2015-04-25, 04:13
Medlem
Vilket bra tips, jag ska försöka klämma in det mellan min vaxning av röven och målning av tånaglarna.
Citera
2015-04-25, 13:17
Medlem
tryffs avatar
Ja gör det. Bli ännu mer feminiserade och sen kan ni ju undra varför tjejer väljar att inte ha barn med er -idioter!
Citera
2015-04-25, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BREEZIE
Vilket bra tips, jag ska försöka klämma in det mellan min vaxning av röven och målning av tånaglarna.

Hahaha!
Citera
2015-04-25, 17:38
Medlem
Det skulle inte störa mig ett ögonblick om min kille sminkade sig för att förhöja sitt yttre. Varför iskulle det göra det? Sminkar han sig på ett sätt som INTE förhöjer utseendet så är det en annan sak förstås. Annars skulle han väl inte få välja kläder som förhöjde utseendet eller gå till frisören heller? Vad är det om liksom?
Sen skulle jag aldrig palla med att leva med någon som stod en timme framför spegeln varje morgon, men det gör jag inte själv heller och skulle aldrig orka med tjejkompisar som gör det. Men igen, det är en annan sak.
Var inte så jävla nervösa!
Citera
2015-04-26, 19:38
Medlem
90-talisterna blir bara värre & värre uppenbarligen
Citera
2015-04-26, 21:57
Medlem
Är det bara jag som ser det absurda i att sminka är onormalt samtidigt som det är normalt att ligga och sola på stranden eller i solarium och få cancer? Om man måste välja så tycker jag att det vore bättre att killar sminkar sig och käkar d-vitaminer istället.

Eller så skiter man i båda...
Citera
2015-04-26, 23:16
Medlem
mytologis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nivovic
Fitta eller ej, jag är väl för fan ingen kvinna!

Rätt så säker på att du är kvinna om du har fitta.

Funderar själv på att testa någon gång. Frågan är bara om det inte hade märkts då jag bor på liten ort och folk borde ju se att något är annorlunda med mig?
Citera
2015-04-26, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mytologi

Funderar själv på att testa någon gång. Frågan är bara om det inte hade märkts då jag bor på liten ort och folk borde ju se att något är annorlunda med mig?

Skaffa tandställning istället!
Citera
2015-04-26, 23:37
Medlem
Nivovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mytologi

Jag menade att det spelar ingen roll för mig om jag får fitta eller ej, jag tänker ändå inte klä ut mig till en jävla kvinna.
Citera
2015-04-27, 00:52
Medlem
Säger som mitt befäl...

"Manlig skönhetsvård är att ruffsa till håret med handen för att få bort pisskvättet".
Citera
2015-04-27, 01:03
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BREEZIE
Hahahaha!

Tycker inte ens om tjejer som sminkar sig "för" mycket så avfärdar detta "tips" som rent nonsens / trolleri.
Citera
2015-04-27, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knestr
Förstod det. Vill man så, visst, det är bara att köra på.
Men det är fan riktigt weird i min bok..
Precis folk får göra vad dem vill men visst är det fan weird, nonetheless. Var en fjolla på jobbet med fondation och några tjejer såg det direkt och asså det var inte elakt menat men ingen kunde hålla sig från att garva så att det skulle uppfattas som normalt är vanföreställningar. Fast ja tycker att folk får göra som dom vill, så känns det bra så har inte jag något med det att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in