2016-01-26, 12:35
Bannlyst
Skitapp. Det enda folk pratar om är kärlek, sex och en massa oskulder som försöker kränga nummer.
Citera
2016-01-26, 22:32
Medlem
DeRogers avatar
Nu finns det en Xposed-modul till Jodel som visar exakt var den som skrivit något befinner sig.

Vet du inte vad Xposed är så ska du sluta fundera över det nu. ??
Citera
2016-01-26, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeRoger
Nu finns det en Xposed-modul till Jodel som visar exakt var den som skrivit något befinner sig.

hur gör man?
Citera
2016-01-27, 01:00
Medlem
islandmountain10s avatar
Citat:

Fan vad kul om det funkar, vad heter modulen?
Citera
2016-01-27, 17:16
Medlem
Någon som har erfarenhet av att ha blivit avstängd och sedan maila till Jodel och be dem ta bort avstängningen? Jag verkar ha blivit avstängd efter att ha hamnat i x antal hetsiga politiska debatter med oliktänkande människor... Har mailat till Jodel enligt anvisningarna på deras hemsida. Det var ca 3 dagar sedan men de har fortfarande inte svarat. Kommer de svara mig eller enbart häva min avstängning om de nu "beviljar" det?

Överväger att bojkotta appen... Visst jag gick lite hårt fram men det var ingenting överdrivet och borde inte räcka för en avstängning. Inte för evigt i alla fall? Fine om det var i typ en vecka eller en månad. Det borde även varnas om att man är nära att bli avstängd eller i alla fall meddelas att man har blivit avstängd.

Har någon här blivit avstängd och sedan mailat Jodel och fått avstängningen hävd?
Citera
2016-01-28, 00:26
Medlem
DeRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av islandmountain10
Fan vad kul om det funkar, vad heter modulen?

Den heter kort och gott Jodel Xposed.

Kräver det vanliga; Rootad Android med xposed.

Och ja, det fungerar utmärkt.
Citera
2016-01-28, 14:26
Bannlyst
Citat:
Den heter kort och gott Jodel Xposed.

Kräver det vanliga; Rootad Android med xposed.

Och ja, det fungerar utmärkt.
iphone?
Citera
2016-01-28, 17:12
Medlem
DeRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulsterboy.
iphone?

Någon sådan funktion kommer aldrig finnas på en iPhone.
Citera
2016-01-29, 16:09
Medlem
Från Facebook postat av BussBorg som är en busschaufför aktiv på sociala medier.

Citat:
Ursprungligen postat av BussBorg
Story time: Började känna mig trött i huvudet, slut på energidryck. Frågade i chattappen Jodel om någon kunde komma ut med en Redbull till mig när jag körde Ryd. "Hm, ska nog åka med den bussen, har PowerKing ifall det går för sig?" var det en som skrev.
Och se på tusan, vid Alsättersgatan kliver han på med sin flickvän och frågar: "Är det du som är Bussborg?" och jag FÅR burken av honom! Hade ju skrivit att jag kunde swisha, men det ville han inte veta av. Han önskade bara god jul och glad påsk. Smiley smile Hade velat snacka mer med dem, verkade som ett par riktiga sköningar! En annan gång. Smiley smile
Tack min anonyme vän för detta! Perfekt timing! Blev nämligen lite grusig i ögonen när jag kom upp till Mjärdevi med 20:an sen. Smiley smile Den kombinerade effekten av energidryck och att träffa en skön snubbe gjorde susen! 😋
Nu är jag ledig i helgen. Skönt. Sen ses vi nästa vecka, Linköping! Trevlig helg på er!
Citera
2016-01-29, 22:49
Medlem
Triffiss avatar
Jag kan inte posta jodels längre. De dyker upp under mina jodels men inte i det publika flödet för alla.
Kan det bero på att jag fått 2 st jodels som fått -5st röster?

Kan man installera om appen och behålla karman?
Citera
2016-01-29, 23:04
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triffis
Jag kan inte posta jodels längre. De dyker upp under mina jodels men inte i det publika flödet för alla.
Kan det bero på att jag fått 2 st jodels som fått -5st röster?

Kan man installera om appen och behålla karman?
Du är avstängd. Det enda sättet att kunna skriva igen är att köpa en ny telefon. De är riktigt fittiga, så fort man skriver något som inte är gulligt och som kan stöta någon på hela jorden så blir du avstängd, undantaget om du skriver hatiskt om SD.
Citera
2016-01-30, 01:37
Medlem
Triffiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Du är avstängd. Det enda sättet att kunna skriva igen är att köpa en ny telefon. De är riktigt fittiga, så fort man skriver något som inte är gulligt och som kan stöta någon på hela jorden så blir du avstängd, undantaget om du skriver hatiskt om SD.
Haha det var ju faktiskt lite synd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in