Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-22, 23:29
  #1
Medlem
codemeds avatar
Börjat med foundation nyligen, lite och diskret sådär innan krogen.
Det är fan så många fler brudar som är ute efter en nu. Många kvinnor säger att det är omanligt med smink osv, men man får fan så mycket fler brudar med foundation.

Så killar, smeta på lite foundation innan krogrundan. Pyttelite, man vill ju inte se ut som en jävla bög. Utan bara så att hyn ser fräsch och perfekt ut. Brudarna älskar det, kolla bara de sminkade filmstjärnorna tjejer dreglar efter. Dubbelmoral deluxe.

Foundation har gett mig mer fitta!
Citera
2015-04-22, 23:38
  #2
Medlem
Vilka effekter har en foundation? Vad är det som förändras till det bättre?

Hur reagerar tjejerna när dom får reda på att du sminkar dig?

Använder du något annat smink?
Citera
2015-04-22, 23:39
  #3
Medlem
Awkward dock när man vaknar efter ONS, och gentemot normen är det istället killen som ser ut som skam med foundationen utkletat i hela facet. Snacka om antiklimax
Citera
2015-04-22, 23:40
  #4
Medlem
codemeds avatar
Använder inget annat än att fixa håret med vax.
Hyn ser jämn och fin ut, vilket verkar tilltala massa brudar.

Jag avslöjar det aldrig, eftersom jag skäms över det. Tabu, bögigt.
Citera
2015-04-22, 23:40
  #5
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abraham321
Awkward dock när man vaknar efter ONS, och gentemot normen är det istället killen som ser ut som skam med foundationen utkletat i hela facet. Snacka om antiklimax

Så mycket tar man givetvis inte, lite räcker.
Citera
2015-04-22, 23:44
  #6
Medlem
Om man känner sig glad och snygg så får man mer chanser. Placebo?
Citera
2015-04-22, 23:46
  #7
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solares
Om man känner sig glad och snygg så får man mer chanser. Placebo?

Så kanske det är!
Men faktum kvarstår, man ser faktiskt bättre ut. Fräschare, piggare.
Om man applicerar en diskret mängd, förstås.
Citera
2015-04-23, 00:01
  #8
Avstängd
Alla ser givetvis bättre ut med smink. Men som sagt, för killar är det så tabu att det inte väger upp för en extra poäng på snygghetsskalan. Om man nu väljer att försöka så måste det därför vara ytterst diskret. Det får aldrig synas att man är sminkad.
Citera
2015-04-23, 00:12
  #9
Medlem
asslikethats avatar
Mitt ex tog på foundation en gång på mig, såg ut som en sminkad bög. Så inget att rekommendera precis.
Citera
2015-04-23, 00:16
  #10
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asslikethat
Mitt ex tog på foundation en gång på mig, såg ut som en sminkad bög. Så inget att rekommendera precis.

Jag ser inte ut som en sminkad bög, ditt ex suger på att sminka diskret helt enkelt.
Citera
2015-04-23, 00:20
  #11
Medlem
Det finns foundation som bara ger färg, sen finns en stigande skala av täckande foundation. Vill man se mer naturlig ut fast man är sminkad så väljer man en icke eller medel täckande.
Citera
2015-04-23, 00:22
  #12
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asslikethat
Mitt ex tog på foundation en gång på mig, såg ut som en sminkad bög. Så inget att rekommendera precis.

Troligtvis så förstärkte det bara ditt redan bögiga utseende, prova att sätta på lite läppstift på läpparna nästa gång, borde göra susen!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback