2015-04-21, 09:49
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Det här stämmer väl inte för män...? Eller menas det att jag bara kan ställa mig vid ICA och fråga förbipasserande, och så får jag med mig en träskpadda inom en timme?

Påståendet stämmer endast för kvinnor.
Nej, de flesta kvinnor bangar rätt hårt på en i sin tur allt för hårt desperat raggande alldagliga gemeneman ner på ICA utan ett iaf någorlunda bra game.
Men det är även en plats damer har garden nere på och tycker man är levande när man flörtar utanför traditionella miljöer och är man seriös i sitt raggade är det väldigt produktivt.
Men summa summarum så pallar jag inte att ragga nykter längre, och att vara maxad eller packad på ICA är inte lika lyckat..
Citera
2015-04-21, 10:02
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LugnarNerMig
Varför kör du inte DAY-game? Du flörtar med de snyggaste brudarna i din matbutik (skippa den lokala eftersom du är gift), köpcenter, på bussen eller liknande. Sedan byter ni nummer och träffas ute över en drink och sedan har ni vuxenmys. Lättare än så kan det inte bli.
Pallar allra helst inte ragga över seriöst på totala främlingar spiknykter längre, det sker snarare som undantag om jag verkligen känner att någon är intresserad och att det är läge = 2 saker som sällan sker tillsammans med att man även är själv och troligen stressad på väg hem från främmande mark eller butik.
Sker sällan på det sättet, om så sker så sker det garanterat oftare så på semestern långt hemifrån för min del och inte hemma.
Citera
2015-04-21, 10:05
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pangaea250
Som många andra skrivit så är det väl framför allt Golden Hits som gäller..
Det låter bra det där Golden Hits
Citera
2015-04-21, 10:30
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deltoro
OffT:
Män som har ordet "träskpadda" i sin vokabulär, får ligga mycket mindre än sina medbröder som inte har det.
Män som uppskattar och respekterar kvinnor som uppskattar sex lika mycket som män, kan få ligga när de vill. Tänk om fler män fattade detta enkla faktum!

TS: enbart det faktum att du ska gå ut en kväll med knull som enda målet, gör att chanserna minskar väsentligt. Det andas desperation, själlöshet & lite misär, klart avtändande.

Gå istället ut för att ha kul & njuta av livet, sånt märks och attraherar något enormt! Då får du dessutom sex med känsla & kvalité.
Och jo, man kan få bra sex utan att låtsas att man vill ha mer än ett ONS - förutsatt att man som sagt uppskattar kvinnor som gillar sex. Gillar sex för att det är skönt alltså, inte för att de är fulla, självdestruktiva, ensamma eller desperata efter bekräftelse.
Men jag vill utstråla min desperation tydligt då alla vet vad jag vill och inget annat, och för 511 gången jag har ingen själ vid sex och runk, det är bara köttlustar jag vill dämpa = kvantitet inte kvalité...
Finns inget samband med sex och känslor för mig.
Och jag vill inte lägra alla damer, utan bara de riktigt desperata och slampig som verkligen vet vad dom vill för natten, så jag slipper gömma min kåthet och ambition med en massa tidskrävande krusiduller.
Senast redigerad av Akilles-själ 2015-04-21 kl. 10:36.
Citera
2015-04-21, 10:32
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikibu
Åhhh hahaha vilken SNUSKGUBBE!
Var det första som dök upp i mitt huvud när jag läste TS. Riktigt creepy faktiskt.

Och längden på TS dessutom! Hoho! Fyfan jag smäller AV!
Jag har alltid velat vara en SNUSKGUBBE, så jag antar jag lyckat till 110%
Senast redigerad av Akilles-själ 2015-04-21 kl. 10:34.
Citera
2015-04-21, 10:38
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finsk-tattare
När jag bodde i huvudstaden så brukade vi gå ner på Göta källare eller Ace för att finna lätt fitta
Ja götakällare körde vi på som ungtuppar, och de var rätt lyckat då iaf (men jag visste inte nuläget tyvärr), vart ligger ACE
Citera
2015-04-21, 10:42
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kramnik
Sever Inn är bra...
Jag såg inte din kommentar (förlåt), men texten vart lite kort så jag råka skutta över skiten, vad är det för målgrupp som samlas där då?
Citera
2015-04-21, 10:44
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelarge
+1. Sever inn är stället du söker.
Hur ser Klientelet ut då om man får fråga i dina ögon?
Citera
2015-04-21, 10:50
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Patricia har tappat sedan flytten från Slussen till S. Mälarstrand - för långt att gå för de flesta

Golden Hits och Cliff Barnes en fredag eller lördag, Lemon funkar och Riche om du kan föra dig
Ja jag har åkt förbi där ett antal gånger och lagt märket till det, för Fan vad illa det måste slagit dom är vad jag tänkt när jag sett det..
Och nej jag tror nog Riche är alldeles för "snoffsigt" för att jag (idag) skall vara bekväm ärligt talat
Citera
2015-04-21, 10:54
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrzd
Stanna hemma o rök på ytterligare, dra en runk eller nåt, jävla lång öppning med ordbajseri bara för att få veta ett simpelt ragghak med fulla brudar.
Men... Det finns ett ställe som du möjligen skulle uppskatta, Finlandsbåtarna skulle passa dig som en kondom på en kondylomvårtad snopp, där idkas det partnerbyte, könsbyte, sugsex, och ibland även sex med tolvåringar som glömts bort av sin sönderknullade alkismamma som dricker marinella och tar hand om fem kåta "flyktingbarn" i hytten bredvid
Jag vet inte vad din text tillför denna diskussion öht, och kondylom har jag redan, hur gammal är du 12?
Citera
2015-04-21, 10:56
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Vid tvillingarnas brukar det nästan alltid ramla ner ett par-tre vinalkade nervvrak i 50årsåldern som blivit utbytta mot någon 25åring och där igenom fått mattan undanryckt under fötterna och förlorat allt vad anseende och socialt liv heter.

Det brukar inte behövas speciellt stor insats för att dom ska ta chansen att återfå en strimma av uppskattning och självkänsla.

Även om någon skadiadirektör kastat ut dom och deras liv numera är mer innehållslöst än en uteliggares kan dom fortfarande se lite så där leopard-grilf läckra ut och med lite uppskattnkning dröjer det inte tills man kan skönja den paranta hållningen.
Strålande, skall ta en koll på det haket
Citera
2015-04-21, 13:32
Medlem
JanHelin.s avatar
Sist jag var i Stockholm var Lemon-bar bäst fest. jämnt fördelat Kvinnor vs. Män.

Ligger på kungsholmen tror jag. Även hört från andra bekanta är det är en bar väl värd att besöka om man ska spendera sina skattade pengar på alkohol i vårt lands huvudstad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in