• 1
  • 2
2015-04-18, 20:30
Medlem
Akilles-själs avatar
[DEL 1]

Som gift mogen man går jag ut mycket sällan och dricker nu för tiden, men jag lever definitivt inte i någon sorts aktiv form av totalt "party-celibat" heller, som väl är

Jag är även i en mycket behaglig och trygg samt sexuellt frigjord realation/äktenskap som startade redan för nu snart 20 år sedan (som sätt ganska likadan ut sen start på just denna fråga).
Jag känner ibland mellan varven att det kan vara bägge behagligt, bekvämt samt då även underhållande och givande att kommunicera med någon intressant person från nätet, men sällan övergår det sen till för att sen då lite senare ibland även prata i telefon (tele-sex) samt sen ännu mer sällan efter leder det till ett fysiskt möte.
Men min primära prioritet är dock absolut inte de regelbundna och emotionellt engagerande och passionerade nästan halvseriöst umgänge i nästan någon form av "KK" eller tom "älskarinna" relation, som ganska ofta lätt uppstår av regelbunden kontakt och positiv kommunikation under lite längre perioder (som ofta är vad som händer i "internetromanser").
Vilket då skulle kräva att man på tex "festfyllan" (vilket är till 90% då jag vill att det "klaffar" sexuellt) måste ha en mycket väl uppdaterad sk "blackbook", med ett någorlunda brett urval villiga kvinnor någonstans i Stockholms närområdet redan sedan tidigare odlade, groomade och klara för att stå till tjänst (något som är alldeles alldeles för överambitiös projekt i dagsläget).
Dock, när jag någon gång i mellan varven väl är ute och "hinkar" så vill man gärna i slutändan av kvällen/natten ändå helst ofta ta sig en "sexfösare" med någon varmt inbjudande passionerad själ, precis som alla andra med lite testosteron och ofta på "vuxenkalas" även endel olika psykoaktiva ämnen tillsammans pumpande runt i blodomloppet.

Och även eftersom jag helst inte heller vill sätta mig igen på nytt i en bil jag faktiskt redan provkört, samt saker även kan bli allt för personligt för vår smak (min & min fru), samt för ens "date" också till 110%, så vill jag därför ännu ännu mer nuförtiden helst egentligen bara "hardcore-ragga" på plats som krog/nattklubb/pub/festival/fest/utomhus på sommarn osv) istället eller när nu behovet väl dyker upp.

Detta är något som dock inte kommer alls i närheten av lika naturligt och flytande idag som för min mer vackra, ståtliga, självsäkra player kopia för 15-20 år sedan, samt inte heller är något jag orkar engagera mig i riktigt allt för überseriöst längre i heller med att behöva träna upp på nytt igen från nästan noll haha..

Jag vet också att jag inte orkar med alla dj@vla spel och sjukt ensidiga krusiduller som ständigt skall gås igenom i rätt följd i en halv evighet innan det blir någon form av utbetalning haha, speciellt verkligen nu vid medelåldern precis nådd (speciellt med de yngre och mer ytligt "bildsköna" bitchiga tjejerna såklart).

Men som tur nu då är att jag inte kräver (eller ens ofta vill ha någon) bildskön fitnessmodels bimbo heller, utan snarare skiter totalt i utseende, ålder eller bmi, bara kåtheten och intresset finns där.
Mycket hellre en skankig men sexuellt levande 60taggare i sängen, än 10st fräscha men sexuellt döda 20taggare på dansgolvet som bara kräver massa jobb och slit, brukar jag tänka när jag är i reptiltillstånd ute på stan och inte alls är upplagd för att spela några spel.
Senast redigerad av Akilles-själ 2015-04-18 kl. 20:40.
Citera
2015-04-18, 20:31
Medlem
Akilles-själs avatar
[DEL 2]

I mina ögon är det fan mer av ett moraliskt brott att vara för sexuellt kräsen och petig än att vara lite för sexuellt frustrerad och desperat, om något skall vara det öht (så skippa att haka upp er för mycket på min sexsyn :P).

