigt i min stad jämfört med sthlm, det känns annars lite som det är samma personer som pratar med varandra eftersom det går att känna igen sätten vissa svarar på osv.
Citera
2018-05-02, 11:38
  #257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lnillsson
Jag gick loss tidigare idag och spammade en jodlare genom att skriva dö på alla olika möjliga sorters språk, och nu när jag försöker öppna appen så går det inte! Har dom slängt ut mig??😩

Ja.
Citera
2018-05-05, 20:21
  #258
Medlem
Gs-Grove-Sts avatar
Har laddat ner Bluestacks och Jodel då, på PC. Men kan inte komma åt appen då platstjänster inte kan aktiveras och jag förstår att man ska hämta nåt slag av fake-gps men hur gör jag det? Via Bluestacks och i sånna fall vilken och hur gör jag?
Tacksam för svar
Citera
2018-05-29, 11:53
  #259
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gs-Grove-St
Har laddat ner Bluestacks och Jodel då, på PC. Men kan inte komma åt appen då platstjänster inte kan aktiveras och jag förstår att man ska hämta nåt slag av fake-gps men hur gör jag det? Via Bluestacks och i sånna fall vilken och hur gör jag?
Tacksam för svar

Jag kör Bluestacks i OS X och den fungerar för mig.
Citera
2018-08-08, 01:11
  #260
Medlem
Såg något väldigt märkligt i en tråd om invandring för ett tag sen. Ts poäng var kort och gott att det var sorgligt vad som hänt i förorterna, och föreslog bland annat automatisk utvisning av föräldrar till upprepat kriminella minderåriga och automatisk indragning av uppehållstillstånd och utvisning vid grova våldsbrott. Mitt i debatten gick en kommentar till personangrepp på ts, och kommentaren markerades med en ljusare färg än alla andra kommentarer i tråden. Flera andra i tråden blev förvånade och frågade hur personen som kommenterade fick sin kommentar markerad, men personen med markerad kommentar svarade bara med ytterligare en markerad kommentar i vilken det stod något i stil med "för att jag är lite mer speciell än alla andra?" men jag tror trådstartaren blev spooked och tog bort tråden snabbt efter det.

Har ni andra sett något liknande? Varför skedde detta?
Citera
2018-08-08, 01:33
  #261
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kafepok
men jag tror trådstartaren blev spooked och tog bort tråden snabbt efter det.
Det som hände var att Jodelmoderatorerna såg det som rasism och sedan plockade bort tråden. Rätt standard att allt som inte är PK ska bort från Jodel.
Citera
2018-08-18, 18:37
  #262
Medlem
Zaedrewss avatar
Har de ändrat? Minns att förr var Jodel låst till en viss telefons id. Om man installerade om det fanns liksom allt kvar. Var tvungen att ominstallera det och det är 100 i karma nu och nollställt. +40000 i karma man byggt upp borta
Citera
2018-08-18, 19:04
  #263
Medlem
plusforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Har de ändrat? Minns att förr var Jodel låst till en viss telefons id. Om man installerade om det fanns liksom allt kvar. Var tvungen att ominstallera det och det är 100 i karma nu och nollställt. +40000 i karma man byggt upp borta

Det går att göra en backup om man skall byta konto, står i FAQ
Citera
2018-09-04, 21:27
  #264
Medlem
Kurdts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gs-Grove-St
Har laddat ner Bluestacks och Jodel då, på PC. Men kan inte komma åt appen då platstjänster inte kan aktiveras och jag förstår att man ska hämta nåt slag av fake-gps men hur gör jag det? Via Bluestacks och i sånna fall vilken och hur gör jag?
Tacksam för svar

Lyckas inte heller få igång platstjänster i Jodel i Bluestack på PC, "välj en bättre metod för platstjänst". Nån som har nåt förslag på lösning?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback