Citat:
Ursprungligen postat av
NitsirK72
Skräckpropaganda = verkligheten. Du lär knappast vara speciellt bevandrad i dessa områden kvällstid.
Och det är du? Du har rätt i att jag inte ofta varit i områdena på kvällstid (i Malmö då, de övriga områdena har jag ingen relation till men antar att de är jämförbara), men på dagtid är de som vilka områden som helst, bara att personerna som vistas där är lite mörkare i hyn... De flesta som rör sig ute är kvinnor och småbarn på lekplatserna. Jätteläskigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
NitsirK72
Icke-vita (dvs negrer) skulle känna sig osäkra i GC-områden? Ja, om de bara kunde hålla sig borta från att attackera poliser så vore allt så mycket enklare för dem. Varför attackerar inga vita polisen tror du?
Mm, för det är ju attackerat poliser som folk gjort. Verkligen. Det är då säkerhetsvakter som skjutit ihjäl folk för att de skrämts av dem. Det är inget nytt att många inskränkta vita i USA är livrädda för svarta människor. 17-årige Trayvon Martin måste ha varit skitläskig i sin huvtröja. Jävla ynkrygg som skyller på offren.
Citat:
Ursprungligen postat av
NitsirK72
Sen är negrer och araber grovt överrepresenterade när det gäller överfallsvåldtäkter och grova våldsbrott. Den rika vita mannen är det INTE, pajas!
Vad i helvete har det här med gated communities att göra?
Citat:
Ursprungligen postat av
NitsirK72
Du är uppenbarligen en billig antivit rasist. Förhoppningsvis är du själv icke-vit.
Så oväntat att det kommer personpåhopp när man argumenterar emot den erkända Flashbackåsikten. Eller hur vill du att jag ska gå och hänga mig också? Skriv det, jag vet att du vill. Yttrandefriheten får ju inte hotas av att någon har en annan åsikt än din!
Det är rätt kul det här. Jag har kallats antivit, icke-vit, södermalmshjälte, muslimälskare och jag vet inte vad. Allt för att ni ska kunna hantera att det finns personer som inte ställer upp på er syn på världen. Att det ska vara så jäkla svårt att diskutera sakfrågor utan att behöva leta upp epitet på sin meningsmotståndare för att hantera personens åsikter.