Jag har lixom aldrig haft problem med hur någon ser ut i själva grunden bara man ansträngt sig och kan föra sig sexuellt (bägge mentalt och kroppsligen), och inte har en kanske allt för låg ålder, EQ eller IQ så ställer jag nog upp och gör min plikt dom ämnat
Det jag vill få sagt klart och tydligt är att jag är ute efter kvantitet och inte kvalité när det kommer till eventuella uteställen och deras innehåll. Alltså desto bättre, desto större samling feta desperata fylle kärringar som rent ut vill ha k*k snabbt och simpelt av mig någonstans i stockholmsområdet när fyllan värmer mig och dem som allra mest är det jag söker efter med lampa och lykta idag 2015

Vart skall jag ta vägen runt i STHLM när det beger sig någon gång i framtiden för fest, fylla och bästa sexuell vinstmöjlighet av stans allra mest lättfotade och desperata damer mao?

MvH Akilles
Citera
2015-04-18, 21:04
Bannlyst
Har man inga krav på utseende så kan man väl få sex när och var som helst?
Citera
2015-04-18, 21:09
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Har man inga krav på utseende så kan man väl få sex när och var som helst?
Tänk lite på att situationen nu, vad då när och var som helst..
Det finns ju bättre och sämre platser att leta på, precis som med svamp i skogen eller tidningar på pressbyrån.
Citera
2015-04-18, 22:45
Medlem
Akilles-själs avatar
Ingen som kan rekommendera mig någon sylta med lite äldre vingliga fruntimmer då?
Citera
2015-04-18, 23:06
Medlem
Sever Inn är bra...
Citera
2015-04-18, 23:33
Gamla stan generellt lockar till sig lite mer lösläppta, men ändå någorlunda människor med amibitioner. Har du förmågan till att inleda konversation så kommer du nog långt.. Fick mig nästan ett alldeles för bra jobb för mig själv på Tunnan, men kände mig alldeles för underkvalifierad för att ens söka fastän jag fick visitkort och andra kontaktuppgifter av personen.

Som sagt, har själv alltid haft lätt att kommunicera på ställerna runt Gamla Stan!

Lycka till!
Citera
2015-04-19, 05:13
Medlem
CaptainFreedoms avatar
Det var en jävla lång utläggning om var du kan hitta ett ragg.

Här är svaret: Lemon bar på Kungsholmen.
Citera
2015-04-19, 05:45
Medlem
Knotknets avatar
Båten är ett säkert kort om du vill knulla.
Citera
2015-04-19, 15:15
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Gamla stan generellt lockar till sig lite mer lösläppta, men ändå någorlunda människor med amibitioner. Har du förmågan till att inleda konversation så kommer du nog långt.. Fick mig nästan ett alldeles för bra jobb för mig själv på Tunnan, men kände mig alldeles för underkvalifierad för att ens söka fastän jag fick visitkort och andra kontaktuppgifter av personen.

Som sagt, har själv alltid haft lätt att kommunicera på ställerna runt Gamla Stan!

Lycka till!
Tack så mycket för tipset
Citera
2015-04-19, 15:31
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Båten är ett säkert kort om du vill knulla.
Ja det är något man ofta gjorde som grabb & var alltid 110% ren lycka då på ett eller annat sätt, synd bara att jag inte tar sig för sådant lika lätt som man borde, det blir bara aldrig av, och där har jag bara mitt bekväma leverne att skyla på (vilket är tragiskt bullshit haha).
Hade igång en tråd någon gång om vilken båt man skulle välja för ändamål som detta, men det blir aldrig av utan frugan och på egen hand själv tyvärr.

Vilken rederi, båt och tidpunkt hade du valt?
Citera
2015-04-19, 15:36
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainFreedom
Det var en jävla lång utläggning om var du kan hitta ett ragg.

Här är svaret: Lemon bar på Kungsholmen.
Vad ligger medelålder på då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